1956 beoordelingen

1956 Reviews

biemans

Mijn gereedschap zou in een houten doos zitten ,kreeg hem in een plastic buis .tegenvaller

snel geleverd

Reactie Autogereedschap.com:

Zeer spijtig dat dat reden is voor zo'n negatieve review. Bij het product staat vermeld: In kunststof koker, de houten kist is niet meer leverbaar.

particulier

Ik ben zeer tevreden en blij met dit bedrijf en de kwaliteit van hun klantenservice . Op advies van een mede motor forum lid hier terecht gekomen en kan het iedere amateur sleutelaar die op zoek is... Ik ben zeer tevreden en blij met dit bedrijf en de kwaliteit van hun klantenservice . Op advies van een mede motor forum lid hier terecht gekomen en kan het iedere amateur sleutelaar die op zoek is naar kwalitatief hoogstaande gereedschap dit bedrijf aanraden .

Snelle reactie op vragen . Komt deskundig over en doet wat hij belooft . Heft mij goed geholpen om tot een keuze te komen voor een momentsleutel die goed voor mijn doeleinden past . Vlotte... Snelle reactie op vragen . Komt deskundig over en doet wat hij belooft . Heft mij goed geholpen om tot een keuze te komen voor een momentsleutel die goed voor mijn doeleinden past . Vlotte verzending en prima verpakt .

Evan vreugdenhil

Twee keer gereedschap besteld via de webshop

Goede service, aangename prijzen, snelle levering.

Pieter

Zeer snelle levering. Toen een onderdeel door transport beschadigd bleek, werd er onmiddelijk een nieuw exemplaar opgestuurd zonder papierwerk. Klasse service.

Attente service

N

Altijd een goede prijs en degelijke verzending

Duidelijkheid over voorraad, goede informatie op website

Me

Very quick dispatch. First-rate service."

would buy from again!

Steven

Goede communicatie over de gereedschappen en goede tips

eerlijke en goede tips

Fvdb

Top

Snelle communicatie

B. K.

Snelle levering, goede prijs, product zoals beschreven.

Handige website, kortingen

Raymond