HJ van Rosmalen

Goedkoop en snelle service

prijs

Peter Roelofs

Goed advies gekregen wat te bestellen na een mail met vraag over uitlaatsysteem en daarbij het kenteken versterkt.

Goed advies en levering

Bert Hoeijmans

Goeie deals! & snelle levering!

Levering! zeer snel!

Martijn

Slechte ervaring, leveren een oude/lege accu die in tegenstelling tot site niet klaar is voor direct gebruik. Na melding geen reactie op mijn mail gehad, telefonisch nieuwe besteld voor omruilen,... Slechte ervaring, leveren een oude/lege accu die in tegenstelling tot site niet klaar is voor direct gebruik. Na melding geen reactie op mijn mail gehad, telefonisch nieuwe besteld voor omruilen, bezorger dag later gemist en niet bij buren afgegeven, waardoor ik genoodzaakt was de lege accu zelf op te laden omdat ik niet langer zonder auto kon. Nadat accu wel volgeladen was, per mail eea gemeld en ook hier geen reactie op. Samengevat, leveren niet wat ze beloven (accu direct klaar voor gebruik) en communiceren niet met de klant, waardoor dit mijn eerste en laatste aankoop was bij dit klantonvriendelijke bedrijf.

Sterk punt is het negeren van de klant.

Benno van der Bles

Komt afspraken niet na

Bereikbaarheid

Erwin

Alles uitstekend.

Snel geleverd.

Mark Looman

Volle, nette accu en snel geleverd

volle, nette accu en snel geleverd

C.N. Simons

Niet makkelijk te vinden op het web.

Goede prijzen tegen concurrerende prijzen. 2 jaar garantie op accu's . Snel geleverd

Martin Verhoeven

Accu besteld en deze precies zo gekregen als beloofd op de site.

Snel geleverd, no nonsense, maken gedane beloftes waar.

Lucien Schmidt

Perfect!

Snelle levering en eerlijke prijs.