Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Edward Sinkel

Zéér gastvrij bedrijf met goede en nette auto's, tevens serveren ze een goede kop koffie

Wij hebben Erwin ervaren als een duidelijke en heldere verkoper zonder poespas. Mooie en ruime presentatie van de auto's in een heldere en schone showroom

Kan ik zo niet noemen, gewoon op dezelfde voet doorgaan.

Gert Ritsema

Autohuis is een fantastisch autobedrijf met een goede instelling. Ik ben erg tevreden over hoe ik ben geholpen met de aanschaf van mn nieuwe auto. Erg klantvriendelijk en duidelijk en geen poespas....

Mooie heldere showroom met mooie auto’s.
Klantvriendelijke verkoop.
Geen gestress of verkoopdruk.

Hallo Gert,

Hartelijk dank voor je positieve reactie. Ik hoop dat je heel veel plezier mag beleven van de Prachtige Megane GT.

Alicia Smit

Ontzettende prettige ervaring. Voelt 100% betrouwbaar en eerlijk en er wordt niet ge-pushed! Kort na afloop van de koop een onverwachte kleine reparatie nodig gehad, de service hierin is geweldig!...

Eerlijk, betrouwbaar, snel, begripvol en service.

Niet

Hallo Alicia,

Hartelijk dank voor je positieve review. Uiteraard zijn we je graag van dienst geweest.

ARS

Een hele fijne ontmoeting gehad met een vriendelijke en deskundige eigenaar van een mooi bedrijf. We zijn sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Opel Corsa, die onze dochter bij dit bedrijf had...

Persoonlijk contact, zonder blah blah van een commerciële autoverkoper, maar iemand die staat voor zijn product en graag de klant een mooie goede auto wil leveren. We kregen de Opel in prachtige staat overhandigd. Van binnen en van buiten gepoetst, onderhoudsbeurt. Auto ziet er nog als nieuw uit. We zijn verguld met onze aankoop. Nu kennen wij de auto wel omdat die van onze dochter is geweest, maar zij kon zonder problemen destijds een uitgebreide proefrit maken met haar aankoop. Je krijgt alle tijd en gelegenheid de auto te bekijken en uit te proberen.

Zou het niet weten. Het is een mooi licht bedrijf. Auto's staan ruim opgesteld en zijn goed te bekijken. Bedrijf is goed toegankelijk. Werd netjes opgehaald van het station omdat we geen vervoer hadden.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve berichtgeving inzake Autohuis Bakker. Uiteraard hebben wij met alle aandacht en passie uw auto afleveringsklaar gemaakt en wij hopen dat u veel plezier mag beleven aan de Corsa.

Fam. Hommes

Gemoedelijk ontvangst. Eerlijke en ongedwongen verkooptechniek.

Eerlijk en ongedwongen. Een mankement aan de auto werd verholpen zoals afgesproken.

Gewoon zo doorgaan.

fam. Hommes,

Hartelijk dank voor jullie review en voor het feit, dat jullie wederom een auto bij ons hebben gekocht.

Linda Diekema

Prettig ontvangst, niet opdringerig, eerlijkheid, een fijne auto (niet onbelangrijk ;-) )en goed oplossen van een probleem!

Komt afspraken na, levert goede auto, niet opdringerig.

Geen.. Ga zo door!

Mevrouw Diekema,

Hartelijk dank voor uw positieve review, uiteraard willen wij eventuele problemen zo spoedig mogelijk verhelpen. Hierbij moet ik als kanttekening wel aanmerken, dat wij zulke dingen alleen maar snel kunnen regelen door goede werkplaatsen in onze nabije omgeving. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Prima bedrijf! Keurig ontvangen en absoluut geen dwang. Het viel ons sterk op dat ze open en eerlijk advies geven. Zo lopen ze elke kras op de auto met je na. Zelfs als deze niet opvallen wordt je...

Eerlijkheid, service gericht en zeker niet de duurste!

Eerlijk, kan tot nu toe niets bedenken.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw meer dan positieve feedback. Wij wensen u nog veel plezier van de auto.

Henny

Zeer goede begeleiding gehad bij de aankoop van onze nieuwe auto. Prettige en informele behandeling door Erwin.

Goede begeleiding en communicatie. Goed aanbod aan occassions.

Fam.Homan,

Hartelijk dank voor jullie positieve review en voor wederom een aankoop bij ons bedrijf.

Zéér leuk zaken gedaan in een erg ongedwongen sfeer.

Erg breed aanbod in diverse prijsstellingen met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Op deze manier door gaan.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

R. Vos

Niet opdringerig en prettige ontvangst. Goede communicatie en komt afspraken na.
Bij aflevering auto verrast met mandje Drentse lekkernijen.

De ontspannen sfeer, je hebt alle tijd om een beslissing te nemen.

ga zo door

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen dat jullie veel plezier mogen beleven van jullie prachtige nieuwe auto.