Ash

Fijne ervaring, duidelijke uitleg ben erg goed geholpen!

RYD Infratechniek

Autokan heeft mij ontzettend veel geholpen als startend ondernemer. Ik kan niets anders zeggen dan één en al top! Ze ontzorgen je met jouw financiering van A tot Z, zelf tot aan de autoverzekering... Autokan heeft mij ontzettend veel geholpen als startend ondernemer. Ik kan niets anders zeggen dan één en al top! Ze ontzorgen je met jouw financiering van A tot Z, zelf tot aan de autoverzekering en mkb brandstof pas aan toe! Door dit mooie bedrijf heb ik nu een goede werkauto en kan ik meteen mijn werk uitvoeren en beginnen met geld verdienen, en dat zonder jaar cijfers.
Jongens nogmaals bedankt voor de vloeiende en prettige samenwerking!

Edward

Heel vriendelijk en ALLES netjes en snel geregeld !

Taxibedrijf Gaalid

Alles binnen twee dagen geregeld topper autokan

JB Keukenmontage

Fijne ervaring en snel geregeld

Master In&Exterieur

Snel alles geregeld fijn!

DM

Alles verliep vlot en probleemloos. Goede communicatie en heel aardig personeel. Zou het zeker iedereen aanraden. :)

BOUWSERVICE J van der molen

Goede en snelle service. Goed contact, goede bereikbaarheid

Arjan van Cleef

Vriendelijk personeel, goed geholpen en duidelijk. Fijn!

M.hofman

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.
De communicatie is goed en de service is snel. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een goed geordend bedrijf is. De medewerkers zijn ook aardig en behulpzaam, Complimenten.