Offerte
Nazorg
9.5/10
Communicatie

Linda Diekema

Prettig ontvangst, niet opdringerig, eerlijkheid, een fijne auto (niet onbelangrijk ;-) )en goed oplossen van een probleem!

Komt afspraken na, levert goede auto, niet opdringerig.

Geen.. Ga zo door!

Mevrouw Diekema,

Hartelijk dank voor uw positieve review, uiteraard willen wij eventuele problemen zo spoedig mogelijk verhelpen. Hierbij moet ik als kanttekening wel aanmerken, dat wij zulke dingen alleen maar snel kunnen regelen door goede werkplaatsen in onze nabije omgeving. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Prima bedrijf! Keurig ontvangen en absoluut geen dwang. Het viel ons sterk op dat ze open en eerlijk advies geven. Zo lopen ze elke kras op de auto met je na. Zelfs als deze niet opvallen wordt je...

Eerlijkheid, service gericht en zeker niet de duurste!

Eerlijk, kan tot nu toe niets bedenken.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw meer dan positieve feedback. Wij wensen u nog veel plezier van de auto.

Henny

Zeer goede begeleiding gehad bij de aankoop van onze nieuwe auto. Prettige en informele behandeling door Erwin.

Goede begeleiding en communicatie. Goed aanbod aan occassions.

Fam.Homan,

Hartelijk dank voor jullie positieve review en voor wederom een aankoop bij ons bedrijf.

Zéér leuk zaken gedaan in een erg ongedwongen sfeer.

Erg breed aanbod in diverse prijsstellingen met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Op deze manier door gaan.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

R. Vos

Niet opdringerig en prettige ontvangst. Goede communicatie en komt afspraken na.
Bij aflevering auto verrast met mandje Drentse lekkernijen.

De ontspannen sfeer, je hebt alle tijd om een beslissing te nemen.

ga zo door

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen dat jullie veel plezier mogen beleven van jullie prachtige nieuwe auto.

Dhr R Frijters

Bij autohuis Bakker mooie wagen gekocht, Prijs versus factoren auto mooi in evenwicht. Dus 100% tevreden. Blijkt er na
aankoop toch een technisch euvel. Een telefoontje met Erwin en kort...

Showroom is mooi en het aanbod / prijzen is interessant. Het is een klantvriendelijk en integer bedrijf. Maakt het niet mooier als het is. Service is prima! .

Ik zou het houden zoals het is, met blijvende aandacht voor evt. verbeter punten.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wim Brendeke

Bijzonder dat er aanvankelijk niet over de te kopen auto gesproken werd. Het gevoel dat er ruimschoots de tijd voor je wordt genomen en er vrijblijvend gepraat wordt. De tijd en ruimte om de auto te...

Persoonlijke aandacht. Niet opdringerig. Duidelijk en helder in communicatie en weet daardoor vertrouwen te wekken. Nette auto's. Bij oplevering leuke Drentse attentie.
Heldere afspraken. Komt beloftes na.

Ga zo door!

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review, ook met betrekking tot onze winkelomgeving. Wij hopen en gaan er van uit, dat u nog veel plezier en veilige kilometers met uw 308SW zult hebben

Evert Hoogeveen

We hebben 3 januari 2017 een Renault Trafic gekocht met het servicepakket 3 erbij genomen. Toen ik hem ging halen bij Erwin Bakker wist hij nog even te melden dat ikzelf een verkeerde berekening...

Gewoon dat je er de vrijheid en ruimte krijgt om rustig rond te kunnen en mogen kijken zonder dat er meteen iemand in je nek staat te hijgen van dit is mooi en dat is mooi, oud vrouwtje geweest, gewoon niks van al die flauwekul. Als je vragen hebt nemen ze er de tijd voor of ze zoeken het voor je uit en willen het voor je regelen.

Verbeterpunten echt niks er kunnen verkopers nog een hoop van en bij Autohuis Bakker leren qua klantvriendelijkheid.
Hij heeft nu een koffieautomaat met verse bonen dus wat wil je nog meer, als ik in de buurt ben gaan we ook zeker altijd even langs voor een praatje en koffie natuurlijk. Is er geen tijd dan alle begrip van mijn kant en tot een andere x.

Particulier

We reden langs het Autohuis,en zijn even binnen gaan kijken ,wat mij gelijk op viel was dat alle auto,s er zo netjes bij stonden .
En tot onze grote verbazing stond er een hele mooie Renauld...

Open en eerlijk zaken doen zeer prettig.

Marcia

Enkele weken geleden ben ik met mijn mooie auto weggereden bij Autohuis Bakker. Na enkele vervelende ervaringen met auto's, was mijn vertrouwen weg en dan is opnieuw een aankoop doen best...

Goede service, klant is koningin (in mijn geval), verkoper neemt alle tijd voor je en denkt goed mee, geeft antwoorden op vragen of zoekt ter plekke info op. Auto's staan er prachtig bij, mooi gepoetst van binnen en buiten. Er worden geen gouden bergen beloofd, maar de zaken worden genoemd zoals ze zijn. Er is ruimte voor onderhandeling. Auto wordt met APK afgeleverd. En zoals vaker genoemd, de koffie is superlekker! :)

Reactie Autohuis Bakker:

Dag Marcia, Hartelijk dank voor je enorm positieve feedback. Wij zijn verguld, dat wij mensen zo'n gevoel kunnen meegeven en danken je voor het gestelde vertrouwen in ons bedrijf.