S. Holman

Mijn ervaring met Auto Siero is fijn en de communicatie verloopt snel. Ze staan voor je klaar en helpen je heel prettig in de soms toch moeilijke zoektocht naar een nieuwe auto. Erg blij met deze... Mijn ervaring met Auto Siero is fijn en de communicatie verloopt snel. Ze staan voor je klaar en helpen je heel prettig in de soms toch moeilijke zoektocht naar een nieuwe auto. Erg blij met deze aankoop!

V40

Gerritsen

Prettig geholpen en een zeer nette aflevering van de auto. De gekochte auto bevalt zeer goed. Een eerlijke prijs voor onze inruil auto ontvangen en ook de aftersales zijn goed.

V60 plug-in Hybrid awd

i Damarjanan

Wij zijn heel tevreden over auto Siero.
Wij zijn heel tevreden over auto Siero.
Ook omdat onze nieuwe aankoop, de volgende dag niet klaar kon staan , maar wij wel een lang weekend gepland hadden staan , om met de caravan weg te gaan.. Kregen wij zonder moeite een super mooie auto te leen.

Volkswagen

Passat variant 2.0 blue motion

Dreves

Snel en duidelijke info zonder nonsens.
Eerlijke prijs
Goeie service

V40

André Ribbers

Super tevreden over Auto Siero. Wij hebben een prachtige auto gekocht en ook een mooie auto tegen een goede prijs ingeruild. Onderhandelen was niet nodig omdat het aanbod in één keer goed was.... Super tevreden over Auto Siero. Wij hebben een prachtige auto gekocht en ook een mooie auto tegen een goede prijs ingeruild. Onderhandelen was niet nodig omdat het aanbod in één keer goed was. Enthousiaste verkoper die iedere keer snel reageerde, ook buiten openingstijden. Wij hebben de koop volledig on-line gedaan. Mooi dat Auto Siero zich on-line zo onderscheidt van doorsnee auto bedrijven. De persoonlijke video was echt top gedaan! Onze complimenten!

BMW

320D Touring

Sander Mooi

Altijd top, geen half werk. Zal het iedereen aanraden

Vw

Golf

eSetup BV

Omdat wij met onze onderneming behoorlijk aan het groeien zijn hebben wij de vraag gesteld of Auto Siero kon voldoen aan de vraag om dynamisch met ons mee te groeien. In een korte tijd hebben wij nu... Omdat wij met onze onderneming behoorlijk aan het groeien zijn hebben wij de vraag gesteld of Auto Siero kon voldoen aan de vraag om dynamisch met ons mee te groeien. In een korte tijd hebben wij nu vijf bedrijfswagens aangeschaft welke keurig netjes worden voorzien van de beletteringen, benodigde gereedschap inbouw en aflevering op locatie. Een hele dikke duim voor deze firma !

Peugeot, Citroën, Renault

Expert, Jumpy, Traffic

Danny hoekman

Klantvriendelijk, eerlijkheid in keuze auto. Service is super!
Auto rijd zeer fijn, vele opties aanwezig.

Opel

Astra sport tourer

Richard Wijnands

Ik ben op een hele prettige wijze geholpen, afspraken werden correct nagekomen.

Audi

A6 Avant

gerding installatietechniek

Vriendelijk, iedereen maakt rustig een praatje met je
je krijgt netjes uitleg over de auto
super dat ze 's avonds nog even contact willen hebben over de auto die je op het oog hebt

ford

transit