R Cheuk a lam

Erg lekker dat je naast het bestellen van het onderdeel ook het kan laten doen in de garage. Ik afgesproken prijs van het monteren, maar was toch iets meer, dat had beter mogen zijn. Maar voor de... Erg lekker dat je naast het bestellen van het onderdeel ook het kan laten doen in de garage. Ik afgesproken prijs van het monteren, maar was toch iets meer, dat had beter mogen zijn. Maar voor de rest top service.

Werd meteen gekeken met de klant naar het onderdeel en kon meteen afspraak worden gemaakt met de garage

Bedankt voor review,
Bedankt voor review,
Daarnaast hebben we alle foutcode's gewist omdat het motor management lampje branden dat zat niet bij de prijs in begrepen dat zullen we de volgende keer beter communiceren.
met vriendelijke groet,
auto onderhoud
Steven

Hut

Goede en snelle service vandaag besteld de volgende dag al in huis

Prijs en snelle levering

Tzaar Haarhuis

Zeer correct

Afspraak bestendig

hans slagter

Zeer goede en snelle levering

snelle levering en goede service

Paré

Uitstekend snelle levering duidelijke webshop

Zie hier boven

Frans

Snel en correct

28/11/19 zou mijn accu bezorgd worden tussen 8 en 18 uur, helaas geen koerier geweest, hele dag voor Jan met de korte achternaam thuis kunnen blijven. Koerier kwam die avond pas om 20:15 uur de accu... 28/11/19 zou mijn accu bezorgd worden tussen 8 en 18 uur, helaas geen koerier geweest, hele dag voor Jan met de korte achternaam thuis kunnen blijven. Koerier kwam die avond pas om 20:15 uur de accu bezorgen, accu werd op de stoep voor de deur gepleurd door de dame in kwestie. Autoonderhoud vanmorgen gesproken over de bezorging.

Autoonderhoud kan hier niet direct iets aan doen, zou een klacht neerleggen bij vervoerder Packs. Prettig telefoongesprek gehad met de medewerker van autoonderhoud.nl.

snel en vlot geregeld

Dat is goed om te horen

PH

Prima bedrijf

accus

T.Mooij

Accu gekocht

goede prijs en de volgende dag in huis..

Reactie Autoonderhoud.nl:

Dat is goed om te horen. Bedankt voor u bestelling