1977 beoordelingen

1977 Reviews

TechTech Service

Enorme kennis van zaken!

Een aanbieder die op de hoogte is van NEN en DIN regels, dat is vrij uniek in deze tijd.

Alles is netjes verpakt en snel geleverd.

Ik maak graag nog eens gebruik van deze partij.

Sudesh Mohan

Een krik gekocht, in de eerste week lag het wieltje er al af en binnen 4 weken breekt er een onderdeel af waardoor ik mijn auto niet meer naar beneden kreeg op een normale manier. Hier over contact... Een krik gekocht, in de eerste week lag het wieltje er al af en binnen 4 weken breekt er een onderdeel af waardoor ik mijn auto niet meer naar beneden kreeg op een normale manier. Hier over contact gezocht maar zit nog steeds met een kapotte krik

Reactie Autogereedschap.com:

Wij hebben helaas geen enkele melding van u terug kunnen vinden. Garantiekwesties worden (altijd) in behandeling genomen via: info@autogereedschap.com . Wij zien uw bericht tegemoet.

Olivier Andre

Verkeerd product geleverd

snelle om omruil

Martijn

Beetje jammer dat ze hun lever tijd niet aan houden verder netjes

prijs

Reactie Autogereedschap.com:

Enige vertraging is helaas altijd mogelijk, maar dit artikel was evengoed nergens anders sneller leverbaar dan bij ons. Voor meer informatie: https://www.autogereedschap.com/c-512772/levertijden/

Jeffrey

Topproduct en vlot geleverd

Ok

Ron

Prima communicatie en goede levering

Communicatie

ASVE

Perfecte levering, goed product, snelle reactie op vragen

Snelle levering zoals beloofd, snelle reactie via de mail op vragen, goed product welke aan de beschrijving voldoet.

Peter

Echte aanrader, kom zeker nog eens terug!

Goede e-mail response, klantvriendelijk, goed advies.

HO Wouter Drost

Snelheid