Offerte
Medewerkers
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Zeer goede ervervaring nemen alle tijd voor de klant

Leveren auto's in nette staat en stellen je op de hoogte van eventuele gebreken hoe klein ze ook zijn

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn u graag van dienst geweest.

W.Hoekman

Zeer klantvriendelijk, helder en duidelijk zaken doen met open vizier, waar vind je dat nog.
Kortom een prettige en prima ervaring.

Keurige nette showroom. Bijzonder leuke attentie bij het afhalen van de auto. Net dat beetje extra, waardoor je blij en tevreden in je nieuwe vehikel huiswaarts keert.

Dag mevrouw Hoekman,

Hartelijk dank voor uw positieve review, Wij gaan er van uit dat de rit naar huis goed is bevallen en ook de genoemde ''rammel" die zich tijdens de proefrit openbaarde na tevredenheid is opgelost. Heel veel plezier en veilige kilometers in uw nieuwe auto.

Timmermans

Super service, goede prijs en veel keuze. Bakker doet net dat beetje extra om voor tevreden klanten te zorgen.

Goede prijzen, zeer goede aftersales die verder gaat dan strikt noodzakelijk. Vriendelijk contact.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve review en hartelijk dank voor jullie verhaal en het bijzonder leuke contact. Wij wensen jullie nog veel rijplezier met de nieuwe Mazda.

Timmermans

Saab 9-3 sport estate

Prima visie, duidelijk en eerlijk advies.

Visie, eerlijkheid en klantvriendelijkheid (gastheer)

Geen.

Reactie Autohuis Bakker:

Heer Roode, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u nog veel rijplezier van de nieuwe Saab.

Saab 9-3 sport estate

Prima visie, duidelijk en eerlijk advies.

Visie, eerlijkheid en klantvriendelijkheid (gastheer)

Geen.

Fam. Berends

Klantvriendelijk. Wij hebben een prima ervaring bij autohuis Bakker. Zijn erg tevreden.

Zeer vriendelijke mensen. Waar je ook nog eens prima zaken mee kunt doen.

Nee, die heb ik niet. Autohuis Bakker is gewoon goed.

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Berends, hartelijk dank voor de positieve reactie van uw kant. Wij zijn u bijzonder graag van dienst geweest en wensen jullie nog ongelooflijk veel plezier van jullie nieuwe auto.

UITSTEKEND

VRIENDELIJK, SCHONE AUTO'S MET DUIDELIJKE PRIJZEN

GEBAK BIJ DE KOFFIE

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review, Wij hadden begrepen, dat u gebak mee zou nemen. haha. Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw nieuwe auto.

Martijn Wagt

Vriendelijk,gastvrij ze nemen de tijd voor je en niet opdringerig

open en eerlijk

zal ik niet weten

Reactie Autohuis Bakker:

Open en eerlijk is ten alle tijde ons motto en wij vinden het ook bijzonder leuk om jullie als klant te mogen ontvangen. Wij wensen jullie dan ook heel veel plezier en veilige kilometers in de IX20.

Arti en Hanna van der Sloot

Wij werden erg netjes en plezierig ontvangen. De auto's zien er stuk voor stuk uit als nieuw, zelfs als je zoekt naar een oudere auto zoals wij deden. De verkopers helpen en dringen niets op. Er is...

Opvallend sterk zijn de presentatie van de auto's in de showroom. Verkopers behandelen je als een hel goede klant, ook al kom je er voor de eerste keer. Het gaat hier zoals je graag behandeld wilt worden. Ook de inruilprijs voor de eigen auto wordt direct netjes en fair bepaald. gewoon eerlijke handel en geen gedoe. De prijzen van het aanbod zijn scherp. Over nazorg kanik niets zeggen. Ik heb de nieuwe auto nog maar net, maar ik voorzie ook hier geen problemen. Een probleempje met mijn eigen kenteken werd direct en voortvarend opgelost.

Gewoon zo verder gaan!

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Sloot, het was ons een aangenaam genoegen, u als klant te mogen ontvangen. Het blijft natuurlijk altijd een wisselwerking. Hartelijk dank dan ook van onze kant voor u positieve input. Wij wensen u veel geluk en plezier met uw auto.