Prima service, snelle en duidelijke communicatie. Prima bedrijf, alles volgens afspraak en mooi resultaat.

Een tevreden klant

Zeer positief. Ze hebben een pro-actieve houding. Hebben een paar keer contact opgenomen om het ontwerp te optimaliseren. Denken hierin goed mee. En de munt is er boven verwachting mooi uitgekomen.

Very good with quick servie and clear communication.

Super snel en professioneel geholpen.
De producten zijn van goede kwaliteit en er wordt mee gedacht aan een passende ontwerp.

Na de eerste mail voor offerteaanvraag direct een reply en telefoontje erachter. Positief dat het snel opgevolgd werd, maar enkel een reply of telefoontje had op de eerste dag voldoende geweest om... Na de eerste mail voor offerteaanvraag direct een reply en telefoontje erachter. Positief dat het snel opgevolgd werd, maar enkel een reply of telefoontje had op de eerste dag voldoende geweest om niet opdringerig over te komen, opvolging achteraf mag altijd natuurlijk. Er is veel communicatie geweest, meestal met dezelfde persoon, was positief is, echter had die persoon ook enkele vakantiedagen ingepland wanneer we aan het wachten waren op een ontwerp. Als we een Out Of Office of berichtje hadden gekregen van "uw ontwerp kan enkele dagen wegblijven wegens vakantie" had dat ons zenuwen uitgespaard. Het uiteindelijke ontwerp was niet volledig zoals afgesproken, dat zorgde toch weer een beetje voor stress. Gelukkig was de uitwerking prima en hebben we niet mogen klagen maar het was een spannend verloop. Verder werd de levertijd wel prima gerespecteerd en zijn we altijd heel vriendelijk, tijdig en correct verder geholpen met alle vragen en opmerkingen.

Laurie

Erg goede service. Last minute graveerwerk, duidelijke communicatie, na een foutje in de levering een expreszending aangeboden gekregen. Mooie penning in luxe doosje.

Goede ervaring, fijne communicatie en alles is geleverd zoals afgesproken. Dank!

Marieke van der Vis

Goed, snelle reactie, snelle levering en goede kwaliteit

Tom Van Biervliet

Prima. Correcte service en degelijke kwaliteit!

Nikki

Zij hebben op korte termijn een prachtige beker gemaakt voor ons. Heel fijn samenwerken, schakelt snel en levert een mooi product af. Dank daarvoor!