Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

smith

Een vriendelijk bedrijf die nakomt wat ze beloven , top!!
Breng een bezoekje , de koffie staat altijd klaar.

Netheid en uitstraling .

Aanrader, vermelden dat het bedrijf in Assen is bv op nummerplaathouder.

Goedendag fam. Smith,

Hartelijk dank voor jullie positieve review en dank voor de tip. We zullen eens kijken op wat voor manier wij inpassing kunnen vinden voor het door u geopperde idee.

Wij wensen u nog heel veel veilige kilometers in uw Renault Megane.

Vanaf moment 1 (telefonisch contact) was het gevoel goed. We werden heel hartelijk en uitvoerig te woord gestaan. We zijn twee keer op locatie geweest en wat wij als zeer klantvriendelijk hebben...

- maatwerk
- klantvriendelijk
- eerlijk en open
- breed assortiment
- goed bereikbaar
- erg klantgericht

Nee, we hebben geen tips. Vooral het advies zo door te gaan!

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie meer dan positieve review, wij hebben u heel graag geholpen en zijn erg blij, dat onze flexibiliteit op prijs gesteld word. Wij wensen u nog heel veel rijplezier en veilige kilometers in uw nieuwe 1 serie.

Stephan

Alles klopt bij Autohuis Bakker, een auto in top staat voor een meer dan eerlijke prijs, goede service en keurige aflevering. Nonense verkoper, heeft mij eerlijk en open geadviseerd en is bovendien...

Persoonlijke benadering, neemt alle tijd, eerlijk en open advies, prijs/kwaliteit verhouding goed, hier ga je met een goed gevoel op weg in een keurige auto!

Zeer tevreden, alles dik in orde; geen verbeterpunten :)

Reactie Autohuis Bakker:

Hallo Stephan, hartelijk dank voor je positieve feedback. Uiteraard hebben wij dit met volle overgave en veel plezier gedaan en wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe Volkswagen Jetta.

Wesley en Melanie

Het pand van autohuis Bakker sprak ons erg aan, het gebouw ziet er mooi en netjes uit. De auto's staan er ook erg netjes en verzorgt bij. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en werd ons...

De klantvriendelijkheid en hartelijkheid van de verkopers is zeker een sterk punt. We vonden het erg prettig dat de auto van binnen en buiten helemaal mooi en netjes werd gemaakt en compleet werd afgeleverd. En een strek punt is de presentatie van het gebouw en de auto's, het ziet er allemaal erg mooi en netjes uit.

Eigenlijk hebben wij die niet.

Wesley en Melanie,

Hartelijk dank voor jullie positieve reactie, fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de aankoop en de afwikkeling van de gehele aflevering. Wij hebben dit met veel plezier en toewijding gedaan.

Fam. Nicolai

Uitstekende ervaringen tot nu toe. Vandaag de nieuwe auto opgehaald, alle (kleine) mankementen die we tijdens de proefrit tegenkwamen zijn zonder discussie gerepareerd. Met als resultaat dat we een...

Geen moeilijk gedoe: als er iets niet lijkt te kloppen, wordt dit verholpen.

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Nicolai, hartelijk dank voor jullie positieve feedback. Ook van onze kant hebben wij het als prettig ervaren en zijn blij, dat op deze manier onze inzet beloond wordt. Wij wensen u nog vele veilige en fijne kilometers.

Verschoor

Wij werden zeer prettig ontvangen door Erwin Bakker, de auto die wij via internet hadden gevonden voldeed volkomen aan onze verwachtingen en de koop was daarom ook snel gesloten.

Auto kon direct worden afgeleverd.

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Verschoor, hartelijk dank voor uw positieve feedback, Wij zijn u erg graag van dienst geweest en wensen u nog veel rijplezier in uw Renault Megane

Jan Nijstad

De overzichtelijke website is al een uitnodiging om een bezoek aan de showroom te brengen.

Gemoedelijke sfeer. Je voelt je meer vriend dan klant.

Eigenlijk geen verbeterpunten.

Reactie Autohuis Bakker:

Meneer Nijstad mogen wij u vriendelijk bedanken voor uw positieve review. Het contact was van uw kant ook erg hartelijk, dank daarvoor en nog heel veel plezier van uw Hyundai IX35

Vrijblijvend geholpen. Konden gelijk proefrit maken.

Klantvriendelijk.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers in uw nieuwe auto.

Ricardo

Erg fijn bedrijf , met fijne mensen die weten waar ze over praten. Ze zijn eerlijk en ze hebben ons goed geholpen bij onze aankoop. Wij zijn uiterst te spreken .

Eerlijk, betrouwbaar , afspraken worden goed nagekomen . Fijne omgang.

Reactie Autohuis Bakker:

Goedendag fam. Bakker, Hartelijk dank voor jullie positieve review. Ook van onze kant hebben wij het contact als zeer prettig ervaren. Wij wensen jullie nog veel rijplezier en veilige kilometers toe.

Goede samenwerking! Wij hadden een voorkeur voor een vw en daar stond er gelukkig wat van. Wij blij,proefrit gemaakt en binnen een nood time hadden we hem thuis staan! Erg tevreden hoe de...

Vriendelijk personeel.
Goede afhandeling
Scherpe prijzen

Nvt

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve feedback. Wij wensen jullie nog veel plezier en veilige kilometers in de Passat DSG