8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Gelijk goede reacties bij het bestelde .mail correct en als klant geregeld op de hoogte gehouden wanneer het artikel zou komen

ja.het artikel wat we hadden besteld was niet meer verkrijgbaar.heirop gavan ze aan op ongeveer het zelfde artikel te sturen
keurig en keurig ingelicht en zelfde prijs. bij aflevering zat er ook nog een gratis product bij wat we niet hadden besteld maar goed konden gebruiken.

nee

de Boer

Alert. Goede service

Goede respons op vragen

Ab

Snelle levering en ook een goeie prijs

Op voorraad en snel geleverd

Leveren met Post nl dan weet je tenminste hoe laat je bestelling geleverd word dat is bij DHL wel een probleem
Tussen 08 00 u en 18 .00 u zo n groot land hebben wij nou ook weer niet

Henk van de Rijke

Prima afhandeling, prima service

Snelle levering. Bestelling klopte gewoon .

Goede prijs-kwaliteit!

Ik vind de factuur misleidend. Er staat bijv. niet op dat de rekening al betaald is.

Crucje

Adequate reactie op onze bestelling gehad. Toen het product niet leverbaar was hebben ze een ander soortgelijk product dat duurder was aan ons geleverd voor dezelfde prijs.

Ja

Ik probeerde te bellen omdat ik een vraag had. Het was druk en na enige wachttijd werd de verbinding verbroken. Korte tijd later werd ik teruggebeld omdat met gezien had dat ik had geprobeerd te bellen. Klasse!

Louis Trousset

Informeren goed over de voortgang van de bestelling

Goede informatie over het product en voortgang over de bestelling.

Op de website staat dat er sloten bij gevoerd staan, helaas niet ontvangen en geen reactie op mijn vraag hierover (e-mail)

Jits

Zeer goede ervaringen

Na de aanschaf toch nog wijzigingen kunnen aanbrengen

Vooral deze service blijven houden