Ralph Langenberg

Voldoet niet aan de aflever datum en is vervolgens niet goed telefonisch bereikbaar

Nog niet

Bereikbaarheid

Kreeft

Levert conform afspraak.

Leuke actie bij fietsdrager: gratis oprijgoot.

Geen.

Peter Kroeze

Prima website, snelle en aqurate afhandeling van mijn bestelling. Prijs kwaliteit verhouding is ook uitstekend. Deze site is écht aanbevelingswaard.

Constante info aangaande het verloop van het bestelde product is érg goed.

Geen, vooral zo doorgaan!!

M. Janson

Eerste keer, dat we iets besteld hebben, ging prima

Nee, niet speciaal

Robert

Een vraag gesteld over een bestelling

Snelle reactie op vraag en duidelijk antwoord

Elske

Prima, levering volgens afspraak

de Jong

Goede servis

Goedhart

Helaas een zeer slechte ervaring. Via de chat is er door een medewerker een vervangend product genoemd als ik een Bosal fietsendrager zou kopen. Het zou de Pro-User SG2 zijn. De SG2 komt echter met... Helaas een zeer slechte ervaring. Via de chat is er door een medewerker een vervangend product genoemd als ik een Bosal fietsendrager zou kopen. Het zou de Pro-User SG2 zijn. De SG2 komt echter met een gratis oprijgoot.
Op de pakbon staat fietsendrager SG2 incl oprijgoot.

Tot mijn grote verbazing blijkt de oprijgoot er helemaal niet bij te zitten. Via de mail navraag gedaan, incl foto van chat en pakbon . Door dezelfde medewerker wordt beweert dat de gratis oprijgoot er niet bij hoort. Later wordt gezegd dat ik dan n duurdere versie had moeten bestellen. Dit is nooit in de chat gezegd.
Helaas geen goede oplossing gezocht op wat gezegd is via de chat en is de pakbon niet leidend. Toch heel apart als de pakbon aangeeft dat de oprijgoot erbij moet zitten.
Ik vraag me af wat klantenservice betekend in dit bedrijf.

nee

Duidelijke informatie mbt product en wat de klant moet bestellen, als er een vervangend product is.
Daarnaast is t wel zo klantvriendelijk om als er een iets geschreven is incl gratis oprijgoot en t staat op de pakbon, ondanks dat t anders bedoeld of geïnterpreteerd kan worden, de klant voorop staat en er niet ineens gezegd wordt: u had een duurdere moeten bestellen of hij is niet gratis.

Stephan

Snelle en correcte levering.

snelheid

Andre Honders

Geweldig bedrijf !!!!!

supersnelle levering........wat ze beloven dat maken ze waar.......

geen enkel verbeterpunt kan ik noemen