ThomasCare BV

Super fijne mensen. Geduldig en helpen enorm bij het maken van een goede economische keuze.

Kaatjes Kroam

Van begin aanvraag tot en met de aflevering zeer goed ondersteund door Autokanmedewerkers. Geen vraag bleef onbeantwoord en iedereen is zeer vriendelijk. De lease zelf was snel en duidelijk... Van begin aanvraag tot en met de aflevering zeer goed ondersteund door Autokanmedewerkers. Geen vraag bleef onbeantwoord en iedereen is zeer vriendelijk. De lease zelf was snel en duidelijk geregeld. De 5 sterren hebben ze dik verdiend.

Dogan

Zeer goed geholpen word constant op de hoogte gehouden over de status, snelle afhandeling.

Transporter 2096

Goede, professionele samenwerking gehad.

M.Mettle

Dit is het beste autobedrijf om te een auto te leasen als beginnende ondernemer! De service die ze verlenen, uitstekend. Heel geduldig, klantvriendelijk en effectief.

Sebastian

Super geholpen, vlotte gasten die met je meedenken en die extra stap zetten!

Fitbodys Nederland

Top service! Alles is super snel afgehandeld, een vriendelijk team, we hebben vaak gebeld voor ik mijn auto kocht en ze hebben me goed geholpen de juiste keuze te maken. Dankjewel jongens!

-Est Connect

Goeie service en vriendelijke mensen, werken ook oplossing gericht zeer tevreden

Mariammomix

Alles ging snel en goed alleen was een min punt bij de autobedrijf zelf dat we bij de proef en bij het ophalen van de auto dat de auto helemaal leeg van de tank vonden we niet netjes vooral met een... Alles ging snel en goed alleen was een min punt bij de autobedrijf zelf dat we bij de proef en bij het ophalen van de auto dat de auto helemaal leeg van de tank vonden we niet netjes vooral met een duure auto

A-Z Fresh

Snelle contact en top service.