Offerte
Nazorg
Communicatie
9.5/10

Reinie en Robert Mäkel van Luttikhuizen

Dit is een bedrijf waar eerlijkheid en openheid groot geschreven wordt. Uitstekend advies gekregen en voor een auto gekozen waar we anders geen aandacht aan hadden besteed. Hier heeft men ook echt...

Eerlijkheid en vakkundig advies.
Stipte aflevering en alles volgens afspraak. Je hoeft ze nergens aan te herinneren. Het is gewoon dik in orde.

Geen. Deze kwaliteit en service volhouden zou ik zeggen!

Monique Brinkman

Was het overal maar zo... Vriendelijke ontvangst, fijn gesprek en een eerlijk verhaal. Hier hou je een goed gevoel aan over!
Alles gegaan zoals afgesproken. Ik ben blij en tevreden.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review en nog veel rijplezier van de Renault.

Bjorn

Heel erg bedankt voor vandaag, zeer goede service. Vandaag een leuke auto kunnen kopen, blij met de auto maar vooral met de service.

Service en professioneel zijn sterke punten.

Nvt

Dag Bjorn,

Hartelijk dank voor je positieve review. W

Melvin

Een vriendelijke eerlijke meedenkend persoon, waarbij gelijk een goed gevoel heb, netjes en correct! Wij hebben vandaag namelijk een mooie auto gekocht bij hem waar ook de advies heel goed was!...

Vriendelijk correct behulpzaam meedenkend en goud eerlijk!

Totaal niet!

Dag Melvin,

Hartelijk dank voor je positieve review, uiteraard heb ik jullie graag voorzien van goed advies, dit kost niks en brengt veel op.

Jan

Begin dit jaar een auto gekocht bij Autohuis Bakker. Dit is prima verlopen. Na verloop van tijd kwamen wat technische mankementen aan het licht. Kan gebeuren natuurlijk. Dit hebben we opgenomen...

Goede nazorg!

Nee, gewoon zo doorgaan

Goedendag,

Hartelijk dank voor jullie positieve review, uiteraard zijn wij jullie héél graag van dienst geweest en wij hopen, dat u nog veel plezier mag beleven aan de Opel.

johan schuur

Zeer slechte ervaring..auto gekocht die bij de eerste testrit al niet goed was, auto bijna 2 week weg geweest voor reparatie waar het alleen nog maar erger werd, uiteindelijk naar een onafhankelijke...

Dag heer Schuur,

Dank voor uw review en het ventileren van uw mening, jammer is wel dat deze een aantal onjuistheden bevat.

Wij hebben uw klachten omtrent de accu en uw brandstofpomp in de tank uiterst serieus genomen. Uw hebt uw auto naar een onafhankelijke garage gebracht om deze te laten onderzoeken, daaruit kwam naar voren, dat de accu defect zou zijn en het pompje in de tank. Tezamen zou dit een reparatie zijn van € 500,- op uw voorstel om de kosten te delen, heb ik u een tegenvoorstel gedaan, dat als wij over zouden gaan tot reparatie u zelfs minder kwijt zou zijn dan € 250,- U wilde hier echter geen gebruik van maken, prima. Wat volgt van uw kant zijn bedreigingen via de mail.

Dat u een maand later motorschade hebt, kan vele oorzaken hebben zoals het doorrijden met een kapotte radiateur. Tenslotte hebben ze aan maand daarvoor ook geen mankementen ontdekt aan koppakking en distributieketting, terwijl hij daar kwam voor een niet/slecht lopende motor, waarvan naar uitgebreid onderzoek naar voren kwam dat de benzinepomp defect was.

Ondanks uw verwensingen en dreigementen via de mail heb ik u aangeboden de auto bij ons te laten bezorgen, zodat wij het probleem nader konden onderzoeken, tevens heb ik u nog kosteloos een leenauto aangeboden, echter wilde u de auto niet bij de garage weghalen waar u op eigen houtje al opdracht had gegeven voor reparatie.

De nota's waar u over spreekt heb ik van u niet mogen ontvangen en met het verwijt dat wij geen contact hebben gehad of niks van ons laten horen, geeft toch prima weer dat de waarheid toch ietwat anders en ietwat genuanceerder is dan u nu doet voorkomen.

U moet het zien als volgt: U koopt een boormachine bij de Praxis en als die stuk is dan laat u hem repareren bij de Gamma voor garantie. ( die vlieger gaat ook niet op )

Wij hebben u meer dan voldoende van dienst willen zijn met een auto die u hebt gekocht met 257.000 km en ook nog eens zonder enige vorm van garantie en waarvoor u € 0,- heeft toe betaald op de door u ingeruilde BMW 1 serie waarvan u hebt gezegd, dat deze goed was ( helaas was ook dit niet de waarheid).

Nogmaals dank voor uw review en spijtig dat u negatief bent over onze service/dienstverlening.

Erwin Bakker
Autohuis Bakker

Albert

Zeer net bedrijf en de occasions staan allemaal keurig netjes in de showroom ondanks de scherpe adviesprijzen.
Eigenaar is niet opdringerig,is een goede adviseur en aangename gastheer....

Occasions keurig netjes en beste in de regio.

Blijven doorgaan op deze wijze dan worden alle klanten verwachtingen overtroffen.

Reactie Autohuis Bakker:

Hartelijk dank voor uw positieve review, uiteraard zijn wij u graag van dienst geweest.

Pieter

Goede service en vriendelijk contact. Uiteindelijk hier geen auto gekocht, maar bij concullega op advies van dhr. Bakker wel geslaagd. Waarvoor dank!

Klantvriendelijk en eerlijk advies.

Geen.

Goedemiddag fam. Kral,

Hartelijk dank voor uw positieve review en uiteraard zijn wij u graag van dienst geweest.

Ik hoop dat u veel fijne en veilige kilometers mag rijden in uw nieuwe auto.

Erwin Bakker
Autohuis Bakker

Smit

Autohuis Bakker echt een aanrader.

Hallo Martin,

Dank voor je positieve review.

Groet, Erwin

Peter Heikens

Super bedrijf goede service en mooie auto’s

Dag Peter,

Leuk dat je de moeite neemt om een review te plaatsen. Dank.