Mariammomix

Alles ging snel en goed alleen was een min punt bij de autobedrijf zelf dat we bij de proef en bij het ophalen van de auto dat de auto helemaal leeg van de tank vonden we niet netjes vooral met een... Alles ging snel en goed alleen was een min punt bij de autobedrijf zelf dat we bij de proef en bij het ophalen van de auto dat de auto helemaal leeg van de tank vonden we niet netjes vooral met een duure auto

A-Z Fresh

Snelle contact en top service.

Medo Trding

Ik heb een financieringshuurovereenkomst afgesloten via dit bedrijf en heb de helft van de auto als aanbetaling betaald. Na ontvangst bleek dat er een defect was aan de auto, dus nam ik contact op... Ik heb een financieringshuurovereenkomst afgesloten via dit bedrijf en heb de helft van de auto als aanbetaling betaald. Na ontvangst bleek dat er een defect was aan de auto, dus nam ik contact op met Autokan en vertelden ze me dat ik de auto vóór 1 februari moest terugbrengen.

Op 27 januari heb ik de auto teruggebracht naar het autobedrijf en Autokan hiervan op de hoogte gesteld. Tot op heden, 16 februari, doet Autokan dagelijks valse beloften dat ze het contract zullen beëindigen, zodat ik het geld dat ik heb betaald kan terugkrijgen en op zoek kan gaan naar een vervangende auto, maar alle beloftes zijn leugens.

Bijna elke dag zeggen ze "vandaag of morgen", maar ik krijg alleen maar leugens. Onlangs zijn ze gestopt met reageren op mijn telefoonnummer, dus moest ik mijn privénummer gebruiken voordat ze uiteindelijk reageerden en met mij spraken op een zeer onbeleefde manier.

Door de vertraging heb ik mijn baan verloren omdat ik niet met het openbaar vervoer kan reizen en ik heb niet het financiële vermogen om een ​​auto te huren, afgezien van het betalen van wegenbelasting en verzekering voor de auto tot nu toe.

Dit is mijn slechtste ervaring in Nederland.

Espe montage

Goed bedrijf met een goede service.
Communicatie zeer snel en duidelijk.
Aanvraag ingediend en met paar dagen kon de auto al opgehaald worden.

ELC Multidiensten B.V.

Alles is top en perfect geregeld 10 uit 10!!

B.R. Burgerzaken

Klantvriendelijk, zoeken naar oplossingen.

Kofi Care

Snelle service met fijne medewerkers!!

Davelaar allround services

Zeer professionele services

AM-Solutionz

Bij Autokan ben ik geholpen door de uiterst bekwame Jurrian Fuchs bij het verkrijgen van mijn financial lease voor de nieuwe Mercedes GLC, met inruil van mijn BMW. Jurrian's expertise en toewijding... Bij Autokan ben ik geholpen door de uiterst bekwame Jurrian Fuchs bij het verkrijgen van mijn financial lease voor de nieuwe Mercedes GLC, met inruil van mijn BMW. Jurrian's expertise en toewijding bij Autokan hebben het hele proces vlot laten verlopen. De uitstekende service en naadloze afhandeling maken Autokan tot een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner bij het realiseren van autodromen. Mijn dank aan het team, vooral aan Jurrian!

R&R vastgoedonderhoud

Super vriendelijke mensen
Heel erg behulpzaam heel ons heel goed geholpen
Zeker een aanbeveling