BJ

Slecht, een ander goedkoper product opsturen ipv het bestelde en duurdere. Een smoes dat het product omgenummerd zou zijn, dikke leugen na contact te hebben gehad met de fabrikant. Geen... Slecht, een ander goedkoper product opsturen ipv het bestelde en duurdere. Een smoes dat het product omgenummerd zou zijn, dikke leugen na contact te hebben gehad met de fabrikant. Geen verantwoordelijkheid nemen om het product te retourneren, moet je als klant maar zelf regelen terwijl het niet je schuld is.

Niet gevonden.

Geachte heer,
Ons excuus.
Geachte heer,
Ons excuus.
We hadden inderdaad contact met u op moeten nemen dat u bosal katalysator niet meer leverbaar is en deze is omgenummerd voor een andere bosal katalysator.(incl de prijs wijziging dit is helaas mis gegaan in het magazijn en niet door gegeven)
Verder dient u zelf de onderdelen n te retourneren via het retour formulier.
met vriendelijke groet,
auto onderhoud

Cees

Zeer snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel leveren

Reactie Autoonderhoud.nl:

Hartelijk dank voor de positieve ervaring

Tureay

Accu besteld via internet Blijkt bij bezorging thuis dat het een accu met kleine polen betreft Moest zijn grote polen Stond volgens mij niet aangegeven bij plaatsen van bestelling dat er 2 soorten... Accu besteld via internet Blijkt bij bezorging thuis dat het een accu met kleine polen betreft Moest zijn grote polen Stond volgens mij niet aangegeven bij plaatsen van bestelling dat er 2 soorten waren waaruit je kan kiezen Ben zelf naar het garagebedrijf gereden om om te ruilen na telefonisch overleg

Werd verder goed en netjes verder geholpen na hierover gebeld te hebben Juiste accu werd door garagemedewerker geplaatst

Reactie Autoonderhoud.nl:

Dank u wel dat u tevreden bent over onze service.
Verder gaan we kijken of we het beter kunnen aangeven of de accu dunnen of dikke polen heeft.
auto onderhoud

Ivw

Altijd super

Goede service

Denise

Snel, goede kwaliteit.

Paul / ASV Onbegrensd

Snelle en correcte levering van bestelde artikel.

Gemakkelijk onderdelen online bestellen op kenteken, ook voor oldies.

Janssen

Prima geleverd volgens afspraak!!

Goeie terugkoppeling vwb levering!!

Duidelijk en herkenbaar

binnen 24 uur geleverd

Wouter Snijders

Goed en snel

Essink

Correct te woord gestaan.

Goede prijs