Kwaliteit
Showroom
Communicatie

Top!

Uitstekende service

Altijd vriendelijke ontvangst, er valt goed een afspraak te maken en een kleine handeling ter plekke oplossen (zoals het bevestigen van de trekhaak) is ook nooit een probleem, chapeau!

snel en adequaat

n.v.t., (wat niet in hun macht ligt: de kentekenplaat op sommige modellen auto's zó plaatsen dar er een vaste trekhaak kan worden gemonteerd. ik heb altijd weer moeite met het bevestigen er van.

Reactie Autobedrijf Bert Wieten:

Bedankt voor uw review. Wij zijn het met uw verbeterpunt eens maar helaas is dat een product-eigenschap waar wij niets aan kunnen veranderen. Natuurlijk blijven wij u graag helpen.

Hrm Veldman

Uitstekend

Aandacht voor de klant

johan

Positieve indruk

Klantvriendelijke benadeting

Altijd goede service

Koele

Vier weken geleden een vervelend ongeluk gehad waardoor we noodgedwongen op zoek moesten naar een andere auto. Dankzij Roel Popping zijn we hier fantastisch in geslaagd. Wat werden verder ook...

D.J. Kappert

Jarenlang goed behandeld

W.B Jans-Vros

Zijn eerlijk en oprecht, betrouwbaar zeer vriendelijk en gastvrij.

Niet opdringerig bij het kopen van een auto. Laten zien en ervaren wat de auto kan en doet maar laten de keus bij jou.
Goede inruilprijs.

Henk Grandeur

Maandagmorgen even naar Wieten omdat ik kortsluiting had gemaakt in de trekhaak verlichtingsbalk.
Ik ging er vanuit dat er ergens een speciale zekering zou zijn doorgebrand.
De...

Zeer goede dienstverlening.

Ik geef een 10 ...derhalve geen verbeterpunten.
Houen zo!

Mirella Franse

Als ik zomaar of op afspraak binnen komt lopen is er altijd een goede sfeer. Iedereen is klant vriendelijk en ik voel me er op m’n gemak.

Ik loop altijd zeer tevreden weer naar buiten als ik zonder afspraak langs kom en naar tevredenheid geholpen wordt