8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10

Hoogmolen

Autovoordeel shop is zeker voordelig alleen is er mbt leverings tijd niet de snelste. Tevens uit het niets door gekregen dat levering dag later zou komen zonder ook maar een reden op te geven....

Voordelig

Levertijden en leverancier, DHL is niet een van de betere met betrekking tot track and tracé levertijden, bijv pakket wordt tussen 8:00 en 18:00 geleverd denk dat weinig mensen hier rekening mee gaan houden en letterlijk op hun pakket gaan zitten wachten

D.Karmiggelt

Goede ervaring, geheel volgens verwachting.

Uitvoering correct, volgens tijdschema

Geen, zie boven

Opzich prima. Alleen... Het afleverpunt in apeldoorn had geen referentie op de doos. Geen naam van mij bv. Alleen een telnr in hele kleine letters. We hebben dus moeten concluderen dat de dakkoffer...

Zie boven.

Keurig conform planning geleverd.

Gelijk goede reacties bij het bestelde .mail correct en als klant geregeld op de hoogte gehouden wanneer het artikel zou komen

ja.het artikel wat we hadden besteld was niet meer verkrijgbaar.heirop gavan ze aan op ongeveer het zelfde artikel te sturen
keurig en keurig ingelicht en zelfde prijs. bij aflevering zat er ook nog een gratis product bij wat we niet hadden besteld maar goed konden gebruiken.

nee

de Boer

Alert. Goede service

Goede respons op vragen

Ab

Snelle levering en ook een goeie prijs

Op voorraad en snel geleverd

Leveren met Post nl dan weet je tenminste hoe laat je bestelling geleverd word dat is bij DHL wel een probleem
Tussen 08 00 u en 18 .00 u zo n groot land hebben wij nou ook weer niet

Henk van de Rijke

Prima afhandeling, prima service

Snelle levering. Bestelling klopte gewoon .

Goede prijs-kwaliteit!

Ik vind de factuur misleidend. Er staat bijv. niet op dat de rekening al betaald is.