8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

De kreet vóór 18:00 u besteld volgende dag in huis werd niet bewaarheid. Dit werd 2 dagen later. Niet dat ik er mee zit maar je moet er wel voor thuis blijven. Verder is geplande levertijd door DHL... De kreet vóór 18:00 u besteld volgende dag in huis werd niet bewaarheid. Dit werd 2 dagen later. Niet dat ik er mee zit maar je moet er wel voor thuis blijven. Verder is geplande levertijd door DHL tussen 9:00 en18:00 u wel erg ruim. Bij PostNL zijn ze specifieker.

Duidelijke uitleg van product en goed verpakt.

Tijdig informeren als product niet op afgesproken tijd kan worden geleverd.

Product was goed verpakt

Vervoerder DHL was niet goed te volgen

John Schenk

Goede site met mooe aanbiedingen. Snelle levering.

Overzichtelijk en diverse aanbiedingen.

Jan Schiltmans

Uitstekende service.

Denken mee met de klant

Eenvoudig bestellen, snelle levering.

Henk

Zeer goed, ook na vraag vis mail een goed antwoord dat blijkt te kloppen

Snel antwoord op mijn vraag via mail

Bert

Top

Goede en snelle levering

Waardeloze communicatie, bestelling van 19juli tot op de dag van vandaag niet binnen. Vrijwel onbereikbaar. Eindelijk vandaag na diverse mailing wederom te pakken gekregen en hopelijk nu wel mijn... Waardeloze communicatie, bestelling van 19juli tot op de dag van vandaag niet binnen. Vrijwel onbereikbaar. Eindelijk vandaag na diverse mailing wederom te pakken gekregen en hopelijk nu wel mijn pakketje. Deze bedrijf komt haar woorden niet na. Zogenaamd voor 18:00 besteld volgende dag thuis. Wij hebben onze vakantie door deze bedrijf volledig moeten annuleren omdat we 3weken lang wachten op onderdelen. Eerst zou het 20juli binnen komen de 20ste niet binnen gebeld op 6 verschillende tijdstippen(meerdere keren per tijdstip) totaal geen gehoor contact opgenomen via whatsapp waarbij hier ook niet of nauwelijks gereageerd wordt meerdere mailings gehad, verschillende beloftes die niet nagekomen worden bestelling zou een week vertraging hebben na 1week 27juli nog steeds niks binnen weer hetzelfde liedje weer gewacht weer niet aangekomen meerdere keren toegezegd dat het product binnen zou komen weer niet het geval tot aan 1augustus dit keer eindelijk iemand aan de lijn gehad en gedwongen om het product te versturen en eindelijkkkkk een track and trace voor en bestelling van 19juli. Kortom WAARDELOOS!

Geen sterke punten, alles wat mis kan gaan is mis gegaan.

De dienstverlening aan zich, gemaakte afspraken nakomen. En op zn minst coulance regeling voor de bar slechte service.