P van Groningen

Superrrrrrrr!!!!!! Gisteren besteld en vandaag geleverd.
Ik ben super tevreden hoe dit is afgehandeld.
2 x Dr K soap beard balm gekocht omdat de verpakking er gewoon super uitzag, maar...

Sven Saillé

Raoul De Brandt

Zeer vlotte service. Makkelijk om te navigeren op de e-shop. De persoonlijke boodschap op de bestelbon ingesloten bij het pakketje werd geapprecieerd.

Kruize

Meerdere malen wat besteld

Gemak om per productcategorie of per merk te zoeken.

Bij de laatste bestelling wilde ik een snorkam bestellen voor iemand die mij had gezien met een elegante Beardbrand snorkam. Na het bestellen bleek die niet meer leverbaar, wat niet zo erg is. Geld ook tijdig teruggekregen.
Ik heb bij een andere winkel Jackz de nieuwe Beardbrand snorkam gekocht omdat baardwinkel deze niet meer had.

Beide pakjes blijken afkomstig uit de zelfde locatie en een persoonlijk bericht met identieke boodschap en handschrift.

Dus ik heb extra aankopen moeten doen om geen verzendkosten te betalen bij een bestelling voor een product dat bij het zelfde bedrijf niet aanwezig is onder een andere bedrijfsnaam.

Maak er gewoon 1 winkel van met een compleet assortiment.

Jaap Vermeulen

Prima ervaring!

Goede informatievoorziening

Sangita Sewnandan

Heel netjes. Spullen besteld en alles netjes verpakt op tijd geleverd. Goede en overzichtelijke website.

Fijn dat alles heel overzichtelijk is.

Nvt

Johannes

Goed assortiment. Snelle levering.

Breed assortiment

John Nix

1x besteld hier. Snelle levering en nette service.

Geen verbeterpunten gevonden tot op heden

Henk Goossens

Je kunt merken dat hier specialisten rondlopen.....verkopen supergoede materialen en hebben een zeer snelle levering.

de door ons bestelde baardwax is ietsx waar we steeds op terugkomen. Fijn om te gebruiken en met een heerlijke geur! Ik beveel graag aan!

Bas van Bergeijk

Snelle maar toch persoonlijke service

Erg snel en prettig

Meer klantwaarderingen over producten als je dat aanbiedt. Nu staat er heel vaak geen klantbeoordling.