8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Roger

Prima prijzen,snel geleverd, kwaliteit voor geleverd artikel

Theo

Correcte levering, exact volgens vooraf aangegeven details. Geen verborgen lijken. Ben zeer tevreden.

1. prettige site met volledige informatie inclusief waarschuwingen om valkuilen te voorkomen.

2. geen poespas. exacte uitvoer van order volgens belofte.

Tips zijn in dit geval echt niet nodig

Goed, correcte afwerking en bezorging zoals overeengekomen

Korte lijnen

Ik heb een fietsdrager besteld met de verwachting dat deze de volgende dag bezorgd zou worden. Dat bleek vier dagen langer te duren. ( niet op voorraad). Toen de bestelling kwam was het niet het...

Goede service, snelle levering. Artikel was niet voorradig, alternatief geleverd.

F.Steinbuch

Levering was snel en volledig. Communicatie had beter gekund.

Goede informatie, duidelijk bestelproces.

Eén bestelling werd in twee delen gesplitst. Eén deel kwam plotseling via PostNL vanuit België, het andere deel via DHL vanuit Nederland. Onduidelijk wat hier gebeurde en extra lang thuis moeten wachten tot alles was afgeleverd. Was handig geweest als we even van tevoren waren geïnformeerd.

Floor

Product is op tijd verstuurd, maar helaas was de levering moeizaam. Ophaalcode niet verstuurd (want verkeerde mailadres? Vreemd want bestelbevestiging kwam wel bij mij aan!) En vervolgens na betaald...

Beter aangeven op welke auto de ruitenwisser past
En ik zou met een andere bezorger werken

Henry

Heel goed. Twee keer een fietsendrager besteld, die achteraf niet direct leverbaar bleken. Deze zijn kosteloos omgezet naar een duurder alternatief. Bezorging is snel.

Snelle responstijd op bestellingen en vlotte levering.

Makkelijk, snel en correct.

snelle levering

eigenlijk niet

Anton Arnhard

Niet dat ik weet. Gewoon goed en duidelijk