1956 beoordelingen

Danny

Garagekrik gekocht

Snelle levering, goede prijs

Numan

Prima website en goede kwaliteit aangekocht gereedschap.

Duidelijke website en snelle levering

Bp

Levering precies zoals verwacht.

Frank

Snelle levering, goed gereedschap. Enig verbeterpunt is koeriersdienst Packs, geen track/trace geen communicatie dus de hele dag thuisblijven. Heeft verder niets met de shop te maken anders dat zij... Snelle levering, goed gereedschap. Enig verbeterpunt is koeriersdienst Packs, geen track/trace geen communicatie dus de hele dag thuisblijven. Heeft verder niets met de shop te maken anders dat zij deze keuze maken.

Goed gereedschap, ruime keuze met bijbehorende uitleg. Eigenlijk is alles daar te vinden wat je nodig hebt.

Reactie Autogereedschap.com:

Hallo Frank, wat zonde van de tijd om de hele dag thuis te moeten zitten. Packs geeft bij ongeveer 70% van de zendingen een tijdvak van levering op, alleen wanneer het bezorgmoment onzeker is... Hallo Frank, wat zonde van de tijd om de hele dag thuis te moeten zitten. Packs geeft bij ongeveer 70% van de zendingen een tijdvak van levering op, alleen wanneer het bezorgmoment onzeker is vermelden zij geen tijdstip om teleurstelling te voorkomen.

Thijs

Niet goed

De productcatalogus

Reactie Autogereedschap.com:

Spijtig dat u onze service een 2 geeft, terwijl de vertraging ontstond omdat u een onjuist bezorgadres op gaf. De order werd uiteindelijk opnieuw geleverd op onze kosten, dat is toch 5 sterren... Spijtig dat u onze service een 2 geeft, terwijl de vertraging ontstond omdat u een onjuist bezorgadres op gaf. De order werd uiteindelijk opnieuw geleverd op onze kosten, dat is toch 5 sterren service?

Monique

Gereedschap besteld, werd de volgende dag al bezorgd, top geregeld!

Goede prijs, snelle bezorging

particulier

Zeer goed

nvt

Wim

Perfect

Producten geleverd zoals afgesproken en uitstekende after sales service.

Maxiz

Allemaal goed verzorgd