AutoOnderdelenWinkel

AutoOnderdelenWinkel Ook benieuwd naar feedback over de webshop AutoOnderdelenWinkel? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company618
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AutoOnderdelenWinkel met 8.7/10. Gebaseerd op 618 ervaringen.
Levering
Prima (7/10)
Klantenservice

AutoOnderdelenWinkel 1 beoordeling

Mooie duidelijke website. alleen er was een ding niet op voorraad. dit zou vier werkdagen duren. dit was netjes aangegeven. het werden er een aantal meer. stuur dan de rest van de bestelling vast op. en lever het artikel na. neem ook alstublieft afscheid van dhl met zijn gezeur om handtekeningen. je krijgt een kwartiertje voor het aanlever blok een mailtje wanneer de bezorger komt. ja dan word het lastig om dit nog in te plannen. ook doen ze er drie dagen over om wat af te leveren. niet echt van deze tijd. over het verpakken van de producten : neem een iets grotere doos. er waren nl vijf doosjes binnen in beschadigd / geplet. de materialen waren nog wel heel, maar het komt niet netjes over.

Uitstekend (10/10)
Score voor AutoOnderdelenWinkel:5/5

Helemaal top.

Voldoende (6/10)

Reactie AutoOnderdelenWinkel:

Beste Rob,

Wij maken gebruik van meerdere magazijnen om een groter aanbod te creëren tegen een lage prijs. Ik zie dat uw bestelling exact is afgeleverd volgens hetgeen vooraf is aangegeven. De week die u opgeeft is dan ook niet reëel.
Ondanks alles hoop ik dat u toch tevreden bent met uw aankoop.

AutoOnderdelenWinkel

Score voor AutoOnderdelenWinkel:3/5

Levertijd wel lang1 week komt uit duitsland , heeft zelf geen voorraad naar mijn idee. kan het net zo goed in duitsland bestellen.

henkie
henkie

Prima.

Een tevreden klant
Een tevreden klant
Score voor AutoOnderdelenWinkel:4.5/5

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

AutoOnderdelenWinkel 1 beoordeling

Enig minpuntje was hoe het product verpakt was, waardoor de eerste beslling beschadigd is aangekomen en retour gestuurd moest worden.

Score voor AutoOnderdelenWinkel:4/5

Alles prima geleverd, duurde allen lang voordat het onderdeel binnen was.

Voldoende (6/10)
Score voor AutoOnderdelenWinkel:3/5

Het artikel is goed. de levering ietwat traag.

F. G. Sluis

Ik was van mening een drukgroep van een fiat panda te bestellen in dronten, maar die werd uiteindelijk geleverd vanuit duitsland. hierdoor heb ik een week vertraging gehad met de reparatie van de versnellingsbak..
mijn ervaring is dus dat het geleverde de kwaliteit is waar ik om vroeg, maar dat de levertijd mij tegenviel.

Goed.

Bedrijfsinformatie

Auto onderdelen met kortingen tot wel 75%, grote voorraad en gratis levering vanaf € 150,-
Adres
De Giessen 11