8.1/10
8.5/10
8.3/10

RS

Prima. Ik bestelde de Bosal Traveller II fietsendrager, maar die werd niet meer gemaakt en daarom werd de daaraan identieke Pro User Diamant SG2 geleverd. Goede oplossing, maar een bericht vooraf... Prima. Ik bestelde de Bosal Traveller II fietsendrager, maar die werd niet meer gemaakt en daarom werd de daaraan identieke Pro User Diamant SG2 geleverd. Goede oplossing, maar een bericht vooraf dat dit het geval is, is niet overbodig.

Goede prijzen. Snel geleverd. Kreeg het (duurdere maar identieke) alternatief voor mijn bestelde drager die niet meer wordt geproduceerd.

Communicatie: In de webshop staat een drager die ze niet meer hebben en niet meer geproduceerd wordt. Ik had ook aangegeven dat de drager op een woensdag afgeleverd mocht worden, toen ik deze op een... Communicatie: In de webshop staat een drager die ze niet meer hebben en niet meer geproduceerd wordt. Ik had ook aangegeven dat de drager op een woensdag afgeleverd mocht worden, toen ik deze op een vrijdag bestelde. De drager werd echter zaterdag al bezorgd. Gelukkig was ik op dat moment even thuis. Op de pakbon staat dat ik de Pro User Diamant SG2 met gratis oprijgoot kreeg, maar de oprijgoot zat er niet bij. Dat geeft verwarring.

E. Jansen

Super nette site, overzichtelijk. Sneeuwkettingen om 17:40 besteld, volgende dag al in huis. Veel vlotter dan verwacht..
Scherpe prijs.

Prima beschrijvingen..

Wim

Zeer goede ervaring

Snel product kunnen en snelle levering

gewoon prima webshop

niet direct ik geloof dat je niet direct melding in de email krijgt van de bestelling en vervolgproces. dat geeft wel een geruststellend gevoel dan alleen dank voor bestelling op wegpage

Uitstekend

Geen minpunten

Liever aflevering op huisadres.

Had besteld maar kon toch lenen van iemand , kon ik makkelijk annuleren. Zeer snel

Jon

Niet al te best ik heb nu drie keer gevraagd wanneer ik mijn sneeuwkettingen kan verwachten en nog steeds geen antwoord op die vraag.

4P Advice

1ste keer besteld , meteen goed..

Ja zeer groot assortiment div, prijs klasse

Netjes geleverd, prima prijsregeling.

Goed verpakt.

HK

Vooralsnog niet geweldig.
Product was op voorraad maar uiteindelijk na een dag toch niet (hoezo morgen in huis).
Prodcut zou nu een week later geleverd moeten worden maar geloof het pas...
Vooralsnog niet geweldig.
Prodcut zou nu een week later geleverd moeten worden maar geloof het pas als het er is...

Prijs

Zorg dat de voorraad informatie klopt.
Beloven dat iets op voorraad is en de volgende dag geleverd wordt, vind ik een van de grrotste afknappers van webshops.