8.1/10

Bestelling werd niet op geleverde moment geleverd, maar eerder terwijl we speciaal betaald hebben voor een avond levering na het weekend.

Sneeuwkettingen gekocht. Op tijd geleverd.

Snel, goedkoop en probleemloos

Snelle service

Rolf

Wat een service. Sneeuwkettingen van een moeilijk te verkrijgen bandentype binnen 24 uur geleverd en tegen de scherpste prijs. Goed verpakt. Heldere communicatie, bijvoorbeeld om nog even de maat te...

Snel
Heldere communicatie
Scherpe prijs

Betalen met Paypal aanbieden
Waarom nog een keer om bandentype vragen? Als dat voor controle is, snap ik het, maar dan er even bij zetten

Op zich goed. Beetje vervelend dat ze elke keer met uitstel van de bestelling kwamen. Daardoor raakte ik in onzekerheid of bestelling op tijd binnen zou zijn.

Actie die ze genomen hebben richting hun aanlever leverancier nav mijn telefonisch contact.

Niet zo standaard reageren als de toeleverancier niet tijdig kan leveren. Even de klant wat persoonlijker benaderen zou zeker kunnen helpen.
Niet vermelden op de website dat artikel uit voorraad leverbaar is, terwijl de bestelling na aandringen pas 3 weken later binnenkomt. Dit geeft de klant geen zekerheid!

Snel en correct geleverd en goed op de hoogte gehouden qua status order.

Overzichtelijke website

Wilmar

Goed advies en snelle levering

Kundige en servicegerichte klantenservice. Gaven duidelijk en goed advies. En natuurlijk snelle levering en goede prijs.

Geen verbeterpunten

Er word niet gereageerd op vragen over een besteld product.

Reageren op de e-mail van een klant zou fijn zijn. Na 2 mails nog geen reactie.

Prima website, soepel bestelproces, mogelijkheid voor avondlevering

Scherpe prijs

Geschiktheid van de sneeuwkettingen voor welke bandenmaat had beter vermeld kunnen zijn.