8.5/10
8.5/10
8.3/10
8.1/10

Vriendelijk, behulpzaam

Auto is niet schoon geleverd en is vochtig van binnen.

Reactie Autoverhuur Rijnmond:

Geachte Heer Paniagua,

Zoals met u telefonisch besproken heeft u aan gegeven dat er geen vuil in de auto lag, alleen dat er aan de binnenkant druppels zaten die bevroren waren en u vond dat deze druppels vuil waren.
Voordat u de de auto op kwam halen hebben wij de auto gewassen, doordat het vochtig weer is en ook vriest, is er condens in de auto die bevriest helaas kunnen wij hier niets aan doen aangezien het vochtig weer is en wij ook nog de auto gewassen hebben en de auto van binnen naar buiten gereden is ( temperatuur verschil ) krijg je in deze tijd van het jaar condens vorming , onze auto's kunnen wij helaas niet binnen laten staan.
Autoverhuur Rijnmond.

Nette behandeling, geduldig, duidelijk

Alles was super goed en snel geregeld.

Goede service en prima autobusje

De Ruijter

Als dit gaat over 010 auto verhuur, ik heb van hen een afgeragte auto gekregen die veel makementen had. En ik heb de hoofdprijs voor deze auto mogen betalen. Schandalig.

Reactie Autoverhuur Rijnmond:

Geachte Mevrouw de Ruijter,

Wij zijn geen 010 autoverhuur en hebben hier geen connecties mee, wij hebben u gevraagd u review te aan te passen en bij het juiste bedrijf te plaatsen, helaas komt hier geen reactie op.

Autoverhuur Rijnmond

Ik was een keer te laat en ik kon alsnog een busje huren, groter dan dat ik gereserveerd had maar wel voor dezelfde prijs

Langer open? Of op zondag

P.Klop

Zeer goed. Mooie auto,s. Hele fijne service.

Snelle reactie op aanvraag.

Niets meer aan doen.

Alexander

Soepele ophaal en return service

Goede prijs, betrouwbaar, nette auto’s

Alles liep op rolletjes...

Goede briefing tijdens de telefoon.

Als er een verandering optreed in de beschikbare auto lijkt het mij beter om deze verandering te bevestigen per mail.
Dat is in mijn geval niet gebeurd.

Hersbach

Duidelijke afspraken en goede bus

ja zijn erg duidelijk in hun afspraken. Geen gedoe achteraf

A. Oomen

Precies zoals gereserveerd en besteld.

Duidelijk aanbod, geen verrassingen ter plekke of achteraf

Zichtbaarheid vestiging kan beter, als je op het (rangeer)terrein rijdt rij je er (als eerste keer bezoeker) zomaar langs.
Buitenafmetingen bestelbus of iig hoogte is wel handige info.
Helaas kan online geen definitieve reservering worden gedaan. Pas na tel. bevestiging.
10 min. wachten bij balie op brengen auto kan wat korter.