Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

ARS

Een hele fijne ontmoeting gehad met een vriendelijke en deskundige eigenaar van een mooi bedrijf. We zijn sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Opel Corsa, die onze dochter bij dit bedrijf had...

Persoonlijk contact, zonder blah blah van een commerciële autoverkoper, maar iemand die staat voor zijn product en graag de klant een mooie goede auto wil leveren. We kregen de Opel in prachtige staat overhandigd. Van binnen en van buiten gepoetst, onderhoudsbeurt. Auto ziet er nog als nieuw uit. We zijn verguld met onze aankoop. Nu kennen wij de auto wel omdat die van onze dochter is geweest, maar zij kon zonder problemen destijds een uitgebreide proefrit maken met haar aankoop. Je krijgt alle tijd en gelegenheid de auto te bekijken en uit te proberen.

Zou het niet weten. Het is een mooi licht bedrijf. Auto's staan ruim opgesteld en zijn goed te bekijken. Bedrijf is goed toegankelijk. Werd netjes opgehaald van het station omdat we geen vervoer hadden.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve berichtgeving inzake Autohuis Bakker. Uiteraard hebben wij met alle aandacht en passie uw auto afleveringsklaar gemaakt en wij hopen dat u veel plezier mag beleven aan de Corsa.

Fam. Hommes

Gemoedelijk ontvangst. Eerlijke en ongedwongen verkooptechniek.

Eerlijk en ongedwongen. Een mankement aan de auto werd verholpen zoals afgesproken.

Gewoon zo doorgaan.

fam. Hommes,

Hartelijk dank voor jullie review en voor het feit, dat jullie wederom een auto bij ons hebben gekocht.

Linda Diekema

Prettig ontvangst, niet opdringerig, eerlijkheid, een fijne auto (niet onbelangrijk ;-) )en goed oplossen van een probleem!

Komt afspraken na, levert goede auto, niet opdringerig.

Geen.. Ga zo door!

Mevrouw Diekema,

Hartelijk dank voor uw positieve review, uiteraard willen wij eventuele problemen zo spoedig mogelijk verhelpen. Hierbij moet ik als kanttekening wel aanmerken, dat wij zulke dingen alleen maar snel kunnen regelen door goede werkplaatsen in onze nabije omgeving. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Prima bedrijf! Keurig ontvangen en absoluut geen dwang. Het viel ons sterk op dat ze open en eerlijk advies geven. Zo lopen ze elke kras op de auto met je na. Zelfs als deze niet opvallen wordt je...

Eerlijkheid, service gericht en zeker niet de duurste!

Eerlijk, kan tot nu toe niets bedenken.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw meer dan positieve feedback. Wij wensen u nog veel plezier van de auto.

Henny

Zeer goede begeleiding gehad bij de aankoop van onze nieuwe auto. Prettige en informele behandeling door Erwin.

Goede begeleiding en communicatie. Goed aanbod aan occassions.

Fam.Homan,

Hartelijk dank voor jullie positieve review en voor wederom een aankoop bij ons bedrijf.

Zéér leuk zaken gedaan in een erg ongedwongen sfeer.

Erg breed aanbod in diverse prijsstellingen met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Op deze manier door gaan.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

R. Vos

Niet opdringerig en prettige ontvangst. Goede communicatie en komt afspraken na.
Bij aflevering auto verrast met mandje Drentse lekkernijen.

De ontspannen sfeer, je hebt alle tijd om een beslissing te nemen.

ga zo door

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij hopen dat jullie veel plezier mogen beleven van jullie prachtige nieuwe auto.

Dhr R Frijters

Bij autohuis Bakker mooie wagen gekocht, Prijs versus factoren auto mooi in evenwicht. Dus 100% tevreden. Blijkt er na
aankoop toch een technisch euvel. Een telefoontje met Erwin en kort...

Showroom is mooi en het aanbod / prijzen is interessant. Het is een klantvriendelijk en integer bedrijf. Maakt het niet mooier als het is. Service is prima! .

Ik zou het houden zoals het is, met blijvende aandacht voor evt. verbeter punten.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wim Brendeke

Bijzonder dat er aanvankelijk niet over de te kopen auto gesproken werd. Het gevoel dat er ruimschoots de tijd voor je wordt genomen en er vrijblijvend gepraat wordt. De tijd en ruimte om de auto te...

Persoonlijke aandacht. Niet opdringerig. Duidelijk en helder in communicatie en weet daardoor vertrouwen te wekken. Nette auto's. Bij oplevering leuke Drentse attentie.
Heldere afspraken. Komt beloftes na.

Ga zo door!

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review, ook met betrekking tot onze winkelomgeving. Wij hopen en gaan er van uit, dat u nog veel plezier en veilige kilometers met uw 308SW zult hebben

Evert Hoogeveen

We hebben 3 januari 2017 een Renault Trafic gekocht met het servicepakket 3 erbij genomen. Toen ik hem ging halen bij Erwin Bakker wist hij nog even te melden dat ikzelf een verkeerde berekening...

Gewoon dat je er de vrijheid en ruimte krijgt om rustig rond te kunnen en mogen kijken zonder dat er meteen iemand in je nek staat te hijgen van dit is mooi en dat is mooi, oud vrouwtje geweest, gewoon niks van al die flauwekul. Als je vragen hebt nemen ze er de tijd voor of ze zoeken het voor je uit en willen het voor je regelen.

Verbeterpunten echt niks er kunnen verkopers nog een hoop van en bij Autohuis Bakker leren qua klantvriendelijkheid.
Hij heeft nu een koffieautomaat met verse bonen dus wat wil je nog meer, als ik in de buurt ben gaan we ook zeker altijd even langs voor een praatje en koffie natuurlijk. Is er geen tijd dan alle begrip van mijn kant en tot een andere x.