8.5/10
8.5/10
8.3/10

Daan van der Steen

Goede en snelle service
Zelf een e-mail was lukte niet,;kreeg deze elke keer terug.
Verder alles duidelijk m.b.t. betaling, verzending.
Prijs, zeker de combideals, zijn...
Goede en snelle service
Zelf een e-mail was lukte niet,;kreeg deze elke keer terug.
Verder alles duidelijk m.b.t. betaling, verzending.
Prijs, zeker de combideals, zijn concurrerend.

Duidelijke deals, goede website, overzichtelijk, duidelijke en snelle afhandeling van de bestelling

ik kreeg mijn zelf gestuurde e- mails ( via iPad)elke keer terug.

Snelle levering maar wel met ondergenoemd voetnootje!

ja het volgende : bestelling bestond uit 4 artikelen waarvan er bij de eerste zending 3 werden afgeleverd.
dus 1 vergeten dacht ik ?
s ávonds alles nog eens gecheckt en zag toen dat het resterende artikelen ook onderweg was.
misschien handiger genoemde situatie even wat beter te communiceren !

Rgh

Snelle levering. Maar bij aflevering verpakking kapot

Selle levering

Beter verpakken. Vooral als pakket zw@r is

Prettige ervaring

voorlichting

voor 18.00 uur besteld maar niet de andere dag in huis, wel op tijd maar een andere dag geleverd en geen goede track en trace code.Je ziet geen tijd

De goedkoopste dakkoffer van het merk Hapro. Maar de termijn voor aflevering (2 a 3 werkdagen) komt niet overeen de uiteindelijke levertijd (een kleine week) en ook nog eens omdat ik gebeld heb... De goedkoopste dakkoffer van het merk Hapro. Maar de termijn voor aflevering (2 a 3 werkdagen) komt niet overeen de uiteindelijke levertijd (een kleine week) en ook nog eens omdat ik gebeld heb (waarop op mijn terugbelverzoek in eerste instantie niet is gereageerd). Haast was geboden, omdat ik de dakkoffer voor mijn vakantie nodig had. Uiteindelijk goed ontvangen in de winkel in Den Haag. Dus goedkoop (en tot nu toe is het product ook goed), maar de voorziene leveringstermijn met een korrel zout nemen en zeker niet bij een haast-koop.

De goedkoopste

Indien de levertermijn niet wordt gehaald, de klant uit zichzelf inlichten.

Heleen

Super snelle service!! Blij mee

Super snel geregeld, goede prijs!

Jammer dat jullie telefonisch slecht bereikbaar zijn

1ste keer direct goed!!!

In principe was het bestelde product niet op voorraad de autovoordeel shop nam het initiatief om een gelijk product te leveren!!!beter dan nee verkopen.

Ruud

Ondanks, dat er iets was misgegaan, werd ik toch goed geholpen

Als iets door de brievenbus past, verpak het dan niet in een grote doos

Helder bestelproces.
Goed product geleverd.

Harmen van der Werf

Vorige week een fietsendrager besteld en ontvangen, fietsendrager getest, remlichten doen het niet, geprobeerd telefonisch contact te leggen met bedrijf, twee dagen elkaar, tot nu toe, op... Vorige week een fietsendrager besteld en ontvangen, fietsendrager getest, remlichten doen het niet, geprobeerd telefonisch contact te leggen met bedrijf, twee dagen elkaar, tot nu toe, op verschillende tijden, steeds na iets meer dan twee minuten eruit gegooid, ook twee keer een chatbericht gestuurd, 1 keer met verzoek terug te bellen, geen reactie gehad, kortom, klantenservice is ronduit slecht, ondertussen zitten wij met een onbruikbare fietsendrager van zo'n 450 euro.

Snel geleverd.

Superslechte klantenservice, want onbereikbaar en reageert ook niet.