8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Duidelijke productpresentatie op de website, uitleg product tijdens bezoek showroom goed.

Als een deel van de bestelling niet voorradig is, dit dan duidelijk kenbaar maken tijdens de bestelprocedure i.v.m. de te verwachten levertijd. In mijn geval zou de Uebler i21 fietsendrager de volgende dag geleverd worden maar dit bleek niet het geval omdat bij navraag bleek dat de bijbestelde hoes niet voorradig was.

Beste,

Dit kan inderdaad duidelijker gecommuniceerd worden op de website, levertijden bij combideals zetten staat op onze planning om op te pakken :).

Wij wensen u veel plezier van de Uebler i21 !

Erwin

Eerste keer dat ik via deze leverancier iets heb besteld. Leverdatum is twee keer bijgesteld zonder opgaaf van reden.
Uiteindelijk wacht ik straks twee weken voordat ik de bestelling kan...

Groot assortiment en meerdere afhaalpunten.
Website is overzichtelijk en aantrekkelijk vormgegeven.

Communicatie over lever/afhaalmomenten kan beter.
Responstijd, voor zover mogelijk, verkorten.

Beste Erwin,

Je hebt een foute automatische e-mail gehad zien we, daardoor is er een miscommunicatie ontstaan. We gaan even uitzoeken hoe dat gekomen is.

We hebben je een kortingscode gestuurd, aangezien dit niet de service is die we willen verlenen.

Boy

Mij ervaring is enigszins teleurstellend.

Ik heb een artikel besteld, met gratis accessoire. Zo stond het op de website en zo heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald. Achteraf bleek het artikel niet (meer) leverbaar. Echter zonder prijsverandering werd het vervangen door een identiek product van een andere leverancier. Doet u maar dacht ik. Na levering en controle van het artikel bleek evenwel dat er geen gratis accessoire bij was geleverd. Na hierover te hebben gebeld met Autovoordeelshop werd mij te verstaan gegeven dat ik de gratis accessoire alsnog maar dan wel tegen betaling van € 24,- tegemoet kon zien. Inmiddels heeft Autovoordeelshop de advertentie aangepast maar ik had het artikel met gratis accessoire reeds besteld en betaald.

Mijn tip en advies luidt als volgt: "Niet tijdens de wedstrijd de regels veranderen". Dat is unfair!

Beste Boy,

We willen dit even rechtzetten. Je hebt bij ons een fietsendrager gekocht die onder 2 merknamen geproduceerd wordt. Wij hadden de 1 niet meer op voorraad helaas, vandaar dat we aanboden hebben om de andere fietsendrager te sturen welke identiek is, om sneller te kunnen uitleveren.

Je bent ermee akkoord gegaan dat wij deze fietsendrager naar je mochten opsturen maar dan wel zonder oprijgoot. Deze oprijgoot heb je er namelijk ook niet bij besteld bij de originele aankoop.

Niet best

Komen afspraak niet na binnen 2 werkdagen thuis inmiddels wachten we al 5 dagen op de fietsendrager en hebben we een fiets weekendje af moeten zeggen

Beste,

Helaas waren er wat problemen in ons magazijn vorige week, daardoor hebben een aantal orders vertraging opgelopen, waaronder die van u. Wij hebben u inmiddels een kortingsbon van 10 euro gestuurd, aangezien dit niet de service is die we willen verlenen.

Fietsendrager besteld op 25 mei .27mei email gehad.31 mei nog niets ontvangen.

Beloftes ook uitvoeren . Voor 18 uur besteld ..............?????

Beste,

Helaas waren er wat problemen in ons magazijn vorige week, daardoor hebben een aantal orders vertraging opgelopen, waaronder die van u. Wij hebben u inmiddels een kortingsbon van 20 euro gestuurd, aangezien dit niet de service is die we willen verlenen.

Dadel

Snelle en goede levering

Goede en duidelijke informatie

Beste Dadel,

Bedankt voor de positieve feedback :).

Team Autovoordeelshop.nl

Guus

Mijn eerste ervaring. Ben zeer tevreden. Duidelijke communicatie over de voortgang van de bestelling.

De communicatie. informatie over het product.

Beste Guus,

Leuk dat je onze service waardeert, we zien je graag weer terug!

Team Autovoordeelshop.nl

David Stam

Netjes en snel geleverd.
Overzichtelijke webshop en alles voor behoorlijke prijzen.

Toon Cissen

Na de gedane bestelling heb ik een mail ontvangen dat op 1 juni de bestelling in Helmond aanwezig zou zijn.
Ben daarop naar Helmond gereden (25 km) maar daar aangekomen bleek het pakket niet...

Duidelijke website.

Mail met leveringsbevestiging (dus klaar om op te halen) pas toesturen indien levering besteld artikel 100% zeker op ophaaladres aanwezig is.

Carolina

Goede snelle levering. Ook telefonisch prima advies gekregen.

Snelheid
Kwaliteit