2076 beoordelingen

2076 Reviews

Lex

Prima en snel

Snel, mooi assortiment en betrouwbaar.

JO H

Zeer goed. Product snel geleverd, zéér goede prijs. En de Communicatie telefonisch meteen wordt opgenomen en direct antwoord over besteld product. Super

Levering, kwaliteit en communicatie super.

polders stefan

Correct en op tijd

goede afspraken

Pieter Peet

Veel gereedschap vond snel wat ik wilde hebben en voldeed aan mijn verwachting

Tom Mulder

Kees Proost

DAP Jan Vermeir

Slecht

....

Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van autogereedschap.com en me ervaring is goed aleen tijdens de december feestdagen was er wat vertraging maar daar heb ik alle begrip voor en ik heb gewoon netjes... Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van autogereedschap.com en me ervaring is goed aleen tijdens de december feestdagen was er wat vertraging maar daar heb ik alle begrip voor en ik heb gewoon netjes gekregen wat ik besteld had

Alles was goed

Maarten

Goed materiaal. Aangename website maar de communicatie kan iets beter. Graag verwittigen als er een artikel later wordt geleverd. Mijn bestelling werd in drie keer geleverd...zonder dit te melden.... Goed materiaal. Aangename website maar de communicatie kan iets beter. Graag verwittigen als er een artikel later wordt geleverd. Mijn bestelling werd in drie keer geleverd...zonder dit te melden. Heb dan maar zelf een mailtje gestuurd waar ze wel vriendelijk op geantwoord hebben

Prima materiaal aan maatschappelijke prijzen