Hans

Top bedrijf

Kia

Optima

Bellers

Hiermee vriendelijk en behulpzaam.

Volkswagen

T-roc

verwarmenzondercvketel

Hier mijn golf gte aangeschaft erg te spreken over de snelle service en rond maken van de deal. ook handelen ze de beloofde garantie op de auto netjes af ! bedankt!

golf

gte

Marc Vos

Fijne ontvangs, eerlijk advies en lekkere koffie.

SEAT

IBIZA

JW Reijntjes

Prima service en communicatie

BMW

i3

Marusha en Wouter

Op de autosite Gaspedaal hadden wij een selectie van een aantal occasions gemaakt die voldeden aan onze wensen. Op basis van de reviews zijn we als eerste gaan kijken bij Auto Siero en ook wij... Op de autosite Gaspedaal hadden wij een selectie van een aantal occasions gemaakt die voldeden aan onze wensen. Op basis van de reviews zijn we als eerste gaan kijken bij Auto Siero en ook wij kunnen nu bevestigen wat andere al schreven, een zeer fijn bedrijf om een auto te kopen. Zelfs over ons inruilertje van 13 jaar oud met veel kilometers wat deukjes hier en daar werd met respect gesproken en we kregen er nog een meer dan redelijke inruilprijs voor. Al zitten ze niet bij ons om de hoek maar zouder voor onze volgende auto zo weer de rit van bijna 2 uur maken. Auto Siero kunnen wij iedereen aanraden en hebben wij bij familie ook al gedaan.

Citroen

C4

Langeweg

Goede ervaring

Renault

Captur

Dennis

Toppers zijn jullie! Hier kan je met alle vertrouwen uw occasion aanschaffen. Ze denken mee. Niets is te moeilijk. Contact is goed en snel.

Geven een goede inruilprijs van ''oude''...

Geven een goede inruilprijs van ''oude'' auto.

We hebben er een fijne opel vivaro aangeschaft.

Tot de volgende keer!

Opel

Vivaro

Red Meijer.

Vriendelijke en eerlijke afhandeling.

Volkswagen.

Golf GTE

Martin

Prima mensen en uitstekende service

Audi

A3