Van der Hoek

Niet zomaar doen, na betaling ontving ik een rapport met een onrealistische waarde. Kan ook niet anders want er worden geen actuele gegevens meegenomen in de taxatie, bijvoorbeeld of ik het pand... Niet zomaar doen, na betaling ontving ik een rapport met een onrealistische waarde. Kan ook niet anders want er worden geen actuele gegevens meegenomen in de taxatie, bijvoorbeeld of ik het pand verbouwd had, isolatiemaatregelen, zonnepanelen.geen enkele vraag over gehad. Dus dit leverde een veel te lage waarde op. Daarbij werd het rapport afgekeurd door de hypotheekverstrekker, dus niet bruikbaar. Zonde.

Sanne

Snelle taxatie, wel stuk onder de verwachte waarde. Rapport wordt helaas alleen niet geaccepteerd bij het verhogen van de ING hypotheek. Wij hebben er dus niets aan.

Gerbrand Landman

Het is toch wel een bijzonder product! Na € 89 betaald te hebben volgt geen enkele vraag meer over oppervlakte, inhoud, staat van onderhoud, isolatie etc etc. van de woning. Vervolgens krijg ik een... Het is toch wel een bijzonder product! Na € 89 betaald te hebben volgt geen enkele vraag meer over oppervlakte, inhoud, staat van onderhoud, isolatie etc etc. van de woning. Vervolgens krijg ik een taxatierapport dat (natuurlijk ...) nergens op slaat. Verkeerd bouwjaar (2019 ipv 1930!) verkeerd woonoppervlak, inhoud, energielabel en ga maar door. De eerste de beste gratis waardebepaling zit veel beter in elkaar!! Klacht ingediend en nu maar hopen dat ik m'n geld terugkrijg

Beste Gerbrand
We hebben het geld naar je teruggestort. Mocht je het geld nog...
Beste Gerbrand
We hebben het geld naar je teruggestort. Mocht je het geld nog niet hebben ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@homematrix.nl.
Hartelijke groet,

Tjakkolien Kortlever

Heel snel, volledig en betaalbaar! Perfecte oplossing voor de ophoging van mijn hypotheek.

Vera Hendriks

Net fijn/ doen niet wat ze beloven

Beste Vera,
Beste Vera,
Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons dat onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons best doen om te verbeteren.

Necmi Istanbullu

Tot twee keer toe aangevraagd op advies omdat de eerste afwijzing onduidelijk was. Helaas tweede keer weer afgewezen ondanks dat mijn aanvraag voldeed aan de criteria op de website. Werd vriendelijk... Tot twee keer toe aangevraagd op advies omdat de eerste afwijzing onduidelijk was. Helaas tweede keer weer afgewezen ondanks dat mijn aanvraag voldeed aan de criteria op de website. Werd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, echter zijn ze niet goed bereikbaar en aan meerdere belverzoeken helaas geen gehoor gegeven. Heb zelf weer moeten bellen. Jammer want de mensen zijn super vriendelijk.

Beste Necmi,
Beste Necmi,
Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons dat onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen je opmerking serieus en zullen ons best doen om onze dienstverlening te verbeteren.

Michel Scheijen

De taxatie wat gemaakt is geworden is waardeloos, mijn huis op de Stationsweg 82 A wordt vergeleken met een woning in de dorpskern, maar mijn woning ligt tussen twee industrieterreinen in en daar is... De taxatie wat gemaakt is geworden is waardeloos, mijn huis op de Stationsweg 82 A wordt vergeleken met een woning in de dorpskern, maar mijn woning ligt tussen twee industrieterreinen in en daar is geen rekening mee gehouden.
achter ons huis gaat een distributie centrum gebouwd worden van bijna 60000 M2 en dat heeft gegarandeerd invloed op de waarde.
Er is dus niet naar de situatie van de ligging gekeken geworden.
Heb dus ook niks aan de taxatie.
Zou het ook normaal vinden dat voordat de taxatie uitgevoerd wordt er opmerkingen doorgegeven kunnen worden waar rekening mee gehouden zou moeten worden maar dat is geen mogelijkheid voor.
Nu zijn het appels met peren wat vergeleken zijn geworden om de waarde te bepalen.
Wacht u reactie af hierop. Met vriendelijke groet Michel Scheijen

Beste Michel,
Beste Michel,
Dank je wel voor je feedback. Soms zijn wijzigingen in de buurt van de woning niet onmiddelijk zichtbaar in onze database. We werken er echter voortdurend aan om onze gegevens up-to-date te houden en de juiste informatie te verstrekken.
Graag zouden we een gepaste oplossing willen vinden. Zou je direct contact met ons willen opnemen via info@homematrix.nl?

Yvonne van Halteren

Dat er slechts 3 referentiewoningen zijn meegenomen vond ik weinig. Zelfs bij gratis waardebepalingen worden er meer mee genomen. Ik begrijp ook niet waarom de 2 tegenoverliggende panden niet als... Dat er slechts 3 referentiewoningen zijn meegenomen vond ik weinig. Zelfs bij gratis waardebepalingen worden er meer mee genomen. Ik begrijp ook niet waarom de 2 tegenoverliggende panden niet als referentiepand zijn meegenomen aangezien ze wel voldoen als zodanig, en dit maakt nogal uit in de waarde. Ik heb gevraagd waarom dit is 2 x per mail en 1 x per telefoon maar ik krijg maar geen antwoord van de taxateur. Dan vervalt het voordeel van een betaalde desktop taxatie met een echte taxateur en had ik net zo goed, of beter alleen gratis online waardebepalingen kunnen doen.

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Dank je wel voor je feebdack. Het spijt ons dat onze dienstverlening niet aan je verwachten heeft voldaan. We nemen je opmerking serieus en doen ons best om onze dienstlevering te verbeteren.
We hebben per mail contact met u opgenomen.

Bram Jippes

Het kan zijn dat ik het niet goed heb gelezen, echter is dit rapport niet voldoende voor een hypotheek waar ik het voor nodig had. Daarom vind ik het geld niet waard.

Beste Bram,
Dankjewel voor je bericht. Kun je de e-mail doorsturen waarin de afwijzing staat naar info@homematrix.nl dan nemen wij contact op met de geldverstrekker.
Groet

Rob De Konink