Ferry

Fijn en transparant bedrijf !!!

Hier heb ik mijn nieuwe bus gekocht.
De afspraken die ik met Roy had gemaakt zijn
Keurig na gekomen .Ook de besproken extra’s
Hele...
Fijn en transparant bedrijf !!!

Hier heb ik mijn nieuwe bus gekocht.
De afspraken die ik met Roy had gemaakt zijn
Keurig na gekomen .Ook de besproken extra’s
Hele Mooie Wielen , en het benodigde imperiaal is voor een zeer scherpe prijs door auto Siero geleverd en Kosteloos gemonteerd.
De auto is bij mijn super strak afgeleverd
Ook voor service achter af zijn ze goed bereikbaar!
Top bedrijf !!!

Mercedes

Vito

Barnhoorn

Van aankoop tot afllevering zeer goede service. Prettig contact, aardige en zeer behulpzame medewerkers. Altijd goed bereikbaar en reageren direct op vragen achteraf. Auto is volledig volgens... Van aankoop tot afllevering zeer goede service. Prettig contact, aardige en zeer behulpzame medewerkers. Altijd goed bereikbaar en reageren direct op vragen achteraf. Auto is volledig volgens afspraak afgeleverd, alsof het een nieuwe auto betrof. Goede prijs/kwaliteit. Als wij weer een auto zoeken weten we waar we het beste naar toe kunnen!

Mini

Cooper S Countryman SE ALL4

Auto

Wij hebben hier onze auto ingeruild en een andere auto aangeschaft.
Wij hebben hier onze auto ingeruild en een andere auto aangeschaft.
Auto Siero heeft een goede inruilprijs gegeven en de nieuwe auto netjes afgeleverd. Erg fijn om op basis van openheid en vertrouwen te kunnen handelen.
Wij raden Auto Siero aan.

H.E.

Positieve sfeer. Zeer goed geholpen

Mini

Cooper

Jos de Bruijn

Bij Marcel van Autosiero in de Noordoostpolder hebben wij een mooie camper gekocht. Eerste reis in de winter al gemaakt. Alles prima!
Marcel heeft ons goed op weg geholpen, waarvoor dank.

Dethleffs

Ford Transit

E Vd linde

Altijd goede service en klantvriendelijk. We hebben we al meerdere auto’s gekocht met het gezin. En zijn altijd tevreden . Als er wel wat is wordt het zeker opgelost .

Audi

A3

de Weerdt

Prettig!

Volvo

Cees

Heel fijn contact, met een helder verhaal. Echt een aanrader.

volvo

XC 60

Autorijschoolharmvellema@hotmail.com

Was gezellig ingericht voor kerst. Maar kom er vaker. Inmiddels beetje vrienden. Staan altijd klaar met koffie. Vaak worden we het eens. Soms niet. Maakt niet uit. Maar top.

Audi

A1 automaat

Willem van Duijkeren

Auto Siero was voor ons onbekend en is 100 km vanaf onze woonplaats. De goede aanbieding qua uiterlijk en prijs van de auto was voor ons aanleiding om toch de reis te maken. Vanaf de aankomst alleen... Auto Siero was voor ons onbekend en is 100 km vanaf onze woonplaats. De goede aanbieding qua uiterlijk en prijs van de auto was voor ons aanleiding om toch de reis te maken. Vanaf de aankomst alleen maar positieve ervaringen gehad. Zeer vriendelijke ontvangst (Roy, Marcel en andere collega’s) . Auto zag er goed uit en werd na aanschaf voor de aflevering nog helemaal gepoetst en gereinigd en werd in “showroom conditie” aan ons afgeleverd. Ondertussen rijden we met veel plezier in onze Ford Focus automaat. Wij verwachten hier nog lang plezier van te hebben en gezien onze ervaring zullen wij een volgende keer zeker weer bij Auto Siero ons gezicht laten zien. Auto Siero bedankt !

Ford

Focus automaat