Autogereedschap.com

Autogereedschap.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Autogereedschap.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1112
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Autogereedschap.com met 9/10. Gebaseerd op 1112 ervaringen.

Max
Max

Vlotte afhandeling en levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruime keuze en vlotte levering.

Bas
Bas

Onder andere breed leveringsprogramma en een duidelijke/handige website.

Hallo Bas,

Bedankt voor uw positieve review! Door een technische fout kreeg ons systeem geen signaal dat uw iDEAL betaling was afgerond, hierdoor bleef uw order hangen. Wij wilden graag even laten weten dat dit probleem inmiddels opgelost is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op zich goede ervaring. jammer dat de bestelling niet werd afgestuurd. na ideal-betaling direct bericht ontvangen dat de order in behandeling zou worden genomen. maar na twee weken nog niets binnen. gebeld en toen hoorde ik dat volgens het systeem de betaling niet binnen was. dat is vreemd want ik had vrijwel per omgaande de betalingsbevestiging ontvangen. er is toen wel snel gehandeld.

asap
asap

Concurrende prijs

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering perfect en op tijd.

ed tuinhout
ed tuinhout

snelle levering

Goed.

jan
jan
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed product en snelle levering.

rob
Onvoldoende (4/10)
rob

Geachte,

Allereerst nogmaals onze excuses voor deze vertraging, wij hebben een periode van topdrukte achter de rug. Zoals reeds toegelicht hebben wij uw vraag pas op maandag kunnen beantwoorden, terwijl u reeds op vrijdag contact met ons zocht. Een "belachelijke verhaal" herken ik echter nergens, ons bericht leek sprekend op deze reactie.

Vriendelijke groet,

Score voor Autogereedschap.com:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nadat ik het product uiteindelijk gekregen heb, voldoet het product wel.maar deze firma moet wel nog leren ,dat als er vertraging is dit ook medegedeeld word aan de klant en misschien binnen normale tijd reageren op een mail en geen belachelijk verhaal ophangen. nog een tip stuur track and track code mee, want uiteindelijk heb ik nog een dag extra gewacht thuis. kortom uiteindelijk word er geleerd maar voor mij geen tweede keer meer.

Jozef Schuurmans
Zeer slecht (2/10)
Jozef Schuurmans

Beste,

Deze order (28266) is uit voorraad geleverd en bij de tweede afleverpoging rakelings na het aangegeven (indicatieve) tijdvak afgeleverd. Uw vorige order is verzonden en geleverd binnen 24 uur, de order daar voor ook. Gezien het dikwijls artikelen betreffen die nergens anders tegelijk uit voorraad leverbaar zijn, zijn wij van mening dat deze review buitenproportioneel negatief is. Wij gaan graag de dialoog met u aan, mits dat op een realistische toon kan.

Vriendelijke groet.

Score voor Autogereedschap.com:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Erg lang moeten wachten de transporteur levert niet op zaterdagen en dat is een flink minpunt. nieuwe afspraak gepland via de site tussen 10.00 en 14.00 uur. tevergeefs 4 uur gewacht de vervoerder kwam een kwartier te laat 14.15. vanwege regelmatige bestellingen om een kortingscode gevraagd. hier nooit een reactie op gehad. prijs is niet de scherpste had meer van de service verwacht.

bert
bert

zeer snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vandaag bested, morgen in huis, producten precies zoals beschreven.

rogge joos
rogge joos

goede uitleg na mijn mailtje met een vraag...

Positief.

P van der Schoot
Uitstekend (10/10)
P van der Schoot

klant vriendelijk

Score voor Autogereedschap.com:5/5

Uitstekend.

Bedrijfsinformatie

Autogereedschap.com, gereedschap van meer dan 32 bekende merken. Handgereedschap, equipment en werkplaats inrichting voor hobby en professional.
Adres
Beckeringhstraat 45