1987 beoordelingen

1987 Reviews

r.schaar

Mijn ervaring is niet positief helaas het geleverde product is een aangebroken set met een meter die niet op nul staat maar al 0,1 bar aan geeft ook ontbreken er twee korte verlengpijpjes om vier... Mijn ervaring is niet positief helaas het geleverde product is een aangebroken set met een meter die niet op nul staat maar al 0,1 bar aan geeft ook ontbreken er twee korte verlengpijpjes om vier i.m.p.v twee meters te kunnen aansluiten tevens passen de meters niet zonder aanpassen in het frame en na openen van de doos stinkt het hele huis naar benzine.na deze teleurstelling driemaal gebeld op verschillende dagen maar er word niet gereageerd.

snelle levering+twee extra schroeven voor een meter.

Reactie Autogereedschap.com:

Garantiekwesties dienen altijd gemeld worden per email (schriftelijk). Ze worden vervolgens ook altijd vlot behandeld. U heeft feitelijk geen garantiemelding gedaan en ook niets retour gestuurd. Wij... Garantiekwesties dienen altijd gemeld worden per email (schriftelijk). Ze worden vervolgens ook altijd vlot behandeld. U heeft feitelijk geen garantiemelding gedaan en ook niets retour gestuurd. Wij hebben van onze kant een week geleden nog contact met u gezocht, daar is eveneens niet op gereageerd.

Marc

Prima, geven goede adviezen En redelijke prijzen.

Communicatie en advies

Muylaert

Eerlijke prijzen, snelle correcte aflevering en zeer goed product

Prijs/kwaliteit is uitstekend

Eggink