2087 beoordelingen

2087 Reviews

Maarten

Goed materiaal. Aangename website maar de communicatie kan iets beter. Graag verwittigen als er een artikel later wordt geleverd. Mijn bestelling werd in drie keer geleverd...zonder dit te melden.... Goed materiaal. Aangename website maar de communicatie kan iets beter. Graag verwittigen als er een artikel later wordt geleverd. Mijn bestelling werd in drie keer geleverd...zonder dit te melden. Heb dan maar zelf een mailtje gestuurd waar ze wel vriendelijk op geantwoord hebben

Prima materiaal aan maatschappelijke prijzen

Tuin

Per email besteld; de volgende dag afgehaald in Halsteren bij Prijstechnisch BV zoals afgesproken

komt afspraken na; goed product (gereedschap), geen bouwmarktrotzooi

Fimola Techniek

Niet zo goed, incompleet product gekregen

G. Minkels

Heb een aantal emails moeten sturen over een pakketje dat steeds niet kwam. de emails werden pas laat beantwoord, maar wel met excuses voor de vertraging van verzending.
Al met al heb ik het...
Al met al heb ik het pakketje na 3 weken eindelijk ontvangen.
in totaal een slechte service.

Garage Kroeze

Telefonisch niet bereikbaar, niet gereageerd op 3 mails en div. Messenger berichten en 2 weken moeten wachten op een setje wielslot doppen.

Dat het uiteindelijk toch verzonden is. Ik dacht al dat ik in oplichting getrapt was.

Peter

Snelle levering, echter niet compleet

Alextriek

Triestig

Niks geen sterke punten

Garage Kroeze

Al een week te wachten op een pakketje, ik heb 2 mails gestuurd zonder reacties. Ook vind ik het vreemd dat je speciaal moet vragen om een track and trace nummer. Die zou standaard bij de verzend... Al een week te wachten op een pakketje, ik heb 2 mails gestuurd zonder reacties. Ook vind ik het vreemd dat je speciaal moet vragen om een track and trace nummer. Die zou standaard bij de verzend bevestiging verstuurd moet worden. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Verbeterpunten.

Tot nu toe geen.

auto6gear

goed

Berend krol

Had een peestrekker besteld met de optie,van 9 tot 15 mm,en kreeg alleen de peestrekker met een 19 mm,heb ook een bericht gestuurd,maar kon achteraf helemaal niet ,kreeg bericht dat niet kon... Had een peestrekker besteld met de optie,van 9 tot 15 mm,en kreeg alleen de peestrekker met een 19 mm,heb ook een bericht gestuurd,maar kon achteraf helemaal niet ,kreeg bericht dat niet kon beantwoorden?? Dus mijn vraag is hoe kan dit??Gr berend