P vd Heuvel

Prima communicatie over order status, en snelle, goed verzorgde levering van de order.

A.A.L. Broumels-Wijmer

Jullie adres gekregen via onze vaste automonteur

blij dat we ons artikel in jullie webshop konden vinden

Helaas kon ik deze bestelling niet via de computer plaatsen,dus via mijn smartphone gedaan.
Het was toch even lang wachten op onze bestelling ,slecht telefonisch contact,niet bereikbaar,via mail wel antwoord gekregen ,daarna was de bestelling snel binnen.

H.J. Warbout

Uitstekend

Prima levering

H.J. Warbout

Uitstekend

Prima levering

Roepers

(zo) besteld. Voorgespiegelde levering (di) bij lange na niet gehaald. (wo) opheldering getracht te krijgen via telefoon. Druk druk probeer via chat. Aldus gedaan. 27 minuten responstijd (??). Na... (zo) besteld. Voorgespiegelde levering (di) bij lange na niet gehaald. (wo) opheldering getracht te krijgen via telefoon. Druk druk probeer via chat. Aldus gedaan. 27 minuten responstijd (??). Na verloop van tijd vraag om emailadres zodat ze zo kunnen antwoorden. Geen antwoord gehad. In loop van (do) bericht dat het is verstuurt (!!!). Eindelijk (vr) aangekomen. Dus aan PostNL heeft het niet gelegen. Onderdeel was nodig om een fiets te vervoeren. Gelukkig was de fietsenhandelaar bereid om (wo) de fiets bij ons thuis af te leveren.

Alles wat mis is gegaan

Jan Molenaar

Prima service

Alles was goed

A van hooijdonk

Bijzonder: afhalen bij ophaalpunt, en vervolgens allerlei berichten ontvangen over de aflevering van TNTPOST. Markant te noemen

Week te vroeg geleverd, op afhaalpunt?

Bestellen ging gemakkelijk. Wel heb ik ruim een week op mijn "direct leverbare" dakkoffer moeten wachten. Na 2 toezeggingen heb ik de koffer ontvangen, helaas in een zwaar beschadigde verpakking.... Bestellen ging gemakkelijk. Wel heb ik ruim een week op mijn "direct leverbare" dakkoffer moeten wachten. Na 2 toezeggingen heb ik de koffer ontvangen, helaas in een zwaar beschadigde verpakking. Erg jammer aangezien dit een cadeau was.

Beter communiceren, klant meer op de hoogte houden van de bestelling.