Xander

Goed bedrijf, duidelijke informatie, beantwoorden vragen goed, goede auto’s met goede kwaliteit

Volkswagen

Golf

Jet

Goede en duidelijke service een aanrader, we zijn heel blij met onze auto

VW

Caddy

Zeer prettig geholpen. Goed op de hoogte gehouden en Frank is erg prettig in omgang.

Audi

A3

Qualitt First Glasvezeltechniek B.V.

Top

Welk merk niet

Wimmie bouma

Ook zanger Wimmie rijdt weer in een mooie auto, gekocht bij Auto Siero! Dit is al onze 3e auto bij Auto Siero vandaan. We zijn er dan ook super tevreden over. En raden het iedereen aan. Dank jullie... Ook zanger Wimmie rijdt weer in een mooie auto, gekocht bij Auto Siero! Dit is al onze 3e auto bij Auto Siero vandaan. We zijn er dan ook super tevreden over. En raden het iedereen aan. Dank jullie wel heren, top!

Vw

T-roc

Bert Luten

Betrouwbaar bedrijf. Prima service en goede communicatie. (mooi filmpje van Roy) Vlotte afhandeling en duidelijke uitleg bij de aankoop !!

Volvo

CX60

Nicole

Fijne garage

Vw

Passat

Patricio

Heel fijn bedrijf met top garantie

Bmw

530e

Niels

Prima ervaring gehad. Ze communiceren goed en doen wat ze zeggen.

KIA

OPTIMA

Rasing

Vlak voor de vakantie begaf de auto het. Door snel schakelen van Siero konden we toch nog op vakantie dit jaar. Ze vonden dezelfde dag nog een geschikte auto tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De... Vlak voor de vakantie begaf de auto het. Door snel schakelen van Siero konden we toch nog op vakantie dit jaar. Ze vonden dezelfde dag nog een geschikte auto tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De fiesta kreeg een nieuwe apk, nieuwe banden de beurt waar die aan toe was en zelfs een volle tank. Binnen een week konden we alsnog op vakantie. Niets anders dan lof. Enorm bedankt!

Ford

Fiesta