AutoOnderdelenWinkel

AutoOnderdelenWinkel Ook benieuwd naar feedback over de webshop AutoOnderdelenWinkel? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company592
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AutoOnderdelenWinkel met 8.7/10. Gebaseerd op 592 ervaringen.
Levering
Prima (7/10)
Klantenservice

Geleverd volgens afspraak...

Rian

Zeer goede ervaring, duidelijke communicatie, prima webshop, goede updates over de order en verloop van verzending.

Score voor AutoOnderdelenWinkel:4/5

Vriendelijk, professioneel en behulpzaam klantenservice.

Bunyamin
Bunyamin

Score voor AutoOnderdelenWinkel:5/5

Fijne klantenservice en alles volgens afspraak.

Zeer slecht (2/10)

Reactie AutoOnderdelenWinkel:

Beste klant,

Vervelend dat u ons niet kon bereiken via de telefoon. Wanneer het erg druk is zijn er meerdere manieren om ons te bereiken. U zou bijvoorbeeld een mailtje kunnen sturen met de vraag of wij u even terug kunnen bellen.

Ik zie in de tracking dat het pakket niet geleverd kon worden omdat er niemand was aangetroffen. Morgen zal de berzorger nogmaals langskomen.

U heeft tijdens het bestellen gekozen voor een aantal artikelen die niet op voorraad waren en allemaal extra levertijd hadden. Dit resulteert er dan ook in dat uw bestelling niet direct verzonden kon worden. Wij adviseren dan ook altijd om te kiezen voor voorraad artikelen.

Score voor AutoOnderdelenWinkel:1/5

Op 11juni bestelling . op 20 juni nog niets binnen..
bij klantenservice langdurig in de wacht. geen contact gehad. wacht nog maar even af.

Simon.P. Nijenhuis
Simon.P. Nijenhuis
Score voor AutoOnderdelenWinkel:4.5/5

Goede telefonische hulp bij het bepalen welk type lambda-sonde er exact benodigd was.

Hizir
Onvoldoende (4/10)
Hizir

Reactie AutoOnderdelenWinkel:

Beste Hizir,

Bedankt voor uw review
Ik zie in de tracking dat uw bestelling precies is afgeleverd binnen de termijn die in de shop vermeld is. Ook zie ik dat u bij de eerste bezorgpoging niet thuis was. Hier kunnen wij natuurlijk niks aan doen.

U geeft aan dat u niet goed op de hoogte bent gehouden over uw bestelling. Via email hebben wij hierover contact gehad aangezien de verzendbevestiging bij u in de ongewenste mailbox was beland.

Wij vinden het jammer dat u niet volledig tevreden was en hopen dat u wel tevreden bent met het product.

Score voor AutoOnderdelenWinkel:2/5

Heel erg langzaam.

Bedrijfsinformatie

Auto onderdelen met kortingen tot wel 75%, grote voorraad en gratis levering vanaf € 150,-
Adres
De Giessen 11