8.1/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Sander

Ik had op de eerste van de maand een set sneeuwkettingen besteld. De 9de nog niets ontvangen en gebeld. Ze zouden die week nog geleverd worden. Niets ontvangen. Op vakantie gegaan zinder... Ik had op de eerste van de maand een set sneeuwkettingen besteld. De 9de nog niets ontvangen en gebeld. Ze zouden die week nog geleverd worden. Niets ontvangen. Op vakantie gegaan zinder sneeuwkettingen en de order via whatsapp gecanelled. Geld snel terug ontvangen.

De communicatie via Whatsapp verloopt snel en goed.

Telefonisch niet te bereiken. Er staat op de site volgende dag geleverd, zelfs als dit kennelijk niet haalbaar is.

Ondanks herhaaldelijke navraag per app de garantie gekregen dat product tijdig geleverd zou worden. Bestelling bij toeleverancier
Bleek echter op het laatste moment en die was uitverkocht...
Bleek echter op het laatste moment en die was uitverkocht waardoor toch geen levering

Theo van Zuijlen

Alles was perfect geregeld. Heel tevreden.

Alles staat duidelijk vermeld

Na plaatsing bestelling kwam er geen bevestiging. Naar aanleiding daarvan volgende dag per email om opheldering gevraagd.
Toen wel snel een antwoord!

Prijs, kwaliteit en manier van verzenden.

Bevestigingsmail na plaatsen van een order.

oltec bvba

Tot nu toe goed en eerlijk. Maar als bedrijf wordt er toch 21 % btw aangerekend terwijl er tov Belgie 0 % btw gerekend mag worden

snelle levering

btw tarief aanpassen

Ben Horst

Goede ervaring

Snelle reactie op mail

Martin Rave

Goed en duidelijk waar je van op aan kunt.

Reactie vlot en keurig.

Geen zo doorgaan.

Peter Bakker

Op de site stond de door mij bestelde en betaalde fietsendrager op voorraad. In de praktijk bleek dit niet zo! En werd pas een week later geleverd. Maar toen was ik al zonder fietsen naar... Op de site stond de door mij bestelde en betaalde fietsendrager op voorraad. In de praktijk bleek dit niet zo! En werd pas een week later geleverd. Maar toen was ik al zonder fietsen naar Duitsland vertrokken voor een paar "fietsdagen" aldaar.

Mijn mails werden wel snel beantwoord.

Eerder communiceren dat de producten niet op voorraad staan in tegenstelling site!
En telefonisch beter bereikbaar.

Lammert Versluis

Duidelijke en redelijk goedkope site met hoofdzakelijk A-merken tegen concurerende prijzen.

Levertijd is echt supersnel !!!!

Duidelijke site met goede afbeeldingen en omschrijvingen

In tegenstelling tot de site dat men na betaling direct een bevestiging per mail ontvangt duurt dit best wel enkele uren. Klant gaat al gauw twijfelen of hij wel juist besteld heeft

Slecht. Geen telefoonnummer.
Bij klacht.
En levertijd klopt totaal niet. Uiteraard kan t iets later zijn maar niet 2 weken

Zie klacht