Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Particulier

We reden langs het Autohuis,en zijn even binnen gaan kijken ,wat mij gelijk op viel was dat alle auto,s er zo netjes bij stonden .
En tot onze grote verbazing stond er een hele mooie Renauld...

Open en eerlijk zaken doen zeer prettig.

Marcia

Enkele weken geleden ben ik met mijn mooie auto weggereden bij Autohuis Bakker. Na enkele vervelende ervaringen met auto's, was mijn vertrouwen weg en dan is opnieuw een aankoop doen best...

Goede service, klant is koningin (in mijn geval), verkoper neemt alle tijd voor je en denkt goed mee, geeft antwoorden op vragen of zoekt ter plekke info op. Auto's staan er prachtig bij, mooi gepoetst van binnen en buiten. Er worden geen gouden bergen beloofd, maar de zaken worden genoemd zoals ze zijn. Er is ruimte voor onderhandeling. Auto wordt met APK afgeleverd. En zoals vaker genoemd, de koffie is superlekker! :)

Reactie Autohuis Bakker:

Dag Marcia, Hartelijk dank voor je enorm positieve feedback. Wij zijn verguld, dat wij mensen zo'n gevoel kunnen meegeven en danken je voor het gestelde vertrouwen in ons bedrijf.

Daniël

?Het kopen van een andere auto is nooit een makkelijke beslissing.
Ik ben dan ook verschillende keren geweest om te kijken naar een auto.
Bij al deze bezoekjes ben ik vriendelijk...

Open, eerlijk, hartelijk, betrouwbaar.

Geen.

Reactie Autohuis Bakker:

Daniël, Hartelijk dank voor je meer dan lovende woorden. It takes 2 to tango :)

B. de Jong

Net weg gereden met een gekochte auto. Vlot en prettig zaken gedaan.

Vriendelijke en deskundige benadering. Betrouwbaar.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn blij, dat jullie voor Autohuis Bakker hebben gekozen en wensen jullie heel veel veilige en aangename kilometers in de Mitsubishi

Henno & Jolijn

Niets op aan te merken! Ruime keus aan jonge occassions. Ze staan er prachtig bij in de mooie showroom. Ze nemen ruim de tijd voor je. Je krijgt een eerlijk advies en een dito voorstel. Service...

Nemen de tijd voor je. Eerlijk advies. Goede service. Snelle levering. Lekkere koffie!

Geen. Ga vooral zo door!

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve review. Zelf heb ik het contact ook als erg prettig ervaren. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie nieuwe Focus.

Harrold & Danielle

Waarom ergens anders heen gaan wanneer Bakker in je woonplaats is gevestigd! Open minded, vriendelijk, zuiver in zijn informatie en zeer goede nazorg. Bij Bakker houdt de service en vriendelijkheid...

Eerlijk en helder advies. Ruime keuze, zeer nette showroom. Niet opdringerig en altijd in voor een gezellige babbel. En neemt ruim de tijd. En daarnaast is de koffie heerlijk.

Geen!

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve review. Wij zijn jullie heel graag van dienst geweest en waarderen het bijzonder, dat jullie wederom een auto bij ons gekocht hebben.

Johan Kremers

Leuke en eerlijke verkoper met een helder verhaal

De auto's staan er allemaal puik op ( gepoetst en voorzien van mooie nieuwe matten met bedrijfslogo) Zéér goede koffie!!

Eigenlijk geen verbeterpunten

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw meer dan positieve review. Heel veel plezier van uw nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst.

Zeer goede ervervaring nemen alle tijd voor de klant

Leveren auto's in nette staat en stellen je op de hoogte van eventuele gebreken hoe klein ze ook zijn

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn u graag van dienst geweest.

W.Hoekman

Zeer klantvriendelijk, helder en duidelijk zaken doen met open vizier, waar vind je dat nog.
Kortom een prettige en prima ervaring.

Keurige nette showroom. Bijzonder leuke attentie bij het afhalen van de auto. Net dat beetje extra, waardoor je blij en tevreden in je nieuwe vehikel huiswaarts keert.

Dag mevrouw Hoekman,

Hartelijk dank voor uw positieve review, Wij gaan er van uit dat de rit naar huis goed is bevallen en ook de genoemde ''rammel" die zich tijdens de proefrit openbaarde na tevredenheid is opgelost. Heel veel plezier en veilige kilometers in uw nieuwe auto.

Timmermans

Super service, goede prijs en veel keuze. Bakker doet net dat beetje extra om voor tevreden klanten te zorgen.

Goede prijzen, zeer goede aftersales die verder gaat dan strikt noodzakelijk. Vriendelijk contact.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve review en hartelijk dank voor jullie verhaal en het bijzonder leuke contact. Wij wensen jullie nog veel rijplezier met de nieuwe Mazda.