Leonard Troudes

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Veel informatie gekregen en betrouwbare mensen!

Seat

Arona

Zhu

Vlotte en vriendelijke garage.

Mercedes

GLC

Cor van Alphen

Service en dienstverlening van een zeldzaam hoog niveau. Kocht een Ford Nugget Westfalia camper en de onderhandelingen met Frank verliepen zeer prettig en transparant. Na aankoop bleek een aantal... Service en dienstverlening van een zeldzaam hoog niveau. Kocht een Ford Nugget Westfalia camper en de onderhandelingen met Frank verliepen zeer prettig en transparant. Na aankoop bleek een aantal gebreken: nou dat is bij Auto Siero geen enkel probleem. De gebreken werden naar volle tevredenheid opgelost. Hier luisteren ze nog naar de klant om oplossingen te vinden! Volgende auto, eerst bij Frank langs.

Ford

Nugget Westfalia

Margriet Slop

Vriendelijk en top service.Ik kreeg een gevoel van betrouwbaarheid bij Siero.Frank was optimaal in zijn vakmanschap.
Een bedrijf die ik zeer zou aanbevelen.

Renault

Captur

Floor Vis

Vriendelijk, professioneel en service gericht geholpen

Toyota

Aygo

Zoet Jaap

Prima en adequaat geholpen.

Ford Custodio Nugget

L L

Goed! 2x auto hier gekocht. Vriendelijke mensen, goede service en nette auto's!

Audi

A4

Frank

Grote klasse

Porsche

Macan

Arnold

Zeer prettig bedrijf, goed geholpen. Er wordt ruim voldoende tijd genomen en meerdere proefritten zijn geen probleem. Goede prijzen, zowel aanschaf als inruil. Zeker een aanrader!

Volkswagen

T-Roc

Sebastiaan Doyer Photography

Schitterende service!

Schitterende service!

Enige tijd opzoek geweest naar een passende vervanger voor mijn auto. Met behulp van Frank en Roy uitgekomen bij een schitterende Audi A1 welke perfect past bij mijn bedrijf en de sportieve gewenste uitstraling.

Door het sterke handelen van Auto Siero kon ik binnen no-time de auto meenemen en was de aflevering een waar feestje. Ook in de werkplaats bij Martijn is de auto vlak voor ik hem mee nam nog eens goed nagelopen waardoor ik zonder problemen de kilometers kan maken!

Team Auto Siero, bedankt!

Audi

A1 40 TFSI