Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Maartje

Gewoon een leuk bedrijf met aardige mensen zonder poeha.

autohuis Bakker heeft leuke auto's staan in verschillende prijzen. ruim aanbod en mooi gepoetst.

taartje bij de koffie :)

Hallo Maartje,

Leuk dat je een positieve review plaatst.
Bedankt.

Groet,

Erwin

Mooi bedrijf.
Afspraak is afspraak. Sterker nog, zelfs dingen waarover niet gesproken was werden aangepakt. ( deukje in de deur en een kras op de bumper werden verholpen zonder er om...

Opvallend veel mooie jonge auto's die mooi gepresenteerd staan. Helder verhaal.

Gewoon door gaan waar ze mee bezig zijn.

Goedemiddag,

Fijn dat u ons beoordeeld hebt met een 5 sterren review, uiteraard hebben wij ons beste beentje voorgezet om de auto zo netjes mogelijk af te leveren.

Wij hadden 23-10-18 een VW Golf gekocht bij dit bedrijf, wij zijn heel vriendelijk geholpen door een medewerker van dhr Bakker.
Er is meerdere keren telefonisch contact geweest met de...

Vriendelijke medewerker

Als er geen gekwalificeerd personeel is die overeenkomsten mag afsluiten geen vrije dag meer nemen meneer Bakker of de tent sluiten.

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw review en voor het verduidelijken van uw standpunt. Zoals eerder vermeld in ons telefoon gesprek is dit de eerste keer in 20 jaar dat ik een order heb moeten annuleren. Niet netjes maar wel noodzakelijk.

Erwin Bakker

Jps Deventer

Super goede service en attentheid,klantvriendelijk,ruim meedenkend..niets om over te klagen..ben super blij met mijn nieuwe auto en dik tevreden met Autohuis Bakker !

Vriendelijkheid en meedenkend met de klant.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor jullie positieve review..

Zeer gastvrij, ondanks dat de eigenaar alleen is heb je toch zijn onvoorwaardelijke aandacht. Erg prettig zaken gedaan en blij met de Renault Clio

De grote showroom was een verrassing. Netjes, schoon en ruim opgezet.

Showroom is aanzienlijk groter dan de buitenzijde doet vermoeden. Moeilijk op te lossen maar wel opvallend.

van der Geld

Super in alle opzichten vorige week mijn 2e aankoop bij Autohuis Bakker mogen doen en net als de vorige aankoop niets op aan te merken! ik koop mijn auto's nergens anders meer prima service!

auto's komen hier tot hun ware recht en worden profesioneel gepresenteerd!

bij gesprek word altijd een bak koffie aangeboden praat altijd wat fijner

de verkoper neemt ook de tijd om je te woord te staan en dat is toch wel fijn als je een X uitgave gaat doen

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor de positieve review.. Veel rijplezier van de Volvo.

Jeroen Heikens

Voor een betrouwbare occasion. Heb inmiddels 2 auto's bij autohuis bakker gekocht. Prima service en heerlijke koffie

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Edward Sinkel

Zéér gastvrij bedrijf met goede en nette auto's, tevens serveren ze een goede kop koffie

Wij hebben Erwin ervaren als een duidelijke en heldere verkoper zonder poespas. Mooie en ruime presentatie van de auto's in een heldere en schone showroom

Kan ik zo niet noemen, gewoon op dezelfde voet doorgaan.

Gert Ritsema

Autohuis is een fantastisch autobedrijf met een goede instelling. Ik ben erg tevreden over hoe ik ben geholpen met de aanschaf van mn nieuwe auto. Erg klantvriendelijk en duidelijk en geen poespas....

Mooie heldere showroom met mooie auto’s.
Klantvriendelijke verkoop.
Geen gestress of verkoopdruk.

Hallo Gert,

Hartelijk dank voor je positieve reactie. Ik hoop dat je heel veel plezier mag beleven van de Prachtige Megane GT.

Alicia Smit

Ontzettende prettige ervaring. Voelt 100% betrouwbaar en eerlijk en er wordt niet ge-pushed! Kort na afloop van de koop een onverwachte kleine reparatie nodig gehad, de service hierin is geweldig!...

Eerlijk, betrouwbaar, snel, begripvol en service.

Niet

Hallo Alicia,

Hartelijk dank voor je positieve review. Uiteraard zijn we je graag van dienst geweest.