Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.5/10

Duidelijke website.
Hier besteld vanwege het voor 17:00 besteld zelfde dag verzonden
Na de bestelling netjes bevestiging en factuur ontvangen.
De volgende dag (woensdag) bericht...

Bij technische storingen de klanten vaker/beter op de hoogte houden.
Eventueel de verzendservice namens Autokompaan de e-mails laten versturen i.p.v. via Parcel Pro.

Sara

Niet tevreden helaas. speciaal iets meer betaald bij jullie omdat we dan de kentekenplaat op tijd in huis zouden krijgen.

Maar nee hoor.. Geen pakketje!
Eind van de dag heb ik...

Werk aan je communicatie, en bericht mensen tijdig dat je de afspraak niet kan nakomen. Dan had ik elders besteld.

Helaas wel een deukje in de plaat en witte verf van de plaat af, zou niet mogen gebeuren

M verhulst

Kentekenplaat besteld voor de aanhanger maar nooit gekregen. Wel betaald. Een keer reactie op de mail gehad waarin aangegeven werd dat ik de bestelling kon annuleren alleen nooit meer iets gehoord....

Neem de telefoon eens op of reageer op msil

Kentekenplaat besteld, helaas 2 week erop moeten wachten. Kentekenplaat was bij levering verder wel goed.

n.v.t.

Olaf Floor

De 24 uursservice liet op z’n zachts gezegd te wensen over. Meer dan een week mogen wachten op de bestelling. Er was een technische storing. Daar kwamen ze pas achter toen ik zelf belde erover....

Netjes verpakt

Levering duurde langer door storing, wel netjes geinformeerd daarover

Niessink

Kenteken met euro nl sticker besteld maar er is geen sticker bij geleverd
ik heb 2 keer dit via mail dorgegeven maar geen reactie daarop gehad

Ben niet tevreden. Na slechts één maal gebruikt is van twee letters van het kenteken 44-NP-TB het zwart grotendeels verdwenen

Sharon

Ik zou dit bedrijf zeker niet aanbevelen bij anderen. 23 april een bestelling gedaan. Direct per mail een bevestiging ontvangen van bestelling en betaling en daarna de factuur. Tot op heden heb ik...

Communicatie is zeer slecht en product is na 2 weken nog niet geleverd!