Eddy Dehouwer

Bestelling gedaan - Beard Wash Tree Ranger 250 ml –.
Bestelling gedaan - Beard Wash Tree Ranger 250 ml –.
Op de website staat het product vermeld als “ Baardshampoo van Beardbrand in de heerlijke Tree Ranger geur. Een mooie handzame fles van maar liefst 250 ml. !!!”
Mijn verbazing was dan groot dat ik bij levering een flesje van 100 ml vond.
Bij contact van de klantendienst werd me verteld dat de website verouderd was en nog niet aangepast aan de nieuwe productinfo met nieuwe prijzen. De aanpassing zou onmiddellijk gebeuren en het verschil in aankoopprijs zou me teruggestort worden. Er is inderdaad € 12 teruggestort.
Men adverteert dus aan € 31,95 voor 250 ml maar stuurt de klant een flesje van 100 ml aan € 19,95
Een rekensommetje vertelt me dat dat men dus adverteert aan € 127,80 /liter maar de klant het product aanrekent aan € 199,50 /liter. Van bedrieglijke reclame gesproken.

Fabio delhaye

Super duidelijke site met voldoende info over producten en een vlotte service

Snelle leveringen

Niet van toepassingen

K Siersma

Artiekelen snel en in goede orde ontvangen prima service dus,en ga zeker vaker bij baardwinkel.nl bestelen.

Prima service

A.Klein

Bestelling kwam snel, helaas de verkeerde. Zonder probleem omgeruild. Contact plezierig en efficiënt.

Zie boven

Yannick Ritmeester

Goed assortiment, vlotte levering en kwaliteitsproducten. Eigenlijk alles wat je verwacht van een goede winkel.

product beschrijvingen zijn uitgebreid en gedetailleerd

Ger Loenis

Snelle en correcte levering

Doen wat ze beloven.

Konijnenberg

Geweldig en snelle levering .

En niet duur .
Dank jullie wel

Olaf de Haan

Geen problemen gehad. Bestellingen op tijd gehad. Ruim assortiment.

Ruim assortiment in verschillende prijsklassen.

De beschrijving van de producten mag veel beter. Zoals inhoud, gebruik/verbruik, enz. Het zoeken van producten door middel van het menu werkt niet prettige.

L. Hansen

Makkelijk en snel

Leon Oomen

Hele goede service ! Snelle bezorging .

Goede snelle bezorging en mooie producten

Ga zo door !