Ronald

Voorraad was niet correct op de site. En geen terugkoppeling op vertraging bestelling.

Snelle reactie klantenservice, nete reactie

Zorg dat de voorraad klopt. Ook als leverancier problemen heeft. En aub terugkoppeling als vertraging in de bestelling zit. Zeker omdat er een flink bedrag is betaald.

De blije fietser

Aanschaf van een fietsendrager paar dagen voor Hemelvaart: Op de site stond levering volgende dag, maar het werd uiteindelijk pas na Pinksteren. Model bleek niet op voorraad. Het bestelde... Aanschaf van een fietsendrager paar dagen voor Hemelvaart: Op de site stond levering volgende dag, maar het werd uiteindelijk pas na Pinksteren. Model bleek niet op voorraad. Het bestelde oprijgootje bleek ook niet leverbaar.

Snelle terugbetaling bij niet leverbaar product

Website op orde houden tav levertijden/ beschikbare voorraad

Kuipers

Slechte ervaring.

Duidelijkheid in de voorwaarden voor terugsturen .
Staat nl.
Dat je 10% gekort wordt als de verpakking beschadigd is.
Er staat niet dat je geen andere verpakking mag...
Duidelijkheid in de voorwaarden voor terugsturen .
Staat nl.
Dat je 10% gekort wordt als de verpakking beschadigd is.
Er staat niet dat je geen andere verpakking mag gebruiken.

Broersma

10plus

Nvt

Jos

Goed en snel gelevert

Mark

Snelle levering.

Status zending goed te volgen via track&trace.

Dieks Schep

Deze enquête is sneller dan de levering.

Ik weet niet waar mijn bestelling is of waar hij blijft. Ik woon in bergambacht.
Het bedrijf zit 10km verder daar kan ik het niet halen...
Deze enquête is sneller dan de levering.

Het bedrijf zit 10km verder daar kan ik het niet halen (kwam ik na het bestellen achter.)
Het wordt gratis verstuurd naar een bedrijf in stolwijk dat ligt 5 kilometer voorbij mijn huis.
Hij zou gisteren daar worden afgeleverd, daar is hij niet, maar hoor en zie ook niks.

Ik kan en wil hem eventueel wel ophalen. Heb hem eigenlijk zaterdag nodig
Met vriendelijke groet Dieks Schep

Goed te vinden op internet

Zie de eerste vraag

Jan Themme

Nog niets ontvangen van Post NL. 2 juni bericht gehad dat wegens drukte niet kon worden bezorgd. Mail gehad dat ze vandaag zou tussen 10.30 uur en 12.00 uur bezorgen. Nog geen mail gehad en ook geen... Nog niets ontvangen van Post NL. 2 juni bericht gehad dat wegens drukte niet kon worden bezorgd. Mail gehad dat ze vandaag zou tussen 10.30 uur en 12.00 uur bezorgen. Nog geen mail gehad en ook geen pakket.
Heel vervelend dat post NL niets laat weten van wanneer ze gaan bezorgen. Sorry kan verder dus niet naar waarheid invullen

Arnold Van Rijnsoever

Op de trekhaak zetten lukt pas na enkele keren instructie vond ik niet duidelijk, te summier zonder tekst

RvT

Goede user experience.

Goed vergelijk mogelijk. Goed assortiment.

Product is nog steeds niet binnen.