Hans Hogeboom

Voldoet aan mijn verwachtingen. Direct antwoord bij chat vraag.

Duidelijk en overzichtelijk

Bereikbaarheid onderneming ,middels telefoon

J.kok

Stipt en goed afgeleverd

Komen afspraak zoals vermeld op de web- site ba

Lw

Prima website, helder bestelproces

Snel en duidelijk doen wat ze beloven

Geen op dit moment

F.Steutel

Concrete en duidelijke informatie, snelle reactie via mail, n snelle levering zoals beloofd op de website.

Snelle reactie op vraag via info mail

Nvt

Ben

Bestellen ging heel goed en snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden via track entracevan de bezorging. Ik had gekozen voor ophalen in Zwolle. Daar was het even zoeken waar Ik zijn moest. Een... Bestellen ging heel goed en snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden via track entracevan de bezorging. Ik had gekozen voor ophalen in Zwolle. Daar was het even zoeken waar Ik zijn moest. Een bordje ophangen bij het bedrijf waar Autovoordeelshop zit met de naam erop zou wel goed zijn. Bij het bedrijf goed geholpen.

Zie beschrijving

Zie beschrijving

Kees

Zeer prettig en persoonlijk geholpen via de chat met praktische tips en adviezen. Daarna er ook voor gezorgd dat mijn fietsendrager die ik besteld had die dag nog met bestelling mee kon. Kortom... Zeer prettig en persoonlijk geholpen via de chat met praktische tips en adviezen. Daarna er ook voor gezorgd dat mijn fietsendrager die ik besteld had die dag nog met bestelling mee kon. Kortom goede service en kwaliteit

Service en snelheid

R. Feenstra

Goed.

Snelle levering.

Levering was niet compleet. Zat ook geen bericht bij dat artikel nagezonden zou worden.
Moeilijk te bereiken.

Van Hees

Wij hebben onze bestelling netjes in huis gekregen.

Liebeek

Product was volgens internet op voorraad. Heb heel lang op levering moeten wachten. Telefonisch niet bereikbaar.

Betere communicatie met klant houden. Was zeker niet voldoende. Dus moet verbeterd worden

Desiree

Ik had via de autocheck op de website bekeken welke fietsendrager geschikt zou zijn voor mijn auto. Op basis van dit advies een fietsendrager voor achterklep besteld. Deze paste helaas niet en wat... Ik had via de autocheck op de website bekeken welke fietsendrager geschikt zou zijn voor mijn auto. Op basis van dit advies een fietsendrager voor achterklep besteld. Deze paste helaas niet en wat blijkt even enkele fietsendrager past op mijn auto. Jammer van de foutieve informatie. Via whats app wel snel contact en tot een oplossing gekomen, retro en geld terug.

Snel contact via whats app

Helaas geen telefonisch contact mogelijk. En zorg dat de info op de website juist is.