Ron

Prima communicatie en goede levering

Communicatie

ASVE

Perfecte levering, goed product, snelle reactie op vragen

Snelle levering zoals beloofd, snelle reactie via de mail op vragen, goed product welke aan de beschrijving voldoet.

Peter

Echte aanrader, kom zeker nog eens terug!

Goede e-mail response, klantvriendelijk, goed advies.

HO Wouter Drost

Danny

Garagekrik gekocht

Snelle levering, goede prijs

Numan

Prima website en goede kwaliteit aangekocht gereedschap.

Duidelijke website en snelle levering

Bp

Levering precies zoals verwacht.

Frank

Snelle levering, goed gereedschap. Enig verbeterpunt is koeriersdienst Packs, geen track/trace geen communicatie dus de hele dag thuisblijven. Heeft verder niets met de shop te maken anders dat zij... Snelle levering, goed gereedschap. Enig verbeterpunt is koeriersdienst Packs, geen track/trace geen communicatie dus de hele dag thuisblijven. Heeft verder niets met de shop te maken anders dat zij deze keuze maken.

Goed gereedschap, ruime keuze met bijbehorende uitleg. Eigenlijk is alles daar te vinden wat je nodig hebt.

Reactie Autogereedschap.com:

Hallo Frank, wat zonde van de tijd om de hele dag thuis te moeten zitten. Packs geeft bij ongeveer 70% van de zendingen een tijdvak van levering op, alleen wanneer het bezorgmoment onzeker is... Hallo Frank, wat zonde van de tijd om de hele dag thuis te moeten zitten. Packs geeft bij ongeveer 70% van de zendingen een tijdvak van levering op, alleen wanneer het bezorgmoment onzeker is vermelden zij geen tijdstip om teleurstelling te voorkomen.

Thijs

Niet goed

De productcatalogus

Reactie Autogereedschap.com:

Wij hebben helaas geen invloed op vertraging die ontstaat door onjuiste adressering van uw kant. Deze order werd (uit coulance) opnieuw geleverd op onze kosten. Deze negatieve review verbaast ons... Wij hebben helaas geen invloed op vertraging die ontstaat door onjuiste adressering van uw kant. Deze order werd (uit coulance) opnieuw geleverd op onze kosten. Deze negatieve review verbaast ons daarom ten zeerste.