AwayKey

De samenwerking met Awaykey verliep vlekkeloos. Fijne, vlotte communicatie, veel oog voor behoeften en beleving van mij als klant. Schoonmaak was perfect, trof mijn appartement weer smetteloos aan... De samenwerking met Awaykey verliep vlekkeloos. Fijne, vlotte communicatie, veel oog voor behoeften en beleving van mij als klant. Schoonmaak was perfect, trof mijn appartement weer smetteloos aan na vertrek van mijn gasten.

Antoinette

Na een wat lastige start nu zeer tevreden met Awaykey. Het is een jong snel groeiend bedrijf wat steeds haar best doet te verbeteren. Met de schoonmaak in eigenbeheer hebben ze de punten op de i... Na een wat lastige start nu zeer tevreden met Awaykey. Het is een jong snel groeiend bedrijf wat steeds haar best doet te verbeteren. Met de schoonmaak in eigenbeheer hebben ze de punten op de i gezet.

Soraya

Meerdere keren onze woning verhuurd in Amsterdam door Awaykey. Fijne communicatie, realistisch in de verwachtingen en vooral transparant over de gang van zaken. Bedrijf is informeel met haar klanten... Meerdere keren onze woning verhuurd in Amsterdam door Awaykey. Fijne communicatie, realistisch in de verwachtingen en vooral transparant over de gang van zaken. Bedrijf is informeel met haar klanten maar professioneel en zakelijk in de uitvoering van haar dienstverlening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar wanneer wij weer op vakantie gaan!

Keep up the good work Team Awaykey!

D.

Een tijdje gebruik gemaakt van de diensten van AwayKey. Grote verhalen maar niets waargemaakt. Veel te lage prijs per nacht en mijn woning was niet schoon toen ik thuiskwam. Nooit meer.

Eric

Leuke samen werking met awaykey en met Duco gehad, die veel kennis heeft op het gebied van verhuur & verkoop.

Emma

Al meerdere jaren tevreden klant bij AwayKey.

Jean-Micheal Veen

Meerdere malen in de afgelopen jaren mijn woning via AwayKey verhuurd. Goede prijs, uitstekende service. Snel en makkelijk te bereiken wanneer nodig. Ook vanuit de gasten niets dan lof over de host... Meerdere malen in de afgelopen jaren mijn woning via AwayKey verhuurd. Goede prijs, uitstekende service. Snel en makkelijk te bereiken wanneer nodig. Ook vanuit de gasten niets dan lof over de host service wanneer ik in het buitenland niet bereikbaar ben. Aanrader.

Mario van den Broeke

Ik verhuur mijn woning nu al bijna 1,5 jaar aan Awaykey en nog steeds zeer tevreden. Maximale bezetting voor een hele goede prijs. Heldere en snelle communicatie vanuit het team.

Behulpzame werknemers en goede service. Huis was goed schoon bij thuiskomst en prettige communicatie gedurende de verhuurperiode! Fijne ervaring als klant van AwayKey.

Michiel Kingma

Altijd top service en een schoon huis bij terugkomst van vakantie!