Broersma

Jos

Goed en snel gelevert

Mark

Snelle levering.

Status zending goed te volgen via track&trace.

Dieks Schep

Deze enquête is sneller dan de levering.

Ik weet niet waar mijn bestelling is of waar hij blijft. Ik woon in bergambacht.
Het bedrijf zit 10km verder daar kan ik het niet halen...
Deze enquête is sneller dan de levering.

Het bedrijf zit 10km verder daar kan ik het niet halen (kwam ik na het bestellen achter.)
Het wordt gratis verstuurd naar een bedrijf in stolwijk dat ligt 5 kilometer voorbij mijn huis.
Hij zou gisteren daar worden afgeleverd, daar is hij niet, maar hoor en zie ook niks.

Ik kan en wil hem eventueel wel ophalen. Heb hem eigenlijk zaterdag nodig
Met vriendelijke groet Dieks Schep

Goed te vinden op internet

Zie de eerste vraag

Jan Themme

Nog niets ontvangen van Post NL. 2 juni bericht gehad dat wegens drukte niet kon worden bezorgd. Mail gehad dat ze vandaag zou tussen 10.30 uur en 12.00 uur bezorgen. Nog geen mail gehad en ook geen... Nog niets ontvangen van Post NL. 2 juni bericht gehad dat wegens drukte niet kon worden bezorgd. Mail gehad dat ze vandaag zou tussen 10.30 uur en 12.00 uur bezorgen. Nog geen mail gehad en ook geen pakket.
Heel vervelend dat post NL niets laat weten van wanneer ze gaan bezorgen. Sorry kan verder dus niet naar waarheid invullen

Arnold Van Rijnsoever

Op de trekhaak zetten lukt pas na enkele keren instructie vond ik niet duidelijk, te summier zonder tekst

RvT

Goede user experience.

Goed vergelijk mogelijk. Goed assortiment.

Product is nog steeds niet binnen.

Ralph Langenberg

Voldoet niet aan de aflever datum en is vervolgens niet goed telefonisch bereikbaar

Nog niet

Bereikbaarheid

Kreeft

Levert conform afspraak.

Leuke actie bij fietsdrager: gratis oprijgoot.

Geen.

Peter Kroeze

Prima website, snelle en aqurate afhandeling van mijn bestelling. Prijs kwaliteit verhouding is ook uitstekend. Deze site is écht aanbevelingswaard.

Constante info aangaande het verloop van het bestelde product is érg goed.

Geen, vooral zo doorgaan!!