Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Joop Bijl

Transparant en klantvriendelijke organisatie met oog voor de klant!

Communicatie verkoper, helder, vriendelijk maar vooral eerlijk

Dick Kooloos

Afgelopen maandag occasion Opel Crossland X aangeschaft.
Netjes te woord gestaan door verkoper Michel.
Snelle en duidelijke informatie en overdracht.

Nette afhandeling

W.J. Ahrend

Erg goed, fantastisch inmiddels mijn 2e Crossland gekocht.
Erg goed, fantastisch inmiddels mijn 2e Crossland gekocht.
Ik draag dit ook uit naar mijn kennissen kring en evt. een paar kilometer verder rijden is zeker de moeite waard om de Opel te kopen van v. Mill.

Alle medewerkers zijn klant vriendelijk en de kwaliteit van Opel.
Wil ook nog even dhr. M. Coban wederom bedanken voor de adviezen en de afhandeling. TOP

T. Van Deutekom

In november zijn we op zoek gegaan naar een kleine SUV. Na een eerste bezoek aan van Mill waren we er snel uit. De goede, ter zake kundige informatie die we kregen en het mooie aanbod waren reden om... In november zijn we op zoek gegaan naar een kleine SUV. Na een eerste bezoek aan van Mill waren we er snel uit. De goede, ter zake kundige informatie die we kregen en het mooie aanbod waren reden om een week later een proefrit te maken en vervolgens een prachtige Crossland aan te schaffen. De verkoper heeft vervolgens alles keurig in orde gemaakt en de auto perfect en volgens afspraak afgeleverd. Prima eerste indruk van van Mill en Opel, onze eerste Opel dus!

Goede informatie, klantgericht en transparant.

T.wisse

Nette service en verkoopmedewerkers prachtige zaak en uitgebreid aanbod.. kortom, uitstekende keuze om een nieuwe auto uit te zoeken.

Kennis medewerkers

R. Brons

Naar aanleiding van een advertentie voor een Opel Grandland x Hybrid op de website van Autotrack ben ik naar van Mill in Gorinchem gereden. Met de verkoper, de heer Oskam, klikte het gelijk en waren... Naar aanleiding van een advertentie voor een Opel Grandland x Hybrid op de website van Autotrack ben ik naar van Mill in Gorinchem gereden. Met de verkoper, de heer Oskam, klikte het gelijk en waren we het snel eens over de inruilwaarde van mijn eigen auto. Daarna is alles heel snel geregeld en binnen een week stond mijn nieuwe auto glimmend buiten op mijn te wachten. Na een gedegen uitleg ben ik nu de trotse eigenaar van een Grandland x Hybrid. Het is een genot om erin te rijden.

Kennis van zaken en no nonsense mentaliteit

Willem van Dijk

Zeer goed

service zeer goed

H. EShuis

Ik ben uitstekend door de salesmanager van begin tot eind begeleidt wat betreft de aankoop van onze auto. No nonsens verhalen, gewoon zoals is oftewel transparantie op zijn best.
Heel hartelijk...
Heel hartelijk bedankt voor de geboden service.

Mvrgr Henry Eshuis

Transparantie ten top

Jaap Bakker

Vriendelijke mensen die tijd voor je nemen.

Bereidheid om je te helpen.

Fred Herber

Op zoek naar goede occasion, Opel Mokka, zijn wij terecht gekomen bij Van Mill in Gorinchem. Hier een zeer vriendelijke en goede ontvangst door een verkoper die alle tijd en informatie gaf. Door... Op zoek naar goede occasion, Opel Mokka, zijn wij terecht gekomen bij Van Mill in Gorinchem. Hier een zeer vriendelijke en goede ontvangst door een verkoper die alle tijd en informatie gaf. Door deze deskundigheid zijn wij geslaagd in de aankoop van de door ons gezochte Mokka.

goede informatie en prima aflevering