8.5/10
8.3/10

Ben

Als goed ervaren

Mooie site, goede prijzen

Product was niet direct leverbaar

Zeer tevrede over de leveren, helaas niet op de dag die ik heb ingesteld op het bestelformulier, na telefonisch contact kreeg ik te horen dat de levering 4 dagen later zou komen, dat vond ik wel... Zeer tevrede over de leveren, helaas niet op de dag die ik heb ingesteld op het bestelformulier, na telefonisch contact kreeg ik te horen dat de levering 4 dagen later zou komen, dat vond ik wel jammer, dat dit niet werd gemeld.

Werkt prima

Betere communicatie

Bert

De website gaf aan dat producten op voorraad zijn. Bij mij bleek dat niet het geval. Uitlevering met 2 keer uitgesteld.
De website geeft in het weekend aan dat de chat online is. Dat beek bij...
De website geeft in het weekend aan dat de chat online is. Dat beek bij mij niet het geva
l.

Telefonisch goed bereikbaar. Mensen staan je netjes te woord. Ook de mails worden vrij snel beantwoord.

Websites qua voorraad up to date houden. Duidelijk aangeven of de chat online of offline is.

Suzuki Swift

Besteld vanwege de voorraad en levertijd maar dat bleek niet te kloppen.

Duidelijke website en goede prijzen, geen verzendkosten

Voor 18:00 betseld volgende dag in huis klopt niet. Het werd uiteindelijk ruim een week later. Ik had hiervoor zelfs moeten bellen waar het bleef. Helpdesk was goed bereikbaar en de informatie klopte verder.

Heeft allemaal wel erg lang geduurd na overleg is het goed gekomen maar wat betreft communicatie kan er nog wel wat verbeteren.

Laat de klant weten als er niet geleverd kan worden zoals op de website staat aan gegeven. Als een product niet op voorraad is vermeld het en laat niet zomaar 10 dgn niets van jullie horen.

Netjes en snel geleverd

Nvt

Nvt

Patrick

Prima ervaring, snelle afhandeling.

Groot aanbod, duidelijke site.

Goede snelle reactie op bestelling, helaas was het verkeerde onderdeel verzonden.
Op een mail van onze kant werd bijna direct gereageerd en is het juiste onderdeel verzonden

Snelle reactie, snelle afhandeling

C.Gotlieb

Heb een fietsendrager gekocht.Deze stond eerst in backorder en later precies volgens afspraak gekregen.Levering oprijgoot ging niet helemaal goed maar in goed overleg met Patrick(zeer vriendelijk)... Heb een fietsendrager gekocht.Deze stond eerst in backorder en later precies volgens afspraak gekregen.Levering oprijgoot ging niet helemaal goed maar in goed overleg met Patrick(zeer vriendelijk) is alles zeer goed opgelost.

Snel bereikbaar en snelle levering.Contact erg prettig.

Gelet op huidige ervaring, geen verbetertips.

Heel positief, goede service!!

Service !!