8.5/10
8.5/10
8.3/10

Klantvriendelijk en goed geholpen

zie vorige vraag

Snelle levering. Goede informatie bij aankoop.

Betrouwbaar.

Snelle en vlotte afhandeling.

Positief

snelle communicatie en direct

nvt

Compleet pakket wordt aangeboden tegen een vaste prijs

Bij het bestellen op vrijdag kregen we de info tijdens het bestellen dat maandag geleverd zou worden. Wat schetst mijn verbazing dat ik zaterdag alles geleverd werd. Op zich fijn maar niet in overeenstemming met de info tijdens het bestellen.

Bestelling in goede orde ontvangen!

Normaal

Geen!

De site geeft voorraad aan, maar helaas was deze er niet, levertijd was minimaal 1 maand

de werkelijke voorraad aangeven ipv blind alles als op voorraad aanzetten

Reactie Autovoordeelshop.nl:

Beste Automaterialen Heesch,

Leuk dat jullie een bestelling hebben geplaatst op onze webshop. Altijd goed als er even kritisch naar het servicelevel gekeken wordt.

Jullie hebben bij ons een product besteld dat op 2 werkdagen levertijd stond. Normaliter ook geen probleem, mits het bij de leverancier ook niet op voorraad is. Zoals jullie ook weten bied deze leverancier geen voorraad koppeling aan, daardoor kunnen we niet hun levertijden op de site projecteren.

Wij hebben jullie daarom binnen 24 uur een automatisch mail gestuurd om te laten weten dat de levertijd langer is en of we konden helpen met zoeken naar een andere oplossing. Dit was niet nodig daarom hebben we direct het geld terug gestort op jullie rekening.

We snappen dat dit niet echt een leuke eerste ervaring is geweest daarom zullen we een leuke kortingsbon toesturen!

We zien jullie graag terug bij onze webshop! Eventueel hebben je ook wat tips voor jullie website ;)

^Timo

Coen

Scherp geprijsd, snelle levering

Goede uitleg op de website.