Fred Gerritsen

De eerste, prettige ervaring

F.P. Terpstra

Slecht, communicatie is zo goed als niet bestaand. Telefonisch niet bereikbaar. De website beweerd snelle reactie via mail en whatsapp. Die is er zeker ook niet. Ik kreeg bericht dat mijn bestelling... Slecht, communicatie is zo goed als niet bestaand. Telefonisch niet bereikbaar. De website beweerd snelle reactie via mail en whatsapp. Die is er zeker ook niet. Ik kreeg bericht dat mijn bestelling geleverd zou worden. Het aangekondigde tijdstip kwam en ging. Na zelf contact opgenomen te hebben met de bezorgdienst bleek dat die niet alles van autovoordeelshop had ontvangen en daarom niet kon leveren. Geen eigen bericht hierover van de autovoordeelshop of de bezorgdienst. We zijn nu een halve week verder en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

prijs

Maak je beloftes waar. en geef mij snel duidelijkheid anders stap ik naar de politie wegens oplichting.

de Vriend

Goed assortiment

Vraag geen beoordeling van het bedrijf als de bestelling nog onderweg is

Harm Rasser

Voor het eerst een fietsendrager bij Autovoordeelshop besteld online

Snelle communicatie tussen bedrijf en klant. Duidelijke info met, indien nodig, heldere omschrijving van de oorzaak van wijziging of vertraging van de bestelling

ga zo door

Marijn

Vriendelijk en behulpzaam via whatsapp

Ze proberen je zeker te helpen maar doe toeleveranciers en de post kwam mijn bestelling te laat.

Laat via de webwinkel zien of iets op voorraad is en zo niet dan aantal dagen opgeven hoelang het zou kunnen duren of zelf met de klant communiceren.

John de Jong

Tot op heden slecht. Heb iets besteld (en betaald). Heb orderbevestiging gekregen met mededeling dat “verwacht werd op 30 mei te leveren”. Dat is niet gelukt maar dat kan ik best begrijpen. Vind het... Tot op heden slecht. Heb iets besteld (en betaald). Heb orderbevestiging gekregen met mededeling dat “verwacht werd op 30 mei te leveren”. Dat is niet gelukt maar dat kan ik best begrijpen. Vind het slecht dat er niet een bericht met een andere leverdatum is gekomen.
Nu zonder dat het door mij bestelde ontvangen is, wordt mij gevraagd een beoordeling te geven.

Geen idee.

Graag mededeling als leverdatum niet gehaald wordt. Verder pas laten beoordelen als order afgewikkeld is. Moet hieronder zaken invullen die ik helemaal niet kan beoordelen. Ik vul bijvoorbeeld bij... Graag mededeling als leverdatum niet gehaald wordt. Verder pas laten beoordelen als order afgewikkeld is. Moet hieronder zaken invullen die ik helemaal niet kan beoordelen. Ik vul bijvoorbeeld bij snelheid levering het laagst mogelijke in, omdat er nog niet geleverd is en het dan misschien gelezen wordt. Maar als men direct bijvoorbeeld 3 juni had aangegeven en het is er tegen die tijd, dan was dat prima geweest. Dit is een zinloze manier om enquêtes te laten invullen.

Martin Vonk

Snel geleverd tegen een concurrerende prijs

Snel geleverd tegen een concurrerende prijs

Loef

Bezorgdatum verschuift steeds van eerder leveren dan aangegeven tot 3 dagen later naar onbekende leverdatum.

Leverijd.

v Leeuwen

Op mijn vragen kreeg ik snel een reactie.

Duidelijke website

Geen nadere verbeterpunten