8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Jan

Snelle en perfecte afhandeling van de order

Ruud

Keurig afgehandeld. Ondanks dat de fietsendrager in backorder stond. Na contact eerst de fietsendrager afgestuurd en later de oprijgoot.
Perfekt

Prima verpakt.

Snelle levering , binnen 24 uur

Kwalteits producten

Bestelling gedaan, op de site staat morgen bezorgd als je voor 18.00 uur besteld, heb ik gedaan . Had de zending na 2 dagen binnen.
Niet over geïnformeerd. Verder alles netjes bezorgd.

Informatie geven als de zending later bezorgd wordt, dan afgesproken.

A.W.Soullié

Prijsstelling is concurerend dus uitgekomen bij Autovoordeelshop. De dag dat de levering zou plaats vinden de gehele dag thuis gebleven en gewacht, maar geen fietsendrager. Op de site gekeken en... Prijsstelling is concurerend dus uitgekomen bij Autovoordeelshop. De dag dat de levering zou plaats vinden de gehele dag thuis gebleven en gewacht, maar geen fietsendrager. Op de site gekeken en toen bleek dat de fietsendrager niet meer leverbaar was. Vervolgens een WhatsApp gestuurd maar die is nooit gelezen (heel slechte zaak) Na zelf bellen en lang zoeken in het bedrijf kreeg ik de toezegging dat ze de fietsendragers alsnog zouden gaan versturen.
Kwam inderdaad de volgende dag maar ik had sterk de indruk dat dit een gebruikt (demo exemplaar) was gezien de verpakking van het geheel en de gebruiksporen die op het apparaat zaten. Was het een nieuw exemplaar geweest was A : de verpakking correct en B: waren er geen gebruiksporen.

nee

Veel alerter handelen naar de klant. Uiteindelijk moet je het daarvan hebben (incl mond op mond reclame)
Als het een demo exemplaar is : ZEG HET DAN. Nu zit ik met een wat raar gevoel.
Ontkennen heeft geen zin. Indien het een nieuw exemplaar is dan is de verpakking GEHEEL correct en zijn er geen gebruiksporen op het apparaat.

De telefonische informatie was goed en de bestelling snel en goed uitgevoerd.

Ja, bellen en meteen de goede informatie krijgen.

nee

Tom

Prima tijdig en goed geleverd

Niet echt.

Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen.

Site ziet er goed uit.

Bijwerken van website, artikel bleek niet op voorraad, fabriek was failliet.

Snel en goed

Snel, goed en concurerend.

Heb bij jullie twee dingen gekocht (fietsendrager en oprijgoot) die bij elkaar horen. Ze werden afzonderlijk vlak na elkaar bezorgd. De drager met post. nl en de oprijgoot met DHL. Komt op mij vreemd over.

Ervaring is goed jammer dat op de fietsendrager de riempjes voor het vastzetten van de wielen die van de achterstefiets aan de binnenzijde zitten je kunt er moeilijk bij

neen

bevestiging wielen van achterste fiets aan achterzijde