Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Timmermans

Super service, goede prijs en veel keuze. Bakker doet net dat beetje extra om voor tevreden klanten te zorgen.

Goede prijzen, zeer goede aftersales die verder gaat dan strikt noodzakelijk. Vriendelijk contact.

Saab 9-3 sport estate

Prima visie, duidelijk en eerlijk advies.

Visie, eerlijkheid en klantvriendelijkheid (gastheer)

Geen.

Reactie Autohuis Bakker:

Heer Roode, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij wensen u nog veel rijplezier van de nieuwe Saab.

Saab 9-3 sport estate

Prima visie, duidelijk en eerlijk advies.

Visie, eerlijkheid en klantvriendelijkheid (gastheer)

Geen.

Fam. Berends

Klantvriendelijk. Wij hebben een prima ervaring bij autohuis Bakker. Zijn erg tevreden.

Zeer vriendelijke mensen. Waar je ook nog eens prima zaken mee kunt doen.

Nee, die heb ik niet. Autohuis Bakker is gewoon goed.

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Berends, hartelijk dank voor de positieve reactie van uw kant. Wij zijn u bijzonder graag van dienst geweest en wensen jullie nog ongelooflijk veel plezier van jullie nieuwe auto.

UITSTEKEND

VRIENDELIJK, SCHONE AUTO'S MET DUIDELIJKE PRIJZEN

GEBAK BIJ DE KOFFIE

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review, Wij hadden begrepen, dat u gebak mee zou nemen. haha. Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw nieuwe auto.

Martijn Wagt

Vriendelijk,gastvrij ze nemen de tijd voor je en niet opdringerig

open en eerlijk

zal ik niet weten

Reactie Autohuis Bakker:

Open en eerlijk is ten alle tijde ons motto en wij vinden het ook bijzonder leuk om jullie als klant te mogen ontvangen. Wij wensen jullie dan ook heel veel plezier en veilige kilometers in de IX20.

Arti en Hanna van der Sloot

Wij werden erg netjes en plezierig ontvangen. De auto's zien er stuk voor stuk uit als nieuw, zelfs als je zoekt naar een oudere auto zoals wij deden. De verkopers helpen en dringen niets op. Er is...

Opvallend sterk zijn de presentatie van de auto's in de showroom. Verkopers behandelen je als een hel goede klant, ook al kom je er voor de eerste keer. Het gaat hier zoals je graag behandeld wilt worden. Ook de inruilprijs voor de eigen auto wordt direct netjes en fair bepaald. gewoon eerlijke handel en geen gedoe. De prijzen van het aanbod zijn scherp. Over nazorg kanik niets zeggen. Ik heb de nieuwe auto nog maar net, maar ik voorzie ook hier geen problemen. Een probleempje met mijn eigen kenteken werd direct en voortvarend opgelost.

Gewoon zo verder gaan!

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. Sloot, het was ons een aangenaam genoegen, u als klant te mogen ontvangen. Het blijft natuurlijk altijd een wisselwerking. Hartelijk dank dan ook van onze kant voor u positieve input. Wij wensen u veel geluk en plezier met uw auto.

smith

Een vriendelijk bedrijf die nakomt wat ze beloven , top!!
Breng een bezoekje , de koffie staat altijd klaar.

Netheid en uitstraling .

Aanrader, vermelden dat het bedrijf in Assen is bv op nummerplaathouder.

Goedendag fam. Smith,

Hartelijk dank voor jullie positieve review en dank voor de tip. We zullen eens kijken op wat voor manier wij inpassing kunnen vinden voor het door u geopperde idee.

Wij wensen u nog heel veel veilige kilometers in uw Renault Megane.

Vanaf moment 1 (telefonisch contact) was het gevoel goed. We werden heel hartelijk en uitvoerig te woord gestaan. We zijn twee keer op locatie geweest en wat wij als zeer klantvriendelijk hebben...

- maatwerk
- klantvriendelijk
- eerlijk en open
- breed assortiment
- goed bereikbaar
- erg klantgericht

Nee, we hebben geen tips. Vooral het advies zo door te gaan!

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie meer dan positieve review, wij hebben u heel graag geholpen en zijn erg blij, dat onze flexibiliteit op prijs gesteld word. Wij wensen u nog heel veel rijplezier en veilige kilometers in uw nieuwe 1 serie.

Stephan

Alles klopt bij Autohuis Bakker, een auto in top staat voor een meer dan eerlijke prijs, goede service en keurige aflevering. Nonense verkoper, heeft mij eerlijk en open geadviseerd en is bovendien...

Persoonlijke benadering, neemt alle tijd, eerlijk en open advies, prijs/kwaliteit verhouding goed, hier ga je met een goed gevoel op weg in een keurige auto!

Zeer tevreden, alles dik in orde; geen verbeterpunten :)

Reactie Autohuis Bakker:

Hallo Stephan, hartelijk dank voor je positieve feedback. Uiteraard hebben wij dit met volle overgave en veel plezier gedaan en wij wensen je heel veel rijplezier met je nieuwe Volkswagen Jetta.