2056 beoordelingen

2056 Reviews

Hans Rietveld/Automotive pro

Duidelijkheid

Luc Heijnen

Mijn ervaring met autogereedschap.com was zeer goed. Zeer snel na mijn bestelling werd met mij contact opgenomen omdat een artikel niet leverbaar bleek. Er werd mij als tegemoetkoming een (duurder)... Mijn ervaring met autogereedschap.com was zeer goed. Zeer snel na mijn bestelling werd met mij contact opgenomen omdat een artikel niet leverbaar bleek. Er werd mij als tegemoetkoming een (duurder) alternatief aangeboden zonder meerprijs. De volgende dag was alles in goede orde bij mij thuis afgeleeverd.
Zeer goede en snelle service die je tegenwoordig eigenlijk niet meer verwacht van een webshop!

Snelle en correcte service, reële prijzen, uitgebreid aanbod.

Liever niet.

Zowel in de comunicatie, aswel in het versturen prima verzorgd.

De comunicatie over een bepaald product, super en snel.

SB-Montage

Heerlijk

Gewoon iemand met verstand van z’n spullen kunnen spreken

w.baan

Al eerder klant geweest

topsite

Danny Keeven

Prima!

Ik kreeg wat ik gekocht heb en redelijk vlot ook

Joris

Prima rubber pad voor garagekrik 3 ton

Goede omschrijving

Timo

Ik ben zeer tevreden

Goede kwaliteit

R Dassen

Mijn ervaring was zeer goed. Ik werd goed geïnformeerd over de status van mijn product: de optie om mijn order te cancelen werd voorgelegd aangezien het product pas in 2 maanden weer beschikbaar zou... Mijn ervaring was zeer goed. Ik werd goed geïnformeerd over de status van mijn product: de optie om mijn order te cancelen werd voorgelegd aangezien het product pas in 2 maanden weer beschikbaar zou zijn, maar omdat het bedrijf mij goed informeerde had ik geen probleem hierop te wachten. Andere grotere leveranciers daarentegen zouden mij meestal volledig in het duister laten.

Persoonlijke service en duidelijke communicatie

Hennie

Vlotte bestelling.