Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Wesley en Melanie

Het pand van autohuis Bakker sprak ons erg aan, het gebouw ziet er mooi en netjes uit. De auto's staan er ook erg netjes en verzorgt bij. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en werd ons...

De klantvriendelijkheid en hartelijkheid van de verkopers is zeker een sterk punt. We vonden het erg prettig dat de auto van binnen en buiten helemaal mooi en netjes werd gemaakt en compleet werd afgeleverd. En een strek punt is de presentatie van het gebouw en de auto's, het ziet er allemaal erg mooi en netjes uit.

Eigenlijk hebben wij die niet.

Wesley en Melanie,

Hartelijk dank voor jullie positieve reactie, fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de aankoop en de afwikkeling van de gehele aflevering. Wij hebben dit met veel plezier en toewijding gedaan.

Fam. Nicolai

Uitstekende ervaringen tot nu toe. Vandaag de nieuwe auto opgehaald, alle (kleine) mankementen die we tijdens de proefrit tegenkwamen zijn zonder discussie gerepareerd. Met als resultaat dat we een...

Geen moeilijk gedoe: als er iets niet lijkt te kloppen, wordt dit verholpen.

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Nicolai, hartelijk dank voor jullie positieve feedback. Ook van onze kant hebben wij het als prettig ervaren en zijn blij, dat op deze manier onze inzet beloond wordt. Wij wensen u nog vele veilige en fijne kilometers.

Verschoor

Wij werden zeer prettig ontvangen door Erwin Bakker, de auto die wij via internet hadden gevonden voldeed volkomen aan onze verwachtingen en de koop was daarom ook snel gesloten.

Auto kon direct worden afgeleverd.

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Verschoor, hartelijk dank voor uw positieve feedback, Wij zijn u erg graag van dienst geweest en wensen u nog veel rijplezier in uw Renault Megane

Jan Nijstad

De overzichtelijke website is al een uitnodiging om een bezoek aan de showroom te brengen.

Gemoedelijke sfeer. Je voelt je meer vriend dan klant.

Eigenlijk geen verbeterpunten.

Reactie Autohuis Bakker:

Meneer Nijstad mogen wij u vriendelijk bedanken voor uw positieve review. Het contact was van uw kant ook erg hartelijk, dank daarvoor en nog heel veel plezier van uw Hyundai IX35

Vrijblijvend geholpen. Konden gelijk proefrit maken.

Klantvriendelijk.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers in uw nieuwe auto.

Ricardo

Erg fijn bedrijf , met fijne mensen die weten waar ze over praten. Ze zijn eerlijk en ze hebben ons goed geholpen bij onze aankoop. Wij zijn uiterst te spreken .

Eerlijk, betrouwbaar , afspraken worden goed nagekomen . Fijne omgang.

Reactie Autohuis Bakker:

Goedendag fam. Bakker, Hartelijk dank voor jullie positieve review. Ook van onze kant hebben wij het contact als zeer prettig ervaren. Wij wensen jullie nog veel rijplezier en veilige kilometers toe.

Goede samenwerking! Wij hadden een voorkeur voor een vw en daar stond er gelukkig wat van. Wij blij,proefrit gemaakt en binnen een nood time hadden we hem thuis staan! Erg tevreden hoe de...

Vriendelijk personeel.
Goede afhandeling
Scherpe prijzen

Nvt

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve feedback. Wij wensen jullie nog veel plezier en veilige kilometers in de Passat DSG

J.a.Koning

Geweldig ontvangen zeer vriendelijk en verstand van zaken, zeer schoon bedrijf en alle auto's tot in de puntjes afgewerkt

Zeer goede afwerking van de auto en financiën

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Koning, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Heel veel plezier nog met uw nieuwe Seat Leon

E van Urk

Uiterst vriendelijke medewerkers en een uitgebreid assortiment.

Zeer open structuur en bijzonder netjes qua winkelomgeving.

Reactie Autohuis Bakker:

Dag mevrouw van Urk, Hartelijk dank voor uw review. Ook van onze kant hebben wij het als plezierig ervaren! Veel plezier en veilige kilometers met uw auto.

Klaas

Vriendelijke, meedenkend en effectief. Inruil bestaande auto was geen probleem en leverde veel meer op dan bij de beste andere aanbieder. Mooie jonge Volkswagen gekocht die tot dusver prima bevalt!

Goed bereikbaar, mooi pand, vriendelijke mensen.

Niet echt :-)

Reactie Autohuis Bakker:

Dag Klaas, Bedankt voor je positieve feedback.