2056 beoordelingen

2056 Reviews

Aikidogs

Prima verzorgde bestelling en levering. De levertijd had wel iets beter gekund.

Prima website, makkelijk bestellen en betalen.

de Boer

Snel

Ideal

T.Dedeckere

Topproduct

Snelle levering en goed contact

***

Bij dit bedrijf heb ik enkele artikelen besteld. Deze werden snel bezorgd, echter, er ontbrak één artikel. Navraag van mijn kant leerde dat dit in nalevering was, dit artikel werd snel nagezonden.... Bij dit bedrijf heb ik enkele artikelen besteld. Deze werden snel bezorgd, echter, er ontbrak één artikel. Navraag van mijn kant leerde dat dit in nalevering was, dit artikel werd snel nagezonden. Verder, van één artikel klopte de beschrijving niet, heb ging om een 10 delige doppenset die in werkelijkheid 9 delig is. Dit heb ik ook vermeld. Hier werd echter lauw op gereageerd en met de informatie hebben ze nog niets gedaan. een gemiste kans om jezelf te verbeteren aan de hand van ervaringen van je klanten. Maar misschien komen ze nu in beweging na deze beoordeling.

Vlotte levering

Reactie Autogereedschap.com:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review! Wij hebben 8 jaar geleden op basis van klant ervaringen naam en beschrijving van dit artikel gewijzigd. Dit product was namelijk met of zonder... Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review! Wij hebben 8 jaar geleden op basis van klant ervaringen naam en beschrijving van dit artikel gewijzigd. Dit product was namelijk met of zonder opbergsysteem te koop, terwijl beide versies '9 delig' genoemd werden door de fabrikant. Bij deze set wordt sindsdien benadrukt dat het om 9 doppen en 1 opbergsysteem (= 10 onderdelen) gaat. Zodra zeker is dat dit de enige versie blijft, zullen wij de beschrijving uiteraard weer aanpassen.

Dirk Snollaerts

Zeer dure en vooral trage verzending

????

Beste,
De dag na verzending ontvingen wij een klacht van u, dat het pakket 'al bijna 10 dagen' onderweg zou zijn. Maar de uiteindelijke transport-tijd (NL > BE) was 2 werkdagen. Verzendkosten worden vermeld vóór u een bestelling plaatst en u treft ze tevens op: https://www.autogereedschap.com/c-2904531/verzenden/

Pauwels & Co

Zeer goed

snelle levering, duidelijk website

Tim

Ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Uit de website bleek niet dat het product niet op voorraad was en ik heb daarom een bestelling geplaatst. Na een week heb ik een mail gestuurd maar daar... Ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Uit de website bleek niet dat het product niet op voorraad was en ik heb daarom een bestelling geplaatst. Na een week heb ik een mail gestuurd maar daar werd in eerste instantie niet op gereageerd. Na een herhalingsmail werd er wel gereageerd maar moest het product nog besteld worden. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar

Beste,
Onze excuses voor deze vertraging. Tijdens het bestellen werd 3 maal gewaarschuwd voor vertraging i.v.m onze magazijnverhuizing. Dit stond tevens vermeld op uw orderbevestiging.

n.visser

Prima ervaring

makkelijke website. goede communicatie

Rob ten Kulve - JBF-SolutionS

Snelle opvolging met deskundig advies

Goede beschrijvingen bij de producten
Goed doorzoekbare website
Goede transparante prijzen tov ander cowboys op het internet

Frank

Prima gereedschap voor een prima prijs

Ook voor specifiek motorgereedschap