Avis

Ruud masselink

Van het begin tot eind van het contact dat ik had ben ik zeer tevreden.

zwolle

Chris

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Den Bosch

Chiara Morello

Heel vriendelijk medewerker. With the check in experience I have some problems, you made me pay for things I didn't damage at all, I also have pictures (small car parts). The invoice was a bit... Heel vriendelijk medewerker. With the check in experience I have some problems, you made me pay for things I didn't damage at all, I also have pictures (small car parts). The invoice was a bit complicated and not always and clear specific, so it felt like you took the liberty to charge extra for whatever you wanted.

Amsterdam RAI

Helga

Vriendelijke ontvangst en denken in mogelijkheden bij ophalen van de auto.
Vriendelijke ontvangst en denken in mogelijkheden bij ophalen van de auto.
Minpunt is dat er aangegeven wordt op de site “ Let op | Op de gekozen inlevertijd is de vestiging gesloten. Maar je kan je huurauto gemakkelijk inleveren door het voertuig te parkeren bij de vestiging en de sleutel achter te laten in een sleutelkluis.” Hieruit blijkt niet dat je de auto in de buurt op de openbare weg moet parkeren en te maken hebt met forse parkeerkosten. Na mijn klacht hierover heeft de vestiging aangegeven dat dit inherent is aan het parkeren in Amsterdam, als oplossing bieden ze een korting van 15% op de huurprijs aan bij een volgende keer auto huur. Het zou fijn zijn als de parkeerkosten vermeld worden op de site of bij afhalen duidelijker wordt aangegeven dat je de auto ook ergens anders verder weg mag parkeren.

Overtoom Amsterdam

Davor Komljenovic

Excellent service, quick, friendly, helpful

Binckhorstlaan 297, 2516 BC Den Haag

J.F. Meijer

Vriendelijke medewerker, goede uitleg omtrent de verhuur

Avis Den Haag West

Robert Van Der Ploeg

Slecht. Waren geen voertuigen aanwezig bij aankomst bij het verhuurbedrijf terwijl er gereserveerd was. Moesten met twee andere klanten en twee medewerkers in de auto van een medewerker naar een... Slecht. Waren geen voertuigen aanwezig bij aankomst bij het verhuurbedrijf terwijl er gereserveerd was. Moesten met twee andere klanten en twee medewerkers in de auto van een medewerker naar een ander filiaal om daar een bus op te pikken. Slechte ervaring, wel goede bus.

Amsterdam Zuid/RAI

David

Prima geholpen, alleen zoals altijd onjuiste informatie bij aflevering (voertuig niet afgetankt). Na een mail direct hersteld, maar dit gebeurt elke keer.

Rotterdam Centraal

Daniel de Munck Mortier

Toch wel enigsinds in paniek belde wij zaterdag ochtend uw fileaal in alkmaar op met de mededeling dat wij de auto sleutel niet konden vinden. De jongen die mij te woord stond zei me lekkerlijk, "ja... Toch wel enigsinds in paniek belde wij zaterdag ochtend uw fileaal in alkmaar op met de mededeling dat wij de auto sleutel niet konden vinden. De jongen die mij te woord stond zei me lekkerlijk, "ja en wat wil je nu van mij dan dit is toch niet mijn probleem"! toen ik heb vroeg hebben jullie misschien een reserve sleutel of hebben jullie dit vaker gehad want ik weet nu echt even niet wat te doen zei hij. " ja he dat kan ik dus niet voor u oplossen en nee we hebben geen resreve sleutel dus ik zou maar gauw en goed gaan zoeken of een andere oplossing gaan zoeken, niet mijn probleem"!
Bij de huur ben ik echter wel heel fatsoenlijk en netjes geholpen daarvoor ktijg u nog wel punten, maar telefonisch wat was dat kansloos!

Alkmaar

M pact & puls