7.6/10

Slecht

Er is geen sterke pu

Alles

Rene Van der kleij

Super slecht geen onderdelen binnen gehad en geen reactie op mail.
Telefoon nummer is niet berijkbaar.
Dus gewoon geld kwijt

Lever gewoon de onderdelen die je beloofd

Paul Ottens

Tegenvaller

Beter en sneller reageren op vragen

Peter van der Kraan

Prima ervaring

Missende bestelling snel opgelost

Stuur een bevestingingsmail na bestellen

Erie Aarts

Duur en slechte kwaliteit.

Evalueer eens wat je verkoopt.

Niek ten Have

Aantal led lampen besteld bij jullie

Verpakking was goed en verzending was snel

Ik heb contact opgenomen voor retourneren, sprak hier iemand die slecht te verstaan was en inmiddels niks weer gehoord nog…

enrico natale

Zeer slecht klantenservice doet niks moet steeds bellen voor informatie wat je dan niet krijgt ik krijg ook mijn geld niet terug wat een slecht bedrijf is dit zou niemand aanraden hier ooit iets te... Zeer slecht klantenservice doet niks moet steeds bellen voor informatie wat je dan niet krijgt ik krijg ook mijn geld niet terug wat een slecht bedrijf is dit zou niemand aanraden hier ooit iets te bestellen je krijg gewoon niet wat besteld is en ze doen moeilijk het op te lossen en willen ook niet het bedrag terugbetalen wat een bagger bedrijf

er zijn geen sterke punten alleen negatieve punten

leveren wat geadverteerd word en als dat niet gebeurd het goed oplossen of terugbetalen

roland koers

De rekening is niet juist. Op de melding wordt niet gereageerd.

Ik ben gebeld voor een vraag.

De rekening klopt niet
Het aantal lampen beter aangeven.

bart de vries

Besteld, betaald, niets ontvangen, telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op e-mail, oplichters

Wat niet

Wilbert Mulder

Erg slecht eerst verkeerde lampen tien andermerk aangeboden gekregen stond eerst dat die aangemeld was post nl
Later nu 3 dagen verder bezorgtijd onbekent tig mailtjes gestuurd krijg van 3 verschillende bedrijven van hun happysoaps hidexenonverlichting en autolampenshop
Mailtjes over de bestelling klopt niks van nu weer gebeld buitenlandse dame aan de telefoon die gaat het uitzoeken en ja wel niet vandaag opsturen maar ze denkt morgen dat het Verstuurd word wat een naar bedrijf zo ga je niet met klanten om we bellen u net half uurtje maar niet terug bellen zelf maar weer bellen heelveel nummer op verschillende sites van hun werken niet

Geeen tot nu toe

Alles