8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Crucje

Adequate reactie op onze bestelling gehad. Toen het product niet leverbaar was hebben ze een ander soortgelijk product dat duurder was aan ons geleverd voor dezelfde prijs.

Ja

Ik probeerde te bellen omdat ik een vraag had. Het was druk en na enige wachttijd werd de verbinding verbroken. Korte tijd later werd ik teruggebeld omdat met gezien had dat ik had geprobeerd te bellen. Klasse!

Louis Trousset

Informeren goed over de voortgang van de bestelling

Goede informatie over het product en voortgang over de bestelling.

Op de website staat dat er sloten bij gevoerd staan, helaas niet ontvangen en geen reactie op mijn vraag hierover (e-mail)

Jits

Zeer goede ervaringen

Na de aanschaf toch nog wijzigingen kunnen aanbrengen

Vooral deze service blijven houden

J.P. van der Laan

Zeer positief. Goede communicatie en snelle levering. Ben erg tevreden over het bedrijf.

Mooi assortiment en snelle levering.

Thule dakkoffer gekocht via webshop

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Dakdragers besteld, volgens website de volgende dag bezorgd. Dat ging niet op. Wel na 2 dagen een mail wanneer bezorgdag zou zijn. Dit klopte.

Geen bezorgkosten

Aangeven dat de mogelijkheid bestaat dat een bestelling gedaan voor 18 uur, niet altijd ook de volgende dag bezorgd wordt.

Marco

Prima service, goede en snelle telefonische berieikbaarheid.

Op her afhaalpunt (Vaartland Stolwijk) goed geholpen.

Snelle levering en duidelijke info via de mail

Binnen 24 uur de bestelling in huis! Top

Henk

Goede service, snelle levering. Toen het bij DHL niet goed verliep met de verzending reageerde het bedrijf direct

Service en klantvriendelijkheid

Nvt