Dirk

Zoals altijd netjes en goed

Snelle verzending

kees

John

Zeer positief. Snelle levering en mooie prijzen.

Mario Catteeuw

Dit was mijn eerste aankoop en is een goede ervaring. De verzendingskosten zijn echter te hoog in vergelijking met internetwinkels in binnen en buitenland.

Speciale toolkits in aanbod. Snelle bevestiging, aankondiging levering en bezorging.

Reactie Autogereedschap.com:

Hartelijk dank voor uw positieve review! 24 uurs levering buiten Nederland is de beste verzendservice die wij kunnen bieden en is daarom wat duurder. Een basis-zending zou ongeveer de helft gekost hebben, maar zonder enige garantie op de transporttijd.

Wim te Paske

Goed product, zeer snelle levering, goede prijs.

Zeer snelle levering.

mr A.J. Rijsterborgh

Ik had (na een lekke band) een dop nodig voor een antidiefstalbout. Gechat met Autogereedschap.com. Via de chat een foto gezonden van de bout + diameter doorgegeven. Ik kreeg een link binnen om te...

Zeer behulpzaam en snel. Er wordt de tijd voor je genomen om je het juiste product te laten kiezen.

Rick H.

Ik had een vrij specifiek onderdeel nodig. Hiervoor stuurde ik een mail met een foto, en nog dezelfde ochtend had ik een antwoord en kon ik het juiste product bestellen. Volgende dag al in huis.

Snelle reactie.
Het juiste advies.
Snelle levering.

Joep

Ik ben een terugkerende klant en ben ook deze keer weer tevreden over de producten. Deze keer had ik een dop 41 en een luchtsleutel besteld, ondanks dat de luchtsleutel van het huismerk is en zeker...

Wat ik al verschillende keren ervaren heb is de erg snelle afhandeling van de bestellingen. Deze keer had ik een dop 41 besteld en was te eigenwijs om gewoon meteen de luchtsleutel mee te bestellen. De dop kwam de dag erop binnen en toen ik in de middag (rond 15:00 uur) alsnog besloot om een luchtsleutel te bestellen, was ik zelfs erg verrast dat deze ook de dag daarop geleverd werd!!

Persoonlijk vind ik het erg vervelend als je in een webshop ziet dat het product wat je wil hebben op voorraad is en dat deze vervolgens toch een paar dagen nodig heeft om geleverd te worden, maar dit is bij autogereedschap.com zeker niet het geval!

Hallo Joep,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Deze producten worden met zorg ingekocht en uitvoerig getest om u de hoogste prijs/kwaliteit verhouding te bieden.

klant

Goede service en levering.

klop

Duidelijke website en snelle verzending

foto van het produkt/gereedschap, het aanraden van een beter produkt bij bepaald gebruik van gereedschap

Beste,
Wij doen ons best om zo goed mogelijk te adviseren, maar willen u ook bedanken omdat u ons advies heeft opgevolgd!