8.5/10

2096 Reviews

Goede website

goed productinformatie

A.O.

Ik heb een i21 uebler fietsdrager besteld met combivoordeel oprijgoot en opbergtas. Deze wil ik in de vakantie gebruiken. De oprijgoot heb ik echt wel nodig ivm loodzware ebike. Zonder enig...

De combiprijs was iets lager dan bij de andere webshops. Autovoordeelshop heeft zelf de drager wel op tijd verstuurd. (DHL bleef in gebreke)

Als onderdelen van de bestelling niet geleverd kunnen worden eerst even contact opnemen om te zien of de levering dan nog gewenst is.
Zeker niet laten bezorgen door DHL. Deze blijft wel erg vaak in gebreke. Post nl is stukken betrouwbaarder.

Richard Rhijnsburger

De snelheid van de levering valt behoorlijk tegen ondanks de mooie beloften op de website. Ik had mijn fietsdrager nog voor 18.00 uur besteld, maar kreeg deze pas na 3 dagen geleverd.

Tja, nog 1 punt gevonden. De combinatiekorting vind ik wel sterk. Daarom voor dit bedrijf gekozen.

Ja, heel wat. Geen dingen op de site beloven wat je niet waar kunt maken.

Ron S.

Goede webshop

Eerder informeren dat iets nageleverd wordt. Bleek nu pas bij ontvangst van de overige artikelen van de bestelling

Jan Akkermans

Bestelling van een week geleden nog niet binnen. Link naar DHL werkt niet. Na telefonisch cintact blijkt dat de bestelling via de reguliere post moet komen. Mijn suggestie is om hierover beter te...

Zie boven.

Goed verlopen.

Duidelijke informatie op de site.

Geen.

Marcel

Redelijke ervaring, helaas niet top. Bestelling gedaan op vrijdag 27 juli (dakdrager, dakkoffer en thule kit) ... normaal verwacht jemde levering maandag of dinsdag maar niks gezien of gehoord ......

Prijs

Communicatie moet echt beter
Biedt ook PayPal betaling aan... zou mij een beter gevoel geven in deze situatie ... Ideal is je geld 'weg' en zie maar dat als er iets niet klopt dat je het terugkrijgt ... bij PayPal bescherming dus voor koper beter

Snelle levering en zeer voordelig

Uitstekend

Feetback

Frank

Goede prijs, helaas geen snelle levering.

De prijs, overzicht, vriendelijkheid personeel aan telefoon

Beter aangeven wat de levertijd is; ik heb bijna een week moeten wachten op een product dat volgens website op voorraad zou moeten zijn.