Klantenservice
8.5/10
Levering
7.3/10

Bedrijf staat op website gevestigd in Dronten, maar onderdeel komt uit Duitsland. Er wordt beweerd dat als er voor 14 uur besteld is, dat men het onderdeel meteen gaat versturen. Dit is niet het... Bedrijf staat op website gevestigd in Dronten, maar onderdeel komt uit Duitsland. Er wordt beweerd dat als er voor 14 uur besteld is, dat men het onderdeel meteen gaat versturen. Dit is niet het geval.

Gvl

Voor het wisselen van mijn koppakking had ik ook een set trekbouten nodig. Beide hier besteld. Het magazijn is in Duitsland, het duurt daarom een volledige werkweek eer deze geleverd zijn.
Toen...
Toen men pakketje eindelijk was aangekomen bleek er maar 1 trekbout in te zitten ipv een set van 10 stuks!?!? Ben ik alsnog naar een autozaak kunnen rijden voor een boutenset. Deze worden in princiepe niet per stuk verkocht

Bestelling op zondag gedaan en bestelling ontvangen op de zaterdag na een week. Zeer jammer van de lange levertijd.

Bertus

Distributieriem inclusief spanrol en waterpomp. Dan ook nog set remblokken voorzijde Peugeot 206. Samen voor nog geen 100 Euro. Als ik de klink van een Peugeot garage vast pak ben ik al meer kwijt.

Jim

Helaas veel te laat geleverd. Zal hier niet zo snel weer iets bestellen.

Freddy

Goede feedback, levering duurde wel wag langer dan verwacht maar werd keurig teruggekpppeld.

Robin

Verzending vanaf andere, buitenlandse, winkel. Levertijd langer dan normaal ondanks ‘op voorraad’.

Ik wacht al paar dagen op retour formulier en nr en nog steeds niet gekregen !!!!