8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Dick

Bestelproces ging goed. Bij ophalen van product bleek een verkeerd model klaar te staan. Dus voor niets heen en weer gereden. Twee dagen later het goede model op kunnen halen. Personeel was... Bestelproces ging goed. Bij ophalen van product bleek een verkeerd model klaar te staan. Dus voor niets heen en weer gereden. Twee dagen later het goede model op kunnen halen. Personeel was ongeïnteresseerd. Een kort sorry kon er nog net af.

Snel bestelproces.

Betere registratie van voorraad en een meer klantvriendelijke benadering.

Jos Gelissen

Bestellen gaat goed. Ik heb het product geweigerd. Het is 14 dagen onderweg geweest om terug bij jullie te komen.
We zijn nu op 1 maand verder en er is nog altijd geen geld...
We zijn nu op 1 maand verder en er is nog altijd geen geld teruggestort.
Dat valt vies tegen, ik zal me een volgende keer me twee keer bedenken eer ik weer iets bij jullie bestel.

Chris Gerard

Moeilijk om het buiten de Benelux te sturen. Ik moeste een vrind hebben in Nederland en naar hem te sturen en dan naar mij in Frankrijk.

Geen probleem om naar hem te sturen. Het was wat ik bestelt hebt.

Europa is nu all daar voor 20 jaren. Misschien is her tijd om buiten de Benelux te sturen.

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering

Na bestelling direkte mailreactie en supervlotte bezorging.

supervlotte bezorging

Rinus

Heeft helaas het "de volgende dag leveren" niet
waar gemaakt. Duurde een dag langer.

Scherpe prijs

Indien levertijd niet gehaald wordt dan ff mailen of bellen. Nu moest ik zelf contact opnemen .

Goede uitleg, snelle levering.

Goede uitleg, snelle levering.

Prima service

Gewoon per telefoon te bereiken!

Ik zou niet weten!

P.Jacobi

Bestelling was super snel binnen keurig verpakt en goed te volgen .

Beschrijving van het product op de site was duidelijk ik bestelde na 19.00 uur en had toch de andere dag de bestelling al binnen.
Super.

Nee alles liep gesmeerd

Op het laatste moment besteld. 17.59 werd onze betaling gedaan. we dachten: dat gaat vast niet meer lukken dat we de bestelling de volgende dag ontvangen. Maar ja hoor; half 1 de volgende dag werd... Op het laatste moment besteld. 17.59 werd onze betaling gedaan. we dachten: dat gaat vast niet meer lukken dat we de bestelling de volgende dag ontvangen. Maar ja hoor; half 1 de volgende dag werd het geleverd.
Dat zegt toch genoeg! We zijn super tevreden!
Dit bedrijf verdient een reuze pluim.

Snelheid van leveren. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Alles top.

Geen.