M.L. Jansen

Uitstekend en snelle levering.

Heel snelle levering.

nee

Hjm Moonen

Snel voordelig en betrouwbaar.

geen verzendkosten

Peter

Correcte levering.

Doet wat het moet doen, op tijd het juiste product leveren.

Terra

Had mooier geweest dat , toen ik het op die zondag bestelde er stond niet direct leverbaar.
Daar stond woensdag geleverd.
Nu moest ik er om bellen, kwam het donderdag bij jullie aan,...
Daar stond woensdag geleverd.
Nu moest ik er om bellen, kwam het donderdag bij jullie aan, en pas zaterdag avond geleverd

De prijs

Wees eerlijk, zie eerste verhaal

De Vries

Zoals aangekondigd de bestelde fietsdrager de eerst volgende dag geleverd.

De snelle levering van het bestelde product.

Nvt

Peter

Teleurstellend. Na bestelling En betaling kreeg ik de orderbevestiging, daarna ook de factuur en vervolgens hoorde ik helemaal niets meer. Nadat ik aan de bel had getrokken, werd mij te kennen... Teleurstellend. Na bestelling En betaling kreeg ik de orderbevestiging, daarna ook de factuur en vervolgens hoorde ik helemaal niets meer. Nadat ik aan de bel had getrokken, werd mij te kennen gegeven dat het product (anders dan de website vermeldt) niet op voorraad was en niet kon worden geleverd. Vervolgens moest ik bedelen om mijn geld terug te krijgen.

Zie hierboven. Informatie klopt niet.

van Kessel

Ik had een bestelling gedaan met de veronderstelling dat ik het de volgende dag zou ontvangen. Na 3 dagen maakte ik mete ongerust of het toch nog wel zou komen (ik had wel gelijk betaald bij de... Ik had een bestelling gedaan met de veronderstelling dat ik het de volgende dag zou ontvangen. Na 3 dagen maakte ik mete ongerust of het toch nog wel zou komen (ik had wel gelijk betaald bij de bestelling). Ik wilde Autovoordeelshop bellen, echter waren ze niet bereikbaar. Toen heb ik hun gemaild. Daar kreeg ik gelukkig wel antwoord op. De volgende dag werd het geleverd. Eind goed al goed.

Ze waren moeilijk telefonisch bereikbaar. Het kan aan een storing gelegen hebben, dat weet ik niet.

Telefonisch beter bereikbaar zijn, en een bandje opzetten met de mededeling als ze storing hebben.

Klaassen

Snelle levering, goed product

hans

Eerst goed advies via mail. na bestelling snelle afhandeling en levering.

goed advies

Peter Meijer