8.1/10
8.5/10
8.3/10

1ste keer direct goed!!!

In principe was het bestelde product niet op voorraad de autovoordeel shop nam het initiatief om een gelijk product te leveren!!!beter dan nee verkopen.

Ruud

Ondanks, dat er iets was misgegaan, werd ik toch goed geholpen

Als iets door de brievenbus past, verpak het dan niet in een grote doos

Helder bestelproces.
Goed product geleverd.

Harmen van der Werf

Vorige week een fietsendrager besteld en ontvangen, fietsendrager getest, remlichten doen het niet, geprobeerd telefonisch contact te leggen met bedrijf, twee dagen elkaar, tot nu toe, op... Vorige week een fietsendrager besteld en ontvangen, fietsendrager getest, remlichten doen het niet, geprobeerd telefonisch contact te leggen met bedrijf, twee dagen elkaar, tot nu toe, op verschillende tijden, steeds na iets meer dan twee minuten eruit gegooid, ook twee keer een chatbericht gestuurd, 1 keer met verzoek terug te bellen, geen reactie gehad, kortom, klantenservice is ronduit slecht, ondertussen zitten wij met een onbruikbare fietsendrager van zo'n 450 euro.

Snel geleverd.

Superslechte klantenservice, want onbereikbaar en reageert ook niet.

Willem de Jonge

Toen de dakdrager die ik bestelde toch niet op voorraad waren werd ik daar niet van op de hoogte gesteld. Maar volgens het de mails was de bestelling wel onderweg. Vervolgens werd mij een... Toen de dakdrager die ik bestelde toch niet op voorraad waren werd ik daar niet van op de hoogte gesteld. Maar volgens het de mails was de bestelling wel onderweg. Vervolgens werd mij een alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Hierdoor had ik de dakdrager niet op tijd in huis. Wel heb ik nu een betere!

Goed duidelijke communicatie via de chat.

Gelijk melden als iets toch niet op voorraad was in plaats van de klant daar zelf achter te laten komen.

1e bestelling 4/7 voor 18.00u geplaatst, levering niet volgende dag maar in 2 delen pas op respectievelijk 9 en 11 juli waarbij de 2e levering in eerste instantie zoek was.
2e bestelling 10/7...
2e bestelling 10/7 voor 18.00u, levering eveneens niet volgende dag maar pas op 13/7.
De vertraging is in beide gevallen geen groot probleem, maar wel in tegenspraak tot informatie op website en maakt het lastiger om te plannen wanneer je moet bestellen om te voorkomen dat levering plaats vindt als je niet thuis kunt zijn

Producten compleet en onbeschadigd geleverd (maar dat verwacht je uiteraard en is niet een specifiek sterk punt)

geen beloftes doen op website die niet waar gemaakt worden. Levertijd van een paar dagen is geen probleem, als je het maar weet.
logistiek lijkt niet helemaal op orde. eerste bestelling betrof dakdrager systeem van Thule en dan is het vreemd dat de dragers apart verzonden worden van de voeten en dat de dragers vervolgens ook nog weer 2 dagen later komen

Nara V.

Ik heb een fietsdrager besteld, de avond van 4/7 en hij zou in Stolwijk geleverd worden. En zoals de website aangaf zou dat al 24u nar bestelling zijn. Dat was donderdag. Maandag ben ik naar... Ik heb een fietsdrager besteld, de avond van 4/7 en hij zou in Stolwijk geleverd worden. En zoals de website aangaf zou dat al 24u nar bestelling zijn. Dat was donderdag. Maandag ben ik naar Stolwijk gegaan, maar de fietsdrager was daar nog niet. Ik kreeg via het aflever punt iemand aan de lijn van autovoordeelshop en heb toen gevraagd of de fietsdrager alsnog bij mij thuis gheleverd kon worden. Dat kon. Ik hoorde toen dagen niets en heb dan een mail gestuurd en een tweede want ik kreeg geen respons. Ook nog een boodschap gezet op facebook en ook geen respons. Dan maar gebeld, vrijdag de 12/7. De drager was volgens de medewerker per ongeluk blijven liggen. Diezelfde dag kreeg ik dan eindelijk bericht van DHL en ik heb nu 2 uur geleden de drager ontvangen. Veel later dan gehoopt, gelukkig net op tijd voor mijn fietsvakantie.

Goede prijs, goede aanbieding.

Communicatie! Reageren op emails en facebook messenger. Leveren zoals afgesproken bij verkoop. Ik kreeg mijn product 11 dagen na aankoop, met veel inspanningen van mijn kant.

Vragen zijn keurig binnen een dag beantwoord

Terugbellen

Snelheid levering moet overeenkomen met website

Betrouwbaarheid, behalve beloofde levertijd.

Laagste prijs garantie klopt denk ik wel.

Voor 18:00 bestellen, volgende dag in huis klopt niet. Product is nog niet geleverd.

Eerste keer iets besteld, lange levertijd

Sneller leveren