M. Janson

Eerste keer, dat we iets besteld hebben, ging prima

Nee, niet speciaal

Robert

Een vraag gesteld over een bestelling

Snelle reactie op vraag en duidelijk antwoord

Elske

Prima, levering volgens afspraak

de Jong

Goede servis

Goedhart

Helaas een zeer slechte ervaring. Via de chat is er door een medewerker een vervangend product genoemd als ik een Bosal fietsendrager zou kopen. Het zou de Pro-User SG2 zijn. De SG2 komt echter met... Helaas een zeer slechte ervaring. Via de chat is er door een medewerker een vervangend product genoemd als ik een Bosal fietsendrager zou kopen. Het zou de Pro-User SG2 zijn. De SG2 komt echter met een gratis oprijgoot.
Op de pakbon staat fietsendrager SG2 incl oprijgoot.

Tot mijn grote verbazing blijkt de oprijgoot er helemaal niet bij te zitten. Via de mail navraag gedaan, incl foto van chat en pakbon . Door dezelfde medewerker wordt beweert dat de gratis oprijgoot er niet bij hoort. Later wordt gezegd dat ik dan n duurdere versie had moeten bestellen. Dit is nooit in de chat gezegd.
Helaas geen goede oplossing gezocht op wat gezegd is via de chat en is de pakbon niet leidend. Toch heel apart als de pakbon aangeeft dat de oprijgoot erbij moet zitten.
Ik vraag me af wat klantenservice betekend in dit bedrijf.

nee

Duidelijke informatie mbt product en wat de klant moet bestellen, als er een vervangend product is.
Daarnaast is t wel zo klantvriendelijk om als er een iets geschreven is incl gratis oprijgoot en t staat op de pakbon, ondanks dat t anders bedoeld of geïnterpreteerd kan worden, de klant voorop staat en er niet ineens gezegd wordt: u had een duurdere moeten bestellen of hij is niet gratis.

Stephan

Snelle en correcte levering.

snelheid

Andre Honders

Geweldig bedrijf !!!!!

supersnelle levering........wat ze beloven dat maken ze waar.......

geen enkel verbeterpunt kan ik noemen

Fred Gerritsen

De eerste, prettige ervaring

F.P. Terpstra

Slecht, communicatie is zo goed als niet bestaand. Telefonisch niet bereikbaar. De website beweerd snelle reactie via mail en whatsapp. Die is er zeker ook niet. Ik kreeg bericht dat mijn bestelling... Slecht, communicatie is zo goed als niet bestaand. Telefonisch niet bereikbaar. De website beweerd snelle reactie via mail en whatsapp. Die is er zeker ook niet. Ik kreeg bericht dat mijn bestelling geleverd zou worden. Het aangekondigde tijdstip kwam en ging. Na zelf contact opgenomen te hebben met de bezorgdienst bleek dat die niet alles van autovoordeelshop had ontvangen en daarom niet kon leveren. Geen eigen bericht hierover van de autovoordeelshop of de bezorgdienst. We zijn nu een halve week verder en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

prijs

Maak je beloftes waar. en geef mij snel duidelijkheid anders stap ik naar de politie wegens oplichting.

de Vriend

Goed assortiment

Vraag geen beoordeling van het bedrijf als de bestelling nog onderweg is