Mandy

Wolven in schaapskleren, en zijn geen lid van een brancheorganisatie, dus geen geschillencommissie. Oppassen dus, wanneer je een overeenkomst sluit! Laat checken door een derde! Helaas zit ik 5 jaar... Wolven in schaapskleren, en zijn geen lid van een brancheorganisatie, dus geen geschillencommissie. Oppassen dus, wanneer je een overeenkomst sluit! Laat checken door een derde! Helaas zit ik 5 jaar in de tang bij ze en betaal €36.000,- voor een auto van €23000,- in 5 jaar en kan niet afkopen excl verzekering en onderhoud.

De boel oplichten!

Madison

4 Jaar lang mijn auto geleased. Nooit klachten gehad, pas bij het afhandelen van het contract verliep alles moeizaam en onduidelijk. Helaas is dit bij familieleden ook zo gegaan. Erg jammer zo. Doet... 4 Jaar lang mijn auto geleased. Nooit klachten gehad, pas bij het afhandelen van het contract verliep alles moeizaam en onduidelijk. Helaas is dit bij familieleden ook zo gegaan. Erg jammer zo. Doet jullie naam geen eer aan.

Zo veel mogelijk geld binnenhalen in het negatieve voor je klant.

Elerosner BV

Sedert ruim en half jaar lease ik ( voor het eerst) een auto. Tot nu toe verloopt alles probleemloos.

alles was goed gedocumenteerd.

Reinier Geerligs

Wij zijn al sinds 2014 klant van Autolease Twente en de samenwerking verloopt naar mijn optiek erg goed. Autolease Twente staat garant voor; afspraak is afspraak. Met name de service is een... Wij zijn al sinds 2014 klant van Autolease Twente en de samenwerking verloopt naar mijn optiek erg goed. Autolease Twente staat garant voor; afspraak is afspraak. Met name de service is een onderdeel waar Autolease Twente erg goed in is. Een voorbeeld; enkele jaren geleden had ik problemen met de auto. Dit werd super snel opgelost en binnen no-time had ik een leenauto. In de avond kreeg ik een belletje met de vraag, of alles goed is gegaan. SUPER!

De service van Autolease Twente in de breedste zin van het woord; makkelijk te benaderen, afspraken nakomen, snel handelen en nabellen of alles goed is gegaan.

Coen van Hoevelaak

Redelijk - goed

Kienhuis Bouwmanagement B.V.

Fijn bedrijf om me samen te werken. Flexibel bedrijf waar je nog wat mee kunt overleggen en waar je persoonlijk wordt benaderd.

Top service, zeer vakkundig personeel, eerlijk en vertrouwd!!

Prima bedrijf, vooral Martin is top

goede uitleg door Martin en hij is daarna nog eens langs geweest om iets uit te leggen.
Met mijn ouders een auto gekocht en hier heeft hij ook alles top uitgelegd.

Wij zijn overwegend positief over Autolease Twente. We leasen een auto en huren regelmatig een extra auto voor en dag. De service is goed. De informatieverstrekking over gemaakte kosten... Wij zijn overwegend positief over Autolease Twente. We leasen een auto en huren regelmatig een extra auto voor en dag. De service is goed. De informatieverstrekking over gemaakte kosten (oplaadkosten elektische auto) zou nog geoptimaliseerd kunnen worden.

Denken goed mee in het vinden van een passend leasecontract.

Stephan Bartelink Gemeente Borne

Vriendelijke en mee denkende mensen.
Geven een goed en duidelijk advies.

Duidelijke afspraken.

Ard Eshuis

Auto geleased, Hyundai Kona, die anders pas met een jaar leverbaar zou zijn, nu met 3 maanden gekregen.

Correct