Van Galen Keuken & Bad

Geweldig bedrijf!! Meteen een goede aankoopprijs en een goed bedrag voor de inruilauto terug.
Ook de service is top, na levering ging de achterklep niet open, meteen mee terug genomen en dezelfde dag nog terug gebracht en de klacht verholpen. Zou hier zeker een volgende auto weer kunnen kopen.

Feith Afbouw

Goed geholpen door Frank in mijn zoektocht naar een nieuwe werkbus. Helemaal naar mijn wens afgeleverd gekregen! Top zaak.

Mercedes Benz

Vito

Bjm

Toyota

C hr

Kim Brouwer

In 1 woord fantastisch! Contact via whatsapp en in de zaak verliep zeer prettig. Ik wilde graag een leren stuur in de Seat geplaatst hebben en had deze al in mijn bezit. Dit was geen probleem en... In 1 woord fantastisch! Contact via whatsapp en in de zaak verliep zeer prettig. Ik wilde graag een leren stuur in de Seat geplaatst hebben en had deze al in mijn bezit. Dit was geen probleem en werd door auto Siero kosteloos gewisseld. De auto werd vlot en keurig netjes afgeleverd met nieuwe APK, grote beurt, nieuwe banden en de afspraak voor de geblindeerde ramen was inmiddels ook gemaakt. Al met al een hele fijne ervaring en ontzettend blij met mijn mooie Seat Leon ST

John Vis

Ontspannen sfeer , en behulpzaam

Mazda

Cx3

Patrik

Fantastick

Skoda

Gert

Fijne hulp bij het zoeken naar maatwerk!

VW Passat GTE en VW UP

GTE

Jansen

Betrouwbaar bedrijf. Vriendelijk en met kennis zaken geholpen door Frank Siero.
In de loop der jaren hier meerdere auto's gekocht.

VW

Ilyasse

Zeer vlotte en correcte afhandeling bij aankoop van een bumper met Martijn. Bij mijn aankoop heb ik zelfs nog wat gratis dingetjes bijgekregen waarvoor dank. Zeker voor herhaling vatbaar!👍🏽

Renault

Scenic III

Jaap De Boer

Zeer tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto. En de begeleiding er naar toe.

Volvo

Cv 40