Offerte
Nazorg
Communicatie
9.5/10

johan schuur

Zeer slechte ervaring..auto gekocht die bij de eerste testrit al niet goed was, auto bijna 2 week weg geweest voor reparatie waar het alleen nog maar erger werd, uiteindelijk naar een onafhankelijke...

Dag heer Schuur,

Dank voor uw review en het ventileren van uw mening, jammer is wel dat deze een aantal onjuistheden bevat.

Wij hebben uw klachten omtrent de accu en uw brandstofpomp in de tank uiterst serieus genomen. Uw hebt uw auto naar een onafhankelijke garage gebracht om deze te laten onderzoeken, daaruit kwam naar voren, dat de accu defect zou zijn en het pompje in de tank. Tezamen zou dit een reparatie zijn van € 500,- op uw voorstel om de kosten te delen, heb ik u een tegenvoorstel gedaan, dat als wij over zouden gaan tot reparatie u zelfs minder kwijt zou zijn dan € 250,- U wilde hier echter geen gebruik van maken, prima. Wat volgt van uw kant zijn bedreigingen via de mail.

Dat u een maand later motorschade hebt, kan vele oorzaken hebben zoals het doorrijden met een kapotte radiateur. Tenslotte hebben ze aan maand daarvoor ook geen mankementen ontdekt aan koppakking en distributieketting, terwijl hij daar kwam voor een niet/slecht lopende motor, waarvan naar uitgebreid onderzoek naar voren kwam dat de benzinepomp defect was.

Ondanks uw verwensingen en dreigementen via de mail heb ik u aangeboden de auto bij ons te laten bezorgen, zodat wij het probleem nader konden onderzoeken, tevens heb ik u nog kosteloos een leenauto aangeboden, echter wilde u de auto niet bij de garage weghalen waar u op eigen houtje al opdracht had gegeven voor reparatie.

De nota's waar u over spreekt heb ik van u niet mogen ontvangen en met het verwijt dat wij geen contact hebben gehad of niks van ons laten horen, geeft toch prima weer dat de waarheid toch ietwat anders en ietwat genuanceerder is dan u nu doet voorkomen.

U moet het zien als volgt: U koopt een boormachine bij de Praxis en als die stuk is dan laat u hem repareren bij de Gamma voor garantie. ( die vlieger gaat ook niet op )

Wij hebben u meer dan voldoende van dienst willen zijn met een auto die u hebt gekocht met 257.000 km en ook nog eens zonder enige vorm van garantie en waarvoor u € 0,- heeft toe betaald op de door u ingeruilde BMW 1 serie waarvan u hebt gezegd, dat deze goed was ( helaas was ook dit niet de waarheid).

Nogmaals dank voor uw review en spijtig dat u negatief bent over onze service/dienstverlening.

Erwin Bakker
Autohuis Bakker

Albert

Zeer net bedrijf en de occasions staan allemaal keurig netjes in de showroom ondanks de scherpe adviesprijzen.
Eigenaar is niet opdringerig,is een goede adviseur en aangename gastheer....

Occasions keurig netjes en beste in de regio.

Blijven doorgaan op deze wijze dan worden alle klanten verwachtingen overtroffen.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review, uiteraard zijn wij u graag van dienst geweest.

Pieter

Goede service en vriendelijk contact. Uiteindelijk hier geen auto gekocht, maar bij concullega op advies van dhr. Bakker wel geslaagd. Waarvoor dank!

Klantvriendelijk en eerlijk advies.

Geen.

Goedemiddag fam. Kral,

Hartelijk dank voor uw positieve review en uiteraard zijn wij u graag van dienst geweest.

Ik hoop dat u veel fijne en veilige kilometers mag rijden in uw nieuwe auto.

Erwin Bakker
Autohuis Bakker

Smit

Autohuis Bakker echt een aanrader.

Hallo Martin,

Dank voor je positieve review.

Groet, Erwin

Peter Heikens

Super bedrijf goede service en mooie auto’s

Dag Peter,

Leuk dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Dank.

Karel Achthoven

Mooi bedrijf en erg netjes.

Gevarieerd aanbod, Mooie presentatie, Correcte verkopers, Snelle respons via de mail. Goed bereikbaar.

Op het moment kan ik geen verbeterpunten noemen, Lekker zo doorgaan.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Iris

Mooie Up gekocht bij Autohuis Bakker. Een eerlijke en heerlijke auto. Goed advies bij de aankoop. Zeker aanraden waard om hier een auto te kopen.

Goed eerlijk advies. En een zeer nette afgeleverde auto.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve bijdrage.

SaadCo Taxi

Op 02-01-2019 Toyota Auris gekocht De heer Erwin was echte betrouwbaar stond die auto buiten voor mij klaar is om te testen hij vraag geen bewijs of naam of iets anders gelijk de sleutel geven en...

betrouwbaar en eerlijk

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Cees van Loon

Heel plezierige ontvangst. Prima voorlichting en geen goedkope verkooppraatjes. Denkt met je mee en heeft ons heel goede adviezen gegeven. Had alle tijd voor ons en zodoende zijn we aan een heel...

Reactie Autohuis Bakker:

Fam. van Loon hartelijk voor uw positieve feedback.

Wim

De heer Bakker straalt plezier uit in het adviseren. Niks opdringerig verkoop. Communiceert op een prettige manier, zowel via telefoon als de e-mail en komt zijn afspraken na.
We kochten hier...

Vakkundigheid, luisterend oor, nakomen van afspraken

Dag Wim,

Hartelijk dank voor jullie positieve review.